Posities door Haarlem112

    Dat is niet het probleem, het probleem is dat ik 1x uitbreiding duikers heb en dus ook 1 duik voertuigen. En ik krijg dus meldingen voor 2 duikers.

    Oftewel, wat hij ook zegt, dan moet je je uitbreiding op Niet Beschikbaar zetten, dan krijg je ook geen meldingen. Of je bouwt het gewoon uit en koopt een extra WO. Echt niet moeilijk.

    Zeer mooie toevoeging vind ik zelf!


    Wellicht dat je bij een dergelijke GRIP opschaling moet gaan denken in pelotons. Oftewel 4 maal TS en 1 OvD. GRIP opschalingen gaan meer richting de coördinatie kant die t spel (qua officiële voertuigen) niet bezit, zoals: Leider CoPI, OvD Bevolkingszorg, Functionaris Logistiek, etc. Pelotons zouden dit kunnen vervangen, per GRIP opschaling. Wel zou ik men erop attenderen dat ze dan die voertuigen bezitten, mits ze in een team zitten.


    Zo snel mogelijk de laatste puntjes op de I en updaten danmaar!


    Met vriendelijke groet,
    Haarlem112

    Dus ik en wat vrienden waaren iets te vroeg een team event gestart en nu hebben we iets van 27 heide branden en geen officier van dienst - brandweer,
    is er een manier om die incidenten gewoon af te maken zonder dat wij daar lang over moeten doen
    ik zot te denken dat misschien iemand bij ons team zou kunnen komen en ons helpen als u een ander idee heeft zou dat top zijn


    Alvast bedankt
    Groetjes. Jeroen

    Met coins afronden

    Ik snap het wel, maar ben het toch niet eens. Bij de hoofdstandplaats van regio Kennemerland (Haarlem-West) hebben ze naast de TS ook een WO standplaats. Maar ook de CoPI, TW en andere overige haakarmbakken/voertuigen. Ik heb het zo ingedeeld dat is een logistieke kazerne heb, coördinatie, duikers en officieren. Deze zijn allemaal tot level 3/4 uitgebouwd. De kazerne met officieren zijn dan allemaal reserve dienstauto's, aangezien er maar 3 OvD's zijn. Wel krijg ik bij elke kazerne een TS, binnenkort ga ik een kazerne openen met alleen maar reserve TSen. Ik ben zo voorbereid om grote inzetten in de toekomst snel af te handelen. En voor de WO geldt hetzelfde, 1 standaard WO onder uitruknummer, en de andere onder reserve.


    Wie weet kan je dit ook gebruiken.


    Mvg,
    Haarlem112

    De WvD heeft zeker verschillende voertuigen.
    Tevens hadden we er eerst 1 in de regio en nu meerdere WvD-ploegen.
    Ook zijn ze van een jeep naar een auto gegaan.
    Ik snap wat je zegt maar of dan specifiek een jeep toegevoegd moet worden weet ik niet.
    Gezien de nieuwe ontwikkelingen hier in de regio zou ik de voorkeur aan een auto geven.

    Zeker, maar de mogelijkheid zie ik wel, gezien er ook meerdere soorten TS'en zijn.

    Geachte lezer,


    Ik als realistisch speler van dit spel kijk kritisch naar welk soort voertuig op welke kazerne staat. Nu is het zo dat binnen de officiële regio waar ik speel (Kennemerland) niet alleen dienstbussen van de waarschuwings- en verkenningsdienst staan maar ook Jeeps als (Waarschuwings- en) Verkenningseenheid. Dit mede voor de duingebieden binnen de regio Kennemerland. Tja, ik vind er toch een verschil in zitten. (zie bijlage)


    Daarom dacht ik aan deze toevoeging, zowel een WVD Bus, maar ook als Jeep (of auto).


    Groetjes!
    Haarlem112


    Bijlage:


    [Blockierte Grafik: https://irp-cdn.multiscreensite.com/13b03d77/dms3rep/multi/mobile/12-3502.JPG]
    WVD Dienstbus, gestationeerd te Heemstede, Halfweg-Zwanenburg, Badhoevedorp, Rijsenhout. (Zuid-Kennemerland Algemeen Gebruik)
    [Blockierte Grafik: https://irp-cdn.multiscreensite.com/13b03d77/dms3rep/multi/mobile/12-2302.JPG]
    WVD Dienstauto, gestationeerd te Beverwijk, Zandvoort (Midden), Uitgeest, Heemskerk (Mogelijk) (Noord-Kennemerland Algemeen/Natuurbrandgericht gebruik)

    Het is ook eigenlijk bedoeld voor ponten van de ene kant van een kanaal naar de andere kant. Geen grote vervoersponten naar andere landen of Waddeneilanden.


    Ik wist niet dat er een verschil in water en land was, sorry. Maar bedankt voor de reacties. Een POI: Pont (of Opstelplaats Pont), zou t beste aansluiten.


    Mvg,
    Haarlem112

    Ik had een idee voor een melding, of in het algemeen, maar dat er melding met ponten komen. Bijvoorbeeld: Vrachtwagen van pont gegleden. Pont stil komen te liggen. Aanvaring pont vs. vrachtschip, etc. Ik heb een beetje tussen de suggesties gekeken, maar nog niet tegengekomen.

    Kan er gelijk ook een idee bij Sebastian worden neergelegd als hij er toch mee aan de slag gaat.


    graag zou ik zien dat als je een poi checkt en hij is volgens jou goed dat die ook aan jou lijst van poi word toegevoegd.
    ik heb namelijk idee dat spel toch eerst kijkt naar je eigen poi. (of ik moet er naast zitten)

    Ja maar dat kan dus momenteel niet volgensmij.