Posities door guntherb

    Is het mogelijk om bij een ziekenhuis een uitbreiding Psychiatrie toe te voegen.
    Misschien ook de mogelijkheid maken om stand alone Psychiatrische ziekenhuizen te maken, zoals er zo veel voorkomen. (misschien als eerste uitbreiding, aangezien deze ziekenhuizen geen echt medische functie hebben)

    bij mij kan de app ook sinds gisteren (vrijdag 08/06) geen verbinding meer maken met het spel... er blijven wel interventies bij komen, heb ik gezien op de webversie.. :(

    Voor de mensen die graag een overzichtelijke kaart mét bewegende voertuigen willen, heb ik de voertuigenverzameling Bollen 2.0 gemaakt.
    Deze reeks is gebaseerd op de voertuigenverzameling van JelleJanse, die begonnen is met de bollen...


    Deze verzameling is zeer minimalistisch, maar toch kan je verschillende voertuigen onderscheiden.
    Ik heb bijvoorbeeld voor de ziekenwagens de nieuwe kleuren gebruikt.
    Ook zijn de containers geen bollen, maar vierkanten.


    Laat me ook weten wat je er van vind.


    Alvast bedankt!

    Heb het juist geactiveerd en op het eerste zicht ziet het er heel goed uit, hier op een groot scherm op't werk.
    Misschien zou ik de 4 pictogrammen onderaan het scherm iets kleiner maken, zodat het ook goed gaat op kleinere schermen.


    Ook zou het leuker zijn als de positie van de extra vensters gelinkt zijn aan je account. Iedereen zet namelijk de vensters liever op zijn manier, maar als je ze telkens moet opnieuw zetten bij het opstarten, kan dit vervelend overkomen.