Posities door michel_1

    Nee je kan geen personeel overzetten vanaf je hoofdbureau naar de helikopter standplaats. Je zult eerst de helikopter standplaats er neer moeten zetten en vanaf daar eerst personeel moeten werven en dan pas opleiden. Vanaf 4 politie opkomstbureaus heb je een politie helikopter nodig.


    Tip: zorg voordat je de 4e politie opkomstbureau er neer zet eerst je politie helikopter er neer zet ( ook werven en opleiden ) en dan past je 4e politie opkomstbureau.

    Op die manier krijg je nog geen melding voor je politie helikopter.

    Wij zijn nog steeds op zoek naar nieuwe spelers, je komt in een gezellige team.

    Veel aanspraak in de chat en of Discord. Rondom gezelligheid genoeg en je hoeft je niet te vervelen.


    Met andere woorden we groeien nog steeds. Kom er gezellig bij!!!

    Simpel weg is een RR een motor, en die kan wel behandelen maar geen slachtoffer vervoeren.

    Daarom dus ook een ambulance mee sturen.


    Dus de RR telt niet als een ambulance.

    Jij ook een pilletje gehad zo te zien, gaat niet goed met je zeker neem nog een pil knap je van op.

    Hoop dan dat het beter gaat met je of toch niet.


    Afhandelen automatisch, 50 km en kosten 0 credits. <---- dat is wat jij zeg, en dat is toch jouw straatje.

    En oja een OVD-P hoort op een HB en niet in een Opkomstbureau, dus die vlieger gaat niet op.


    En daarvan vind ik dat het geen reeele optie is... Dan is hij namelijk alleen te gebruiken voor teams die cellencomplexen hebben!

    Toch? <----- Heb toch al gezegd dat het anders kan.


    Nog maar een keer dan. Het zou mooi zijn als de OVD-P de zelfde functie krijg als de OVD-G. zo beter dan!!


    Je moet niet zo door blijven drammen.


    Ben jij nu aan het gillen als een speenvarken of een jong biggetje.

    Dat doe ik ook zeker... En ik heb respect voor een ieder die het spelletje wil spelen "alsof" het echt is. De realistische speler.

    Dat is een andere rectie als roepen dat de ovd-p alleen maar arrestanten af zou mogen handelen door ze naar een cellencomplex te sturen (wat jij namelijk doet).

    Dat is namelijk wat alleen in jou straatje past.

    Ach man dit spel is niet echt, en als je realistisch wilt spelen kan dat. Is je eigen keuze, en als je gewoon wilt spelen kan dat ook.


    Nog maar een keer dan. Het zou mooi zijn als de OVD-P de zelfde functie krijg als de OVD-G. zo beter dan!!


    Niks hoeft in mijn straatje te passen en daar doe ik het ook niet voor.

    Nee als alles maar in jouw straatje past, moet niet gekker worden.

    Ach wat maakt het ook uit man, jij komt met een reactie en ik ook.


    Jij doet het op jouw manier en ik doe het op mijn manier.


    En oja accepteer jij dan ook dat spelers anders spelen dan jij en jouw team.

    Ach wat maakt het ook uit toch, iedereen stel het anders in, jij op jouw manier en iemand anders op een ander manier. Waarom zouden we jouw manier moeten doen.


    Geeft de OVD-P gewoon de zelfde Functie als de OVD-G en iedereen is blij. En iedereen kan hem zelf instellen wat ie wilt. Of je nu in een team zit of niet.

    "zoveel meldingen met arrestanten zijn er toch niet", is uiteraard afhankelijk van het aantal posten dat je hebt ;)

    Dan bedoel ik meldingen waar een OVD-P heen moet Dat spreek voor zicht toch.

    Haha laat de OVD-P het lekker oplossen zoveel meldingen met arrestanten zijn er toch niet die kan de OVD-P wel aan, die hoeven echt niet naar een opkomstbureau.

    ( wat een normale speler wel wilt ) :):):)


    Nee is niet ruimhartig gebouwd, Op die manier worden de team Cellencomplexen wel gebruikt.

    Gewoon die functie aan de OVD-P geven maar dan wel de optie dat ie ze alleen naar de team Cellencomplex gaan sturen.


    Op die manier gaan de team - Cellencomplexen ook gebruikt worden.

    De laatste reactie was meer dan 365 dagen geleden is dit onderwerp waarschijnlijk achterhaald. Het wordt aanbevolen om een nieuwe draad In plaats daarvan.


    Met andere woorden wij kunnen een nieuwe topic hier voor aanmaken, dat doen we dus ook.

    Zodat deze topic weg kan.


    Alvast bedankt.


    Zie nu dat we gewoon kunnen reageren en kunnen lezen, met andere woorden we hoeven geen andere topic aan te maken dat doen we dus ook niet.


    Laat deze topic dan maar staan.


    Bedankt alvast.

    Wij zijn nog steeds op zoek naar nieuwe spelers, je komt in een gezellige team.

    Veel aanspraak in de chat en of Discord. Rondom gezelligheid genoeg en je hoeft je niet te vervelen.

    Ons team is terug te vinden op plek 7 van de teamlijst.

    Ons team groeit nog steeds.


    Kom er gezellig bij!!!

    Beste medespelers.


    We hebben eens zitten denken hoe we de Team Cellencomplexen een betere functie te kunnen geven.

    Op de manier hoe het nu is, heeft de Team Cellencomplexen weinig nut. Er gaan meer arrestanten naar een politie opkomstbureau dan naar een Team Cellencomplex.


    Neem nu de OVD-G die kan je zo instellen dat ie uitmaakt naar welke ziekenhuis de slachtoffer gaat.


    Als de OVD-P die zelfde functie krijg, dan komen er meer arrestanten in een Team Cellencomplex dan in een politie opkomstbureau.

    En op die manier krijg de Team Cellencomplexen een betere functie.


    Hoe staan de medespelers hier in.