Posities door FiremanRonald

    Het is een dag goed gegaan en nu krijg ik weer het dubbele aantal met meldingen voor ZULU's...Teveel om in ieder geval op te lossen met het aantal wat je hebt. :cursing:
    Toch maar weer terug de ME uitzetten, dan is daar in ieder geval geen zulu meer voor benodigd. :thumbsup:
    Om maar een beeld te geven: Ik heb nu 50 kazernes dus krijg ik 51 meldingen, waarvan 5 vermissingen en 5x andere meldingen waar een zulu voor benodigd is. Dat zijn dus 10 zulu's en ik heb er maar 4....Ik word er een beetje moedeloos van. :S Je krijgt ze niet meer weggewerkt op deze manier....

    Ik heb het ditmaal niet meer geprobeerd. Ik heb 7 ME secties en krijg steeds 16 meldingen voor Personen vermist. Dan heb ik dus ook ongeveer 16 Zulu's nodig, terwijl ik er maar 4 mag hebben. (Ik heb 48 brandweerposten) En dan komen ook de andere meldingen voor zulu' s er nog bovenop, zoals achtervolgingen, invallen in woningen en overvallen op winkels etc. Dus misschien zien jullie nu dat het redelijk frustrerend begint te worden. De MMT tekorten hebben jullie prachtig opgelost met 2 of 3 uitbreidingen op 1 MMT post. Misschien een idee om dit met Zulu standplaatsen ook te doen. Misschien 2 of 3 extra snelle politievoertuigen??? Ik wordt t zat om steeds anderen om Zulu's te vragen... :/ :/ :/

    Nog steeds een hoop(16 stuks) meldingen “persoon vermist”, dus alles maar offline gehaald. Dan maar geen ME meldingen meer. Hopenlijk krijgen jullie de verhoudingen een beetje normaal als Sebastian weer terug is. En dan heb ik het nog niet over de meldingen die er nog bovenop komen waar je ook nog een zulu voor nodig hebt, dus 16 zulu’s + andere zulu meldingen....we wachten het weer af... ;(