Posities door Gatsybah

    Ik heb net een melding van Persoon Te Water gekregen waarvoor twee WO's, en maar één WOA word geeist. Dit is een melding die ik niet kan voltooien, omdat ik maar één WO+WOA heb. Als ik nu nog een tweede WO moet kopen kost me dat 110.000 credits.


    Is dit de bedoeling, of zou de melding pas bij twee waterongevallenbestrijdingafdelingen moeten komen?

    Ik ben zelf theatertechnicus, en ik vind het jammer dat de enige melding die er kan zijn voor de POI Theater is "Persoon van podium gevallen" terwijl er best wel veel dingen mis kunnen gaan in een theater.


    Ik zou graag de volgende suggesties willen geven voor meldingen die toegevoegd kunnen worden aan het spel:


    Ambulance:
    - Toeschouwer gestruikeld
    - Elektrocutie
    - Lamp gevallen
    - Decor omgevallen
    - Val van hoogte


    Politie:
    - Toeschouwer agressief (Ruzie over zitplaatsen)
    - Inbraak in vrachtwagen
    - Toeschouwer backstage binnengedrongen


    Brandweer:
    - Lamp in brand
    - Speaker in brand
    - Dimmer in brand
    - Decor in brand
    - Pyrotechnisch incident


    Hopelijk kunnen jullie er iets mee!
    Alvast bedankt,

    Onder het tabblad Patrouilles in de Meldkamer staat "Hoe lang moeten jou voertuigen op patrouille gaan? Tijdens de patrouille zijn ze nog steeds op status 1 en kunnen ze tussentijds gealarmeerd worden. Na de inzet zullen ze hun weg vervolgen." Zou dit niet "Status 4" moeten zijn? Ik weet dat het een klein dingetje is maar het staat zo knullig.

    Ik had een politieauto naar twee evenementen van een groepsgenoot gestuurd, maar iets later besloot ik dat ik op zoek wil naar een groep waar ik wat meer aansluiting kan krijgen, dus ik heb de groep verlaten. Mijn politieauto is wel bij de meldingen gebleven, maar als ik de melding aanklik dan krijg je een hoofdscherm in een kleiner scherm.


    Als je dit wil fixen moet wel besloten worden of je als je een groep verlaat je de meldingen wel mag afmaken.


    http://prntscr.com/j2vjz4
    http://prntscr.com/j2vk81

    Ik heb hetzelfde probleem al in de 'fouten' sectie gemeld, maar in de beta design komt het heel veel voor dat als ik een besteld vervoer melding aanklik dat de kaart inzoomt op een leeg stuk kaart, omdat het dan aan de ene kant van het scherm de melding toont en aan de andere kant de eindbestemming van het vervoer. In het nieuwe design is dit naar mijn mening helemaal niet handig omdat achter de schermen nu een deel van de kaart zit. Ik vind dat de besteld vervoer meldingen gewoon in het middel van het scherm moeten verschijnen, alhoewel de blauwe pijl ook erg handig is.

    Als ik op besteld vervoer meldingen klik zoomt mijn kaart in naar volgens mij het middelpunt tussen de melding en de plek waar het slachtoffer naartoe moet. Is dat de bedoeling? Dat lijkt mij namelijk niet omdat dit bij geen enkele andere melding gebeurd, dus ik snap niet waarom dit anders zou moeten zijn bij besteld vervoer. Ook is dat in de beta versie niet handig omdat de randen van het scherm bedekt zijn met pagina's.

    Dat wazig worden van je scherm, zou dat met je internet te maken kunnen hebben dat niet al het verkeer aan kan en daarom de beeldkwaliteit verslechterd? Ik heb verder niks van je stream gezien, dus echt weten doe ik niet

    Het ontbreken van een tutorial is inderdaad vrij frustrerend. Je krijgt opeens een hele stapel afkortingen en vreemde knoppen voor je neus, en de tips die er zijn zijn vrij vaag, en slecht te zien.

    Als ervarven speler van de 112Simulator en gloednieuwe speler van Meldkamerspel (dat bij mij een betere indruk maakt) kan ik uit ervaring vertellen dat het toevoegen van Prio 2 meldingen vooral irritant zal zijn. Bij het andere spel hebben meldingen een telefoongesprek en moet je dus daaruit opmaken hoe urgent een melding is. Als je dat fout hebt raak je ervaringspunten en geld kwijt. Daarnaast heb je te maken met een langere aanrijtijd, wat vooral in de weg zit.


    Qua realisme zou je wel bepaalde eenheden standaard langzamer kunnen laten rijden, om daarmee het prio 2 rijden te simuleren. Ik heb pas twee brandweerwagens, maar wat ik uit de handleiding en deze topic opmaakte is dat al gedaan met zorgambulances. Misschien is het ook wel toepasselijk op andere voertuigen die in het echt ook niet met zwaailicht en sirene mogen/kunnen/zullen rijden, dat laat ik over aan mensen die daar verstand van hebben