Posities door Leurs

    4 jaar geleden schreef 112bussum:

    Op de A1 tussen het knooppunt Muiderberg (A1/A6) en het knooppunt Diemen (A1/A9) is in de zomer van 2016 de snelweg verlegt. De kaart geeft de nieuwe situatie aan, maar de auto's rijden nog volgens de oude situatie van begin 2016.


    Nog steeds rijden de voertuigen over de 'oude' weg....

    Beste,
    Als je (CO)-admin bent, kun je een grote inzet aanmaken. Dit kan 1 keer per 24 uur gratis. Het valt mij op dat niet de mogelijkheid wordt geboden om te kiezen of je een gratis inzet wilt maken of 10 coins in wil leggen.
    Uiteraard zou men het liefst voor gratis kiezen, echter ons team heeft vast tijden dat we een inzet aanmaken. Wil je een keer een extra inzet doen (met 10 coins inzet), dan is dat dus niet mogelijk, op het moment dat de gratis inzet nog niet is verbruikt.
    Wellicht is het een idee om iets te maken, dat je kunt kiezen tussen gratis inzet of betaalde inzet.

    @Lazoraeet ik speel normaal met het meldingsscherm ernaast, maar heb voor de duidelijkheid een screenshot van alleen de map gemaakt. Hierbij was ondertussen de helft van de team inzetten al opgelost, om je een indruk te geven om hoeveel meldingen het gaat.


    Het is inderdaad wat ik bedoel -> geel bij aanrijdend -> rood als er nog een wagen bij moet.
    Zou het inderdaad de bedoeling van het spel zijn? Waarom krijg je dan wel een melding bij een schoorsteenbrand, dat het een schoorsteenbrand met rieten kap is geworden? Of een brandende struik een natuurbrand?
    Verder heb ik al meerdere keren meegemaakt dat een loshangende tak of een ondergelopen kelder, alleen door een TS opgelost kan worden. Het gaat me om de momenten dat er een HW of WT extra gevraagd wordt. Je hebt gelijk, dat als je 'standaard' 8-10 meldingen hebt, je de meldingen even naloopt. Maar bij grote team-inzetten is het maar wat handig als je er op geattendeerd wordt door middel van een andere kleur, dat er meer voertuigen naar de melding moeten.

    Het gaat me om het moment ervoor.
    Je stuurt een TS -> icoon gaat van rood naar geel
    Vervolgens wordt er een HW of HV gevraagd, kleurt icoon weer rood (zou liever zien dat het oranje wordt)


    Als je HW of HV stuurt wordt het icoon weer geel en vervolgens groen als er voldoende wagens aanwezig zijn.


    Als je 50+ rode icoontjes op je scherm hebt en meerdere inzetten, moet je wel een heel goed geheugen hebben wil je onthouden waar je al je wagens heen gestuurd hebt.
    Een oranje icoontje zou een mooie hulp zijn, om aan te geven dat er nog een extra wagen heen gestuurd moet worden.

    Beste juriaanvv,
    Snap dat rood betekent dat een melding niet is opgelost, maar weet niet of je wel eens een groot team-event gehad hebt? Dan heb je 50+ meldingen.
    Dan is het niet te zien of er naar een melding nog geen hulpvoertuig gestuurd is of dat er een extra wagen heen moet.


    Het zou dus overzichtelijker zijn als het icoon van de melding, waar je al een hulpvoertuig heen gestuurd hebt, een andere kleur krijgt dan rood.

    Beste,


    Indien je meerdere inzetten hebt (neem bijvoorbeeld en groot team-event), dan heb je veel rode icoontjes op je scherm. Als je een voertuig stuurt, wordt deze geel. Ben je de melding aan het oplossen, groen. Echter als er er meerder voertuigen nodig zijn (geen opschaling), dan wordt het icoon weer rood.


    Mijn vraag is of het icoon (van de melding) een andere kleur kan krijgen, als er meer voertuigen nodig zijn? Bijvoorbeeld oranje.


    mvgr Leurs.