thx.. zal daar eens moeten achter zoeken
Posities door guntherb
-
-
Ik gebruik al enkele jaren de voertuigafbeeldingenverzameling Bollen 2.0 en nu, sinds een vier- à vijftal weken, als ik het spel speel via een browser, komen er voertuigafbeeldingen van een andere verzameling tussen mijn (minimalistiche) afbeeldingen...
Nog iemand die dit heeft of weet hoe dit komt?
Alvast bedankt!
Gunther
-
Nieuwe update:
Federale politie is toegevoegd (ipv de Nederlandse KMac)
DOVO is toegevoegd, beetje creatief geweest...
Indien opmerkingen, laat maar weten
-
Iemand die weet hoe je een inzetvoorstel maakt voor een takelwagen, wanneer je enkel gebruikt maakt van berger staanplaatsen?
In het menu zijn ze enkel te selecteren vanuit Dienst Infra
-
Vandaag de verschillende takelwagens/bergers toegevoegd aan de verzameling, zodoende is de lijst terug volledig.
Veel plezier!MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
-
De laatste medische update-voertuigen ook bijgevoegd... daarbij moest ik even nadenken...
Ik heb het Calamiteitenvoertuig GGB gewoon gemaakt als de SIT van het Rode Kruis, zoals hier in België standaard is...
Voor de Medium Care Ziekenwagen heb ik een zw-vrachtwagen gemaakt, naar analogie van de transfer wagen van UZAVeel plezier!
-
Ik heb nu al efkens zitten zoeken, maar waar vind je de fbo-helikopter... ik heb al fire bucket operators opgeleid, maar zie nergens waar ik dit "voertuig" moet kopen.
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
-
De laatste voertuigen (wegpolitie) zijn ook toegevoegd...
https://www.meldkamerspel.com/vehicle_graphics/535 -
De laatste updates zijn ook gebeurd, Bollen 2.0 zijn nu weer volledig (met dank aan Karst)
-
Begonnen met de natuurbrandbestrijding en de USAR-voertuigen toe te voegen... kan iemand me zeggen wat volgend zaken zijn:
VW-NB
NBH
HVH-STH
VW-USARAlvast bedankt!
-
Roeselare 3 is (voorlopig) heengegaan.... licentie voor R3 is naar Delta gegaan
-
is al gevraagd via een ander topic...
-
Hey allemaal
ik heb het waterkanon (BE) toegevoegd. In Nederland ook wel waterwerper genoemd.
-
De laatste voertuigen, op dit moment zijn toegevoegd.
Aangezien wij rijkswaterstaat niet echt kennen in België, Vlaanderen, heb ik de kleuren voor de wegbeheerders (in Vlaanderen) gegeven, geel met een zwarte streep voor de eenvoud.
Het signalisatievoertuig heb ik dan bij de brandweer gehouden, zoals dit voor het overgrote deel is in België... er zijn depannage diensten ook met signa's maar niet zoveel als bij de brandweer.Veel plezier!
https://www.meldkamerspel.com/vehicle_graphics/535 -
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als de SAR-heli dan omgeturnd wordt naar een MMT-heli. Want in mijn beleving ligt dit dan in de lijn van de vragen die in het topic zijn gesteld.
Dan zou de MMT-heli ook weer ingezet kunnen worden als SAR-heli en dat vind ik dan toch tekort doen aan de meldingen die er zijn waarbij een SAR-heli nodig is.Ik weet niet of je reageerde op mijn bericht, maar mijn bedoeling is niet om de sar-heli als mmt-heli te gebruiken, maar enkel voor strand- én zee-opdrachten inzetbaar maken.
Ik weet niet hoe het aan de Nederlands kust is, maar hier in België vliegt de NH90 veel scrambles voor "vermiste kinderen", "drenkelingen", "mensen vermist op zee" en natuurlijk ook de reddingen/med evacs op zee -
ik begrijp wel niet waarom de SAR-diensten (heli en boten) niet kunnen gebruikt worden voor strand inzetten... heb hier een topic over gestart, maar blijkbaar nog niet gezien.
Als er iemand vermist is (op het strand/water) hier in België, wordt de SAR-heli toch allesinds gescrambeld om te helpen zoeken.
Zo ook voor "windsurfer vermist" enzo...
In laatste instantie wordt de NH90 ook gebruikt voor secundaire transporten tussen ziekenhuizen, maar dat is waarschijnlijk véél beter geregld in Nederland
-
Na overleg via Messenger mocht ik deze suggestie voorleggen:
Onlangs een incident "surfer vermist" gehad, maar ik kon enkel de "strand"-reddingsdiensten ernaartoe sturen, hoewel ik ook "zee"-reddingsdiensten heb (zoals een "SAR-heli" en de verschillende boten), kan ik deze niet alameren voor deze strand- en zee-gerelateerde inzetten.
Ik weet dat allesinds in België deze laagdrempelig worden gealarmeerd bij een zoektocht, op strand (bv kind) en zee (surfer, luchtbed, edm)
Misschien een kleine aanpassing mogelijk/nodig?
-
Vandaag heb ik de uitbreidingen van de reddingsbrigade en de kustwacht toegevoegd.
Voor de reddingsbrigade heb ik oranje aangehouden, voor de kustwacht oker.
Bemerkingen, suggesties, ... altijd welkom.
-
Hey
Ik heb de bereden brigade (3 voertuigen) toegevoegd, telkens met hetzelfde icoontje... hopelijk is het paard een beetje zichtbaar in het spel
-
De nieuwe schuimblusvoertuigen en aanhangers zijn toegevoegd....
https://www.meldkamerspel.com/vehicle_graphics/535/editlaat me alstublieft weten wat je er van vindt