WTH Brandweer Rijen 20-7481. staat niet in de lijst
Posities door nick010
-
-
Olympiaweg (45)
17-4501 DA-CBRN
17-4521 GOE-DU is GOE-DECO UNIT
17-4522 GOE-BU
17-4523 GOE-BU
17-4531 TS
17-4532 TS
17-4561 TW
17-4562 WTH
17-4581 HA
17-4582 HA
17-4590 DA-CC -
Leimuiden (20)
16-2002 DB
16-2014 BRV
16-2026 MP
16-2032 TSWoubrugge (20)
16-2001 DB
16-2015 BRV
16-2026 MP
16-2033 TSklopt het dat er 2 keer meetploeg is met de zelfde roepnummer ?
-
ik ben bezig met de lijst van regio 11 samen met een andere speler die komt er aan
Purmerend is regio 11 Zaanstreek-Waterland. Daar is op dit moment nog geen overzicht van.
waar staat purmerend bij?
-
Hoi allemaal Bij mij op Het werk krijgen wij de krant groot Nissewaard En daar stond Wat Bijzonders in De AZRR En de wethouder Van Nissewaard Hebben de intentie uitgesproken om in Nissewaard VWS post te plaatsen hiermee willen ze de aanrijtijden van de ambulance op Voorne Putten bekorten. De plek van de nieuwe post is nog niet bekend Mvg Nick
-
hoi ter aanvulling van deze lijst heb ik nog wat roepnummers achterhaalt
Krimpen aan de IJssel valt onder basisteam 32 (IJsselland). Net zoals Capelle. RT32.01 weet alleen niet of bureau nog in gebruik is
Hoek van Holland en Maassluis vallen beide onder basisteam 11 (Waterweg). Net zoals Vlaardingen. RT11.01 weet ook niet of deze bureau nog gebruikt worden
Albrandswaard en Hoogvliet en Barendrecht vallen hier weer onder . RT53.01 weet niet of ze gebruikt worden
boezembocht is geloof ik maas en rotte district
daar in tegen valt Brielle en Middelharnis onder 51 Haringvliet
bureau Boezemsingle/bocht (politiebureau Rotterdam-Taborstraat tevens weet ik niet of deze gebruikt wordt) vallen onder 31 Maas-Rotte, Zaagmolenstraat in Rotterdam
bureau Berkel aan de Rodenrijs valt onder 13 Midden-Schieland, Prins Frederik Hendrikstraat in Rotterdam
tevens valt De Zeehavenpolitie onder de roepnummer RT 71-01
Bureau Cromstrijen/Strijen/Binnenmaas en Gravendeel Valt onder 61 Hoeksche Waard, Spuidijk in Oud-Beijerland (tevens weet ik niet of ze gebruikt worden)
Bureau Dordrecht-Binnenstad En Bureau Stadspolder Vallen onder 63 Drechtsteden Binnen, Overkampweg in Dordrecht Weet niet of ze gebruikt worden
Bureau Zwijndrecht En Alblasserdam En Sliedrecht Vallen onder 62 Drechtsteden Buiten, Poldermolen in Papendrecht weet ook niet of ze gebruikt te worden
Hardinxveld-Giessendam/Groot-Ammers en de servicepunt in nieuwe-Lekkerland Vallen Onder 64 Lek & Merwede, W. de Vries Robbeweg in Gorinchem
Graag wil ik Weten of De Benoemde Bureaus ook nog operationeel zijn
Mvg Nick -
hoi allemaal is er al meer bekend over de nieuwe roepnummers van Amsterdam want met die oude en nieuwe kom je niet ver mee mvg nick
-
P 1 ONGEVAL WEGVERVOER LETSEL (INCI-03) BRIELSELAAN MAASHAVEN Z.Z. ROTTERDAM 179237
Ik zag deze Melding voorbij komen en deze stond op groene tuin Dit betreft een Combinatie TS maar dus een ts-hv maar toen ik ging kijken wwar hij stond zag ik staan Kazerne: Roteb Lease Kleinpolderplein klopt dit of waar staat hij anders
-
Vandaag is de Vws Post In Hellevoetsluis Op de Zwartedijk officieel geopend Die is sinds vandaag in gebruik
-
@Casper_112 Ik geloof het Verschil Is met de As En Sb Zijn best Groot.
Dit is Een oud nieuws stukje. Over een Nieuwe AS
Originele cabine;
- ALPAS special opbouw;
- 4300 mm wielbasis;
- Hydrant filtersysteem + tank 4000 Liter SVM;
- Ziegler Pomp FPN 10-10000-1H brons aangedreven middels PTO;
- Alle persuitlaten onafhankelijk in druk te regelen;
- Gehele besturing via beeldscherm;
- Ziegler Z-PF schuimbijmengsysteem;
- Dakmonitor 2000-8000 l/min;
- Twee haspelkarren met elk 3x30 meter 4” persslang, hydraulische opname.Dus Wat ik er uit Haal is het een combinatie Van Een Ts En Sb Dus er zit SVM In maar dat moet gemengd Worden Dus Hij kan Dus Zowel Normalen Brand blussen Met water Of Schuim Dat kan ik er uit halen mvg nick
-
-
en hoeveel ambulance staan er dan op die kazernes en is het handig om dan eventueel dan vws post bouwen dan een kazerne @Karst
-
weet iemand waar post Lexmond en Schoonrewoerd komen te staan bedoel de adres
-
Geen Rapid Responder in deze regio ? Zo wel graag zal ik dat wil weten mvg nick
-
Post Castricum heeft de 10-6547 TST
En De 10-6547 TST-NBB klopt dit dat deze voertuigen allebei de zelfde roepnummer hebben of hebben ze een ander mvg nick -
Is deze lijst nu actueel of wordt er nog steeds omgenummerd en zo ja welke zijn dat want dan kan ik aan deze regio beginnen groeten nick
-
Dan nog terug Komend op een Andere Vraag Er Staat Een HAB Staan op Spinel Veiligheidscentrum Zo Ook Een HAB Ademlucht
Maar Wat Voor bakken Zijn De 18-9484 en de 18-9485/86 Voor bakken en merk dat er weinig AB Zijn oftewel Maar een wordt die dan gewoon Nog in gezet En de 18-7183 wat voor voertuig is dat, En Dan De HAB 18-6763 Wat Voor een Ha is dat.
En Is Er een Roepnummer Van Die 2 HOvD En Die 3 Ts 9431 Tmt 9433 staan die op Oranjepark zelf of niet Want Ik ben net begonnen In Zuid Holland Zuid en wil Wel een goed en snel afhandeling Snelheid Mvg Nick -
Wat is de 18-6192 voor voertuig kom uit op Icu intensief care unit van ambulance
-
De GB hoofdkantoor/Frans Haltenstraat bedrijven, gaat verhuizen naar de Moezelweg 150. Eind dit jaar de vrijwillige Kazerne van Rozenburg weet ik niet of die nog blijf staan op de zelfde plek gr nick
-
@sanbels geloof dat al sinds een paar jaar de bedrijfsbrandweer is opgeheven van Q8 Shell Pernis Gunvor Kuwait Petroleum Akzo Nobel en de bedrijven. dat komt omdat er moest bezuinigd op personeel. daardoor is de GB gekomen gezamenlijke brandweer die is voor de industrieel gebied.
Dan nog Wat @Tiemen Schuit Fotografie Er staat dus geen Siv op Albert Plesmanweg Maar dan een TS4, en heeft die ook de roepnummer of staat er een siv en een ts4 op albert plesmanweg. en op keyenburg 2ts en siv of aleen twee ts. of heb ik het fout. oja @Data op de frans haltenstraat staat geen abh die is weg bezuinigd betreft 17-1888 ABH