Posities door StuartA1984

    Kom en doe mee met onze alliantie



    Dit is slechts een groep voor mensen die anderen willen helpen.
    Wij zijn een zeer actieve alliantie. In tegenstelling tot alle andere allianties.
    U hoeft niet samen een beheerder of bericht een bericht te sturen voordat u lid wordt.
    Klik gewoon op APPLY !!!
    Wanneer u lid wordt, ontvangt u onze gratis badge
    U hoeft GEEN stations te hebben die in het echt in hun posities zijn geplaatst.
    Je kunt ze overal hebben.
    Gewoon spelen en als je hulp nodig hebt, vraag dan en ik weet zeker dat andere leden graag helpen.
    Hier is iedereen vrienden en niemand is uitgesloten.Om deel te nemen, heb je gewoon respect, gezond verstand en de drang om iemand te helpen wanneer ze het nodig hebben.
    Ruimte voor elk type speler.
    We accepteren iedereen.

    Come and join our alliance


    This is just a group for people who want to help others.
    We are a very active alliance.Unlike all other alliances.
    You do not need to send an admin or message a message together before joining.
    Just click on APPLY !!!
    When you join, you receive our free badge
    You do NOT need to have stations that are placed in their positions in real life.
    You can have them anywhere.
    Just play and if you need help, ask and I'm sure other members are happy to help.
    Here everyone is friends and nobody is excluded.
    To join, you just have respect, common sense and urge to help someone when they need it.
    Space for every type of player. We accept everyone.

    Hallo allemaal, ik ben nieuw bij meldkamerspel, maar ik speel al een tijdje Mission Chief, maar ik ben momenteel deze versie aan het spelen, dus ik heb begrip vanuit het oogpunt van een bondgenootschap, ik vraag me af of iemand kan helpen Alsjeblieft, en beschrijf wat de eenheidstypes uitvoeren, nu gok ik wat ze doen. Bedankt voor je hulp.