Posities door nom001

    Beste,


    Ik moet soms echt effe lachen om sommige brandmeldingen die ik in Den Haag krijg... Zo krijg ik geregeld een melding van een heidebrand in straten waar in de verste verte nog niet 1 heideplantje te zien valt Als voorbeeld kreeg ik afgelopen weekend een melding van een heidebrand op de Dedemsvaartweg in Den Haag. Wie Den Haag kent en dan ook de Dedemsvaartweg weet dat daar absoluut geen heide te vinden valt. En dit is dan niet de enige locatie in Den Haag waar een melding van een heidebrand verschijnt...


    Wordt er hier niet op gelet of komen die melding random?? Het is soms gewon echt niet geloofwaardig dat je midden in een woonwijk een melding krijgt van een heidebrand of midden in een woonwijk zonder een sloot/gracht/kanaal een melding krijt van een gezonken woonboot..... Spel is heel erg leuk om te spelen maar sommige meldingen zijn gewoon te vreemd voor woorden.


    Kan dit opgelost worden?

    Hallo,


    Ik zie dat je voertuigen buiten dienst kan nemen maar als je ze echt niet nodig hebt (bv. je hebt een HV gekocht terwijl dit een HW had moeten zijn --> leesfoutje) kan je dan de voertuigen ook weer verkopen in plaats van uit dienst nemen?