Posities door nom001

    Hallo,


    Ik heb een inzet en daar is een CO/COH voor nodig. Nu heb ik een COH haakarmbak + haakarmvoertuig naar de inzet gestuurd. Wat mij nu opvalt aan de resterende tijd tot aan de inzet is dat de haakarmbak 1 seconde eerder zal arriveren dan het voertuig. Apart, is dit een bug? Een haakarmbak kan nooit eerder aankomen dan het transporterende voertuig lijkt mij. Het is geen groot probleem, t'is eerder grappig om dit te zien. Dus vandaar de vraag of dit gewoon valt onder de noemer 'bug"

    ?( ?( ?(


    Weet het meer dan 1000% zeker dat er absoluut geen cafetaria op de A4 te vinden is... Een rijdende frietkot van A naar B dat wel natuurlijk, maar een cafetaria...


    Hallo,


    Ik bemerk dat er veel info gegeven wordt via Facebook. En laat ik nu juist erg anti-Facebook te zijn vanwege de vele privacy schendingen en valse nieuwsberichten waar Facebook om bekend staat, maw. van mijn leven nooit een Facebook account!


    Nu heb ik wel twitter, is er een twitter account voor Meldkamerspel? Of kan er 1 aangemaakt worden waarop dezelfde nieuws staat als op Facebook?


    Mvg.
    nomko

    3x achter elkaar en een apart topic lijkt me een beetje overdreven..


    De OVD-G heeft de opleiding OVD-G nodig. Deze vind je bij de medische faculteit.


    In NL worden deze opleidingen centraal geregeld door het IFV. Dat zit bij Arnhem.

    Overdreven...eerder noodzakelijk omdat er niet eerder op gereageerd werd.


    Ik heb een IVF in Zoetermeer staan voor brandweeropleidingen. Daar wordt deze training niet gegeven? Alleen in Arnhem?

    Wat je zelf wil :) een nieuwe ambulancestandplaats met meer dan 2 plekken kost minder credits en is sneller klaar dan een brandweerkazerne uitbreiding. Maar het ligt er allemaal maar net aan hoe je het spel wil spelen.

    Ik scheen nog plek te hebben op de ambulance standplaats Laak (daar heb ik een brandweer standplaats gemaakt en een ambulance standplaats). Heb daar een OvG-D neergezet.


    Alleen nu nog 1 persoon opleiden tot OvG-D. Is er een opleidingsinstituut in Haaglanden?

    Hoe plaats ik deze voertuigen bij brandweerkazerne Rijswijk:


    15-830 Noodhulpteam (Brandweerkazerne Rijswijk)
    15-899 Verbindings- en Commandovoertuig (Brandweerkazerne Rijswijk)


    Moet ik een aparte ambulance standplaats bouwen op dezelfde locatie als brandweerkazerne Rijswijk of kan ik de standplaatsen van de kazerne zelf uitbreiden met ambulancestandplaatsen?

    Beste forumgenoten,



    Ik krijg nu vaak meerdere meldingen waarbij er een OvD benodigd is. Aangezien ik acteif ben in regio 15 (Haaglanden) volg ik deze staffel wat betreft materieel en ondersteunende diensten (o.a. Ovd en HOvD). Dit betekend dat ik maar de beschikking heb over 5 OvD's en 2 HOvD's. Maar soms heb ik meer OvD's nodig. Als ik daarvoor een HOvD inzet, dan blijft de melding vragen om een OvD. Waarom is dit? Kan een HOvD niet invallen voor een OvD in het spel???


    En dan zag ik in de voertuigenmarkt een CO (commandovoertuig), waar kan ik die voor inzetten?

    Beste,


    Op een aantal posten heb ik haakarmbakken staan (WTH + COH). Voor post de Lier heb ik een groot aantal dompelpomp haakarmbakken conform de roepnummer lijst. Nu wil het gebeuren dat ik voor een post waar 2 haakarmbakken staan en 1 haakarmbak voertuig dat ik beide bakken moet gebruiken. Nu kan ik ervoor kiezen om de voertuig bij de haakarmbak te laten maar ook om de voertuig richting de kazerne te laten rijden.


    Als een melding is afgelopen, wordt de haakarmbak die ik bij de melding heb laten staan automatisch weer opgehaald?


    En hoe kan ik met een voertuig van kazerne A een haakarmbak van kazerne B ophalen en bij een melding plaatsen?


    Dit is mij nog niet helemaal duidelijk.


    Bedankt!

    Hallo,


    Ik ben op zoek naar een actieve team die nog niet of niet volledig actief is in veiligheidsregio Haaglanden (regio 15). Ik heb alle brandweer stations opgebouwd, enkele politiebureau's en ambulance posten. Daarnaast heb ik 3 ziekenhuizen opgebouwd en opleiding centra';s voor politie en brandweer.


    Welke team zoekt nog een speler?

    dat zijn wagenparknummers en geen roepnummers, oftewel het identificatienummer van het voertuig. Het roepnummer geeft aan waar het voertuig op dat moment oor gebruikt wordt. (solo/duo-surveillance, evenementen enz.)

    Is het dan niet handiger om die wagenparknummers te vermelden in het spel? Nu zit ik op deze manier de wagenpark te vullen (bv. Laak): 32 DA Noodhulp Laak voertuig 1. Terwijl ik weet dat er vaak 2 dienstbussen staan bij Laak en meerdere dienstauto's. Of maakt dat niet zoveel uit hoeveel dienst auto's/busjes je bij een politiebureau neerzet?