Posities door timovg2003

    Dag Michael,


    Ik heb het juiste personeel en de juiste voertuigen en de meeste inzetten van de uitbreidingen staan in het groen.


    Ik vind het erg jammer, want ik zou graag zulke gevarieerde meldingen ontvangen.


    In iedergeval dank voor de hulp!

    Beste,


    Ik heb de uitbreidingen: AT, luchtvaart brandweer, ME, hondengeleider en waterongevallen. Echter krijg ik hiervoor geen meldingen.


    Ik heb het volgende geprobeerd/gecheckt:

    - de uitbreidingen staan allen op beschikbaar

    - ik gebruik POI's van anderen en heb er zelf ook wat neer gezet


    Dit speelt al een tijdje. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.


    Alvast een fijne koningsdag!

    Nee, dit zit niet in LSS-Manager, zowel in V3 als in V4 niet.

    Dit is helaas op dit moment ook niet mogelijk, zonder de server te overbelasten, aangezien deze informatie alleen beschikbaar is in het meldingenscherm zelf welke voertuigen allemaal ter plaatse zijn.


    Nee, dit zit niet in LSS-Manager, zowel in V3 als in V4 niet.

    Dit is helaas op dit moment ook niet mogelijk, zonder de server te overbelasten, aangezien deze informatie alleen beschikbaar is in het meldingenscherm zelf welke voertuigen allemaal ter plaatse zijn.

    Dank voor het antwoord!

    Beste,


    Weet iemand of er in LSS Manager (mogen alle versies zijn) een optie zit waarin je bij een mouse-over over het incident de roepnummers van de ter plaatsen voertuigen ziet? (Net zoiets als de statussen bij de gebouwen). Dat zou erg gaaf zijn!


    Bij voorbaat dank voor het antwoord.

    Helaas kan ik met alle 3 niks, HV is te slechte kwaliteit. De foto van de TS is van de verkeerde kant, maar daar heb ik een andere foto voor gevonden maar dat word dan wel de 20-5131. de HW is helaas ook vanaf de verkeerde kant maar daar heb ik niks beters van kunnen vinden. Als jij nog wat foto's hebt kan je die sturen via PM.

    Geen probleem dat het de 20-5131 word. Ik zoek even verder naar betere foto's.

    Wat een gave tekeningen! Mijn complimenten.


    Als je toevallig tijd hebt zou je dan deze voertuigen (de HV 20-3171, TS 20-3133 en HW 20-3151) willen tekenen? Als de foto's niet goed zijn hoor ik het. :)


    Mvg,
    timovg2003

    Afbeeldingen

    • BJ-DT-83 Breda [429-06].jpg
    • BV-ZJ-14 Breda [Arnold de Bouvere_AH-965].jpg
    • 76-BJH-1 Tilburg-Vossenberg_20-9451 [Rene Boot_AK-226].JPG

    Alsof Meldkamerspel ons hoort...
    Het is opgelost en heb mijn eerste WO melding binnen.


    Bedankt voor je hulp.


    Mvg,
    timovg2003

    Dank voor je reactie. Ik heb mijn uitbreidingen al een tijdje (twee weken).


    Een hoop WO incidenten staan in het groen bij de incidentenlijst.


    Ik ga het even proberen met de Meldkamer, bedankt


    Update: ook bij de mogelijke incidenten van de Meldkamer staan ze in het groen.

    Goedendag allemaal,


    Ik heb op dit moment twee waterongevaluitbreidingen maar ik krijg helemaal geen WO meldingen.


    - Beiden uitbreidingen staan op beschikbaar.
    - Er zijn POI’s in de buurt (en heb er zelf ook nog bij geplaatst)
    - Genoeg posten om WO meldingen te krijgen.


    Iemand die weet waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?


    In hoor graag van jullie.


    Met vriendelijke groet,


    timovg2003