Posities door Gatsybah

    Ik wilde net POI's gaan plaatsen in een plaats waar ik een nieuwe kazerne ga bouwen, maar ik krijg geen icoontje meer als ik er eentje aanmaak. De kaart is helemaal leeg en blijft ook helemaal leeg. Is dit een nieuwe "functie" of is dit een bug? Ik kan er niks anders over op het forum vinden...

    Niet lullig bedoeld, maar volgens mij ben je best wel nieuw. Leuk dat je mee wilt denken, maar er zijn een aantal problemen met je idee, plus er word heel hard aan Meldkamerspel gewerkt, en je melding zou dan onderaan een hééééél lange lijst met andere ideeën staan, dus maak je er niet te veel zorgen over.

    Ik kom al lange tijd deze fout tegen: Als ik een politievoertuig heb gedooralarmeerd, en vervolgens naar die melding door laat rijden krijg ik de pagina van de originele melding te zien, en het voertuig gaat helemaal niet naar de volgende melding, maar vervolgt de patrouille of keert terug naar het politiebureau. Op de pagina van het voertuig staat vervolgens wel de "Volgende melding" maar geen "Huidige melding".


    Ik heb dit al meerdere keren aangekaart en maar heb nog niks van de mods gehoord.


    Hier vijf screenshots met het proces:


    Voertuig na dooralarmeren: http://prntscr.com/ojl5kh


    Voertuig naar vervolgmelding sturen: http://prntscr.com/ojl5rt



    Melding van het spel http://prntscr.com/ojl63o



    Vervolgmelding http://prntscr.com/ojl75k


    Pagina van het voertuig na dooralarmeren http://prntscr.com/ojl6ey

    Je zal de tijdsdruk er maar gewoon zelf bij moeten bedenken. Als er in het echt een hartstilstand is en er is een ambulance nodig, maar er zijn geen ambulances beschikbaar is die nog steeds nodig als die persoon overlijd. Als een huis tot de grond toe afbrand zal er nog steeds brandweer moeten komen. Als er ergens politie nodig is, maar alle daders zijn verdwenen moet er nog steeds worden gezocht/aangifte worden gedaan.

    Ik denk dat het niet praktisch is om dit uren te laten duren. In de realiteit zijn er geen drie branden bij afvalverwerkers, een tiental bosbranden, brandende kantoorgebouwen, ziekenhuizen, tankstations etc. Een beetje speler krijgt zoveel van die meldingen tijdens een uurtje spelen dat je dan al snel al je materieel aan het nablussen hebt.


    Als het twintig minuten kost om een tankstation te blussen zou je misschien even lang aan het nablussen kunnen zijn, maar het moet niet een uur zijn ofzo

    Ik kom deze fout al een tijd tegen en het valt me op dat niemand anders hier iets over heeft gezegd. Als je politie dooralarmeerd rijd de wagen terug naar de post, maar blijft de melding wel staan als 'volgende melding', terwijl je het voertuig dan dus handmatig moet terugroepen en naar de juiste melding moet sturen. Dan kan je m ook niet ergens anders naar dooralarmeren totdat de eerste melding opgelost is. Dit komt alleen voor bij de politie.

    Misschien vind je hier wat je zoekt: http://www.electriciteitshuisjes.nl/6901/

    Nee, dit zijn super specifieke huisjes, met de focus op mooie huisjes.


    Ik ben het zelf niet eens met het feit dat er voor deze meldingen POI's moeten worden geplaatst, aangezien er zo veel transformatorhuisjes zijn in Nederland dat het gewoon onder de POI-loze meldingen zou moeten vallen. Ik ben ook net op de kaart van Netkaart gekomen, en ik ga deze kaart maar gewoon gebruiken.

    Als je graag meer radiogeluid wilt kan ik je adviseren om naar broadcastify.com te gaan, en daar een stream naar keuze aan te zetten. Vooral die van de Amerikaanse politie zijn interessant om naar te luisteren

    Hoi Allemaal,


    Ik heb een tijdje terug mijn eigen groep opgericht omdat ik het voor mijn eigen immersie het fijnst vind als er geen posten dubbel zijn in een groep, en ik was vaak niet om acht uur online, maar ik wilde wel de grote inzetten doen. Ik bedacht me laatst dat het wel een beetje zonde is van de scholen die ik nu heb gekocht als ik de enige ben die ze gebruikt. Als je ook graag zelf grote meldingen op wilt starten, stuur mij (zelfde gebruikersnaam) dan een berichtje of meld je aan.


    Ik zit met mijn posten in de omgeving Arnhem-Doetinchem, liever niet dat je daar posten hebt maar het valt te bespreken


    Veel speelplezier,
    Lucas

    Ik heb twee fouten die ik de hele tijd tegen kom.


    1: Ik heb 2 WO's op één post, de eerste kan ik selecteren door middel van A&U regels, maar de tweede moet ik handmatig selecteren. Er zitten genoeg opgeleide mensen in de tweede bus, want als ik m handmatig selecteer gaat die wel rijden. Hetzelfde gebeurd bij meerdere regels


    2: Soms als ik een Noodhulp auto dooralarmeer en dan direct naar die melding laat doorrijden word de oude melding geopend, en veranderd het voertuig naar status 4, en rijd terug naar de post/patrouille. Het voertuig staat wel als aanrijdend naar de doorgealarmeerde melding, maar is dus niet onderweg. Ik moet dan de auto handmatig naar de volgende melding sturen, en het voertuig kan niet doorgealarmeerd worden totdat de melding opgelost is

    Ik vind het een goed idee dat de brand zich op een gestaagde manier kan ontwikkelen. Dat daarbij de vergoedingen op dezelfde manier omhoog gaan lijkt me logisch.


    De enige suggestie die ik nog zou willen geven is dat je in het echt van een melder te horen krijgt hoe groot de brand ongeveer is, dus ik vind niet dat álle meldingen bij een kleine brand moeten beginnen. Misschien is het een idee dat een brand zich niet makkelijk van een kleine brand naar een zeer grote brand zal uitbreiden. Ook zou je niet met wachten een brand moeten kunnen vergroten, zeker niet zolang slachtoffers ook eeuwig leven en criminelen niet weg kunnen rennen.


    Ik snap niet hoe dit te misbruiken zou kunnen zijn, als je meer eenheden wilt sturen moet je dat zelf weten, maar als het een kleine brand is en je stuurt meerdere TS'en, dan blijft het een kleine brand en krijg je ook een kleine vergoeding.

    Inderdaad, kan, maar als je mn bericht goed leest en de afbeeldingen bekijkt maakt het iets meer duidelijk welke kant het op gaat. ;)

    Ja maar dan heeft Piet nog steeds een punt. Of het nou een bus, auto of jeep is, hoe de WVD eruit ziet maakt niet uit. Als je voor je eigen realisme Jeeps wil laten rondrijden, wat ik wel snap, dan kan je een specifieke voertuigafbeelding aan autos of kazernes toewijzen. Misschien dat iemand die wel voor je kan maken als je dat zelf niet kan/kunt/wil