Posities door Gatsybah

    Ik heb net een melding van Persoon Te Water gekregen waarvoor twee WO's, en maar één WOA word geeist. Dit is een melding die ik niet kan voltooien, omdat ik maar één WO+WOA heb. Als ik nu nog een tweede WO moet kopen kost me dat 110.000 credits.


    Is dit de bedoeling, of zou de melding pas bij twee waterongevallenbestrijdingafdelingen moeten komen?

    Ik ben zelf theatertechnicus, en ik vind het jammer dat de enige melding die er kan zijn voor de POI Theater is "Persoon van podium gevallen" terwijl er best wel veel dingen mis kunnen gaan in een theater.


    Ik zou graag de volgende suggesties willen geven voor meldingen die toegevoegd kunnen worden aan het spel:


    Ambulance:
    - Toeschouwer gestruikeld
    - Elektrocutie
    - Lamp gevallen
    - Decor omgevallen
    - Val van hoogte


    Politie:
    - Toeschouwer agressief (Ruzie over zitplaatsen)
    - Inbraak in vrachtwagen
    - Toeschouwer backstage binnengedrongen


    Brandweer:
    - Lamp in brand
    - Speaker in brand
    - Dimmer in brand
    - Decor in brand
    - Pyrotechnisch incident


    Hopelijk kunnen jullie er iets mee!
    Alvast bedankt,

    Onder het tabblad Patrouilles in de Meldkamer staat "Hoe lang moeten jou voertuigen op patrouille gaan? Tijdens de patrouille zijn ze nog steeds op status 1 en kunnen ze tussentijds gealarmeerd worden. Na de inzet zullen ze hun weg vervolgen." Zou dit niet "Status 4" moeten zijn? Ik weet dat het een klein dingetje is maar het staat zo knullig.

    Ik had een politieauto naar twee evenementen van een groepsgenoot gestuurd, maar iets later besloot ik dat ik op zoek wil naar een groep waar ik wat meer aansluiting kan krijgen, dus ik heb de groep verlaten. Mijn politieauto is wel bij de meldingen gebleven, maar als ik de melding aanklik dan krijg je een hoofdscherm in een kleiner scherm.


    Als je dit wil fixen moet wel besloten worden of je als je een groep verlaat je de meldingen wel mag afmaken.