Goedendag,
Zou je voor mij het icoontje voor de Hondengeleider in DenHaag maken? Ik heb die nodig voor de levende-have in DenHaag.
Afbeelding staat in de bijlage.
Alvast bedankt!
Goedendag,
Zou je voor mij het icoontje voor de Hondengeleider in DenHaag maken? Ik heb die nodig voor de levende-have in DenHaag.
Afbeelding staat in de bijlage.
Alvast bedankt!
Goedemiddag, zou je de autoladder van veiligheidsregio Rotterdam Rijnmond toe kunnen voegen aan je lijstje? Bedankt!
Hallo Bernhard,
Zou je voor mij de Hoogwerker van Brandweer DenHaag - Centrum willen tekenen?
En kan jij het formaat van de eerder getekende hoogwerker van brandweer Leidschendam-Voorburg aanpassen zodat het formaat klopt met de andere voertuigen?
Ik hoor het vanzelf!
Groeten, Ian.
Zou je de AugustaWestland ZULU ook voor mij toe willen voegen? Twee bijlages zijn toegevoegd!
Hi Bernhard! Zou je voor mij de Landelijke Eenheid Volvo willen tekenen? Foto staat in de bijlage!
Hey Bernhard!
Vraagje, zou je voor mij de TST van Brandweer Monster (Haaglanden) willen toevoegen
aan de wachtlijst?
Foto staat in de bijlage!
Ik hoor het van je!
Avond!
Zou je de WOA 14-2812 willen tekenen?
Foto in de bijlage!
Hopelijk nu wel een goede afbeelding!
Milieudienst Rotterdam
Zou je deze voertuigen willen toevoegen aan de lijst?
Crashtender Gilze-Rijen (2 Bijlages)
AFO/OSC Gilze-Rijen (1 Bijlage)
Tankautospuit Gilze-Rijen (2 Bijlages)
Autoladder Kazerne Dirk (1 Bijlage)
Touran Milieudienst Rijnmond (1 Bijlage)
Alvast bedankt.
Hallo @Bernhard_VNOG . Ik heb een paar foto's gevonden van het MMT! Het maakt niet zoveel uit welke je kiest, allemaal zijn ze van andere regio's.
Ik hoop dat je hier wel iets mee kan!
Hey!
Zou je misschien het Mobiel Medisch Team voertuig van Traumacentrum Zuidwest Nederland willen tekenen?
(17-902)
Alvast Bedankt!
Voertuig in de bijlage!
Hallo Bernhard,
Zou jij misschien de volgende voertuigen willen tekenen:
Tankautospuit Brandweer Schiedam (17-0432)
WO Onbekende Post (16-2110)
Bijde voertuigen zijn toegevoegd in de bijlage
Hallo,
Ik wil een eigen persoonlijke afbeeldingverzameling voor Meldkamerspel. Ik heb hiervoor een aantal voertuigen nodig. Met om te beginnen een Brandweermotor, (Met manschap).
Is dit mogelijk om te tekenen? Zoja? Laat het even weten.
Roepnummer: 15-9661
Bijlage: Ja
En, als je klaar bent met de HOvD, kan je dan misschien de TS van Brandweer Delft (Haaglanden) maken?
Roepnummer: 15-5530
Zou jij wanneer het uitkomt voor mij de HOvD van de Brandweer Haaglanden willen maken?
Roepnummer: 15-9590
Link: https://media.discordapp.net/a…39701152_e73ff00dcd_b.png