Posities door bartco

    Jullie maken de poll leidend in een volgorde... Dus is wel degelijk leidend. Zoals ik in mijn edit al zei.... Ik zou bijvoorbeeld nooit op een woordvoerder stemmen! Die vind ik absoluut niet van relevante waarde. 5 of 10 Mensen die anders stemmen (ja met de juiste publiciteit) en je hebt een hele andere volgorde.
    En het is mij volledig bekend dat het vrijwilligerswerk is. En daar heb ik het grootste respect voor... Maar bij twijfel nooit inhalen. En dat weekje had verder ook niet uitgemaakt. De top 3 wordt volgende week toch nog niet uitgevoerd.... Dat schrijven jullie zelf. Daarmee sneuvelt het "last minute poll" idee....


    Idee goed...
    Uitvoering zeer slecht!

    We hebben in Nederland hele diensten met goede ideeën en slechte uitvoeringen. Daar stappen zelfs staatssecretarissen voor op. Ideeën zijn goed, uitvoeringen ook altijd zeer slecht. Zal in jouw werk dus bekend moeten klinken. Alleen jij krijgt er nog voor betaald en deze mensen krijgen er geen cent voor.

    Ik snap niet waarom jullie verantwoording gaan afleggen aan alle spelers. Ik denk dat iedereen maar is blij moet zijn met wat er gedaan wordt.


    De Balluhhh