Posities door Cahjo

    Wij hebben in overleg dit topic gesloten. Er is op meerdere plekken aangegeven dat de speler het niet eens is met de huidige gang van zaken. Naar onze mening niet nodig om daar nog een extra discussie over te voeren.

    Groeten en bedanken prima, maar niet nog een extra topic om een discussie te voeren.

    Wat mij betreft goedgekeurd.

    Ik heb het nagevraagd bij de ontwikkelaar, maar het is momenteel niet mogelijk om geplande teaminzetten te maken. En ze gaan dit voorlopig ook niet toevoegen omdat ze daar veel te veel in de bron dingen moeten aanpassen. Geplande inzetten worden op een heel andere manier gegenereerd in het spel.

    Dus suggestie is helaas afgewezen

    Er is een vraag gesteld of ProRail toegevoegd kan worden vanuit meerdere spelers. Hier is door ons onderzoek gedaan wat mogelijk is binnen het spel en dat is gecommuniceerd. Er is voorlopig nog niks besloten en zijn we vooral bezig met content van politie, ambulance en brandweer. Maar op den duur raakt deze content uitgeput.

    Ik denk dat ik namens de rest van GT kan spreken dat er inderdaad soms troep tussen zit, maar als je daar niet tegen kan, moet je stoppen denk ik. Dus laat het voor ons denken maar achterwege ;) En er zit ook vaak minder troep tussen, waar we wel wat mee kunnen.

    Voor nu lijkt de ProRail op 50-50 te staan, dus wij zullen hier nog naar gaan kijken, zodra we meer informatie hebben, zullen we dit met jullie delen.

    Antwoord van de ontwikkelaar nadat wij nogmaals hebben aangekaart dat spelers er niet blij mee zijn:

    Citaat van Ontwikkelaar

    We have discussed the patient generation again, but for us it just doesn't make sense to let stations generate patients that belong to deactivated dispatch centers. The option to deactivate wasn't intended to be used to "farm" patients.


    Vertaling:

    We hebben nogmaals de patiëntgeneratie bekeken, maar voor ons is het onzin om gebouwen patiënten te laten generen die toegevoegd zijn aan een inactieve meldkamer. De optie om gebouwen te deactiveren was niet bedoeld om patiënten te farmen (extra ermee te verdienen).

    Er zit (als de ontwikkelaar er eindelijk de mogelijkheid voor heeft) een update aan dat de MMT realistischer ingezet kan worden, ik kan hier nog niet heel veel over kwijt, maar er gaat een verandering aankomen. Zodat de MMT efficiënter kan worden ingezet.

    Is er al nieuws op dit bericht?

    Verder hoe staat het om meldingen alleen aan een RV te koppelen? Die vraag is een jaar geleden gesteld (maart 2022, topic kan ik niet meer vinden?)
    Ik denk als de ontwikkelaar onderstaande code toevoegt, dat we ook meldingen kunnen om buigen dat RV alleen meldingen kunnen afhandelen?
    :allow_dlk_instead_of_lf

    Ik heb recentelijk nogmaals gevraagd, maar geen antwoord opgekregen. Wat ik begreep zijn ze druk met andere contentpacks bezig op andere versies en dan zijn wij weer aan de beurt. Uiteraard blijven wij ze pushen tot hoe ver wij dat kunnen.

    Beste spelers,

    We hebben nog niet officieel van de ontwikkelaar gehoord dat het compleet in het spel zit, er zitten namelijk nog wat vertaalfoutjes in. Maaarrr.... het werkt.

    Vanaf nu kan je de OvD-P zo instellen dat hij/zij de arrestanten in een melding wegstuurt.

    Hoe stel je ze in?

    Net zoals bij de OvD-G kan je per voertuig instellen hoeveel procent afdracht, alleen eigen cellen etc.

    Maar in je Meldkamer heb je nu ook de optie om een klok in te stellen na hoeveel minuten de arrestanten worden weggestuurd.

    Als je dit heb ingevuld komt er in de melding een klokje te staan met de melding: Over xx minuten worden de arrestanten automatisch weggestuurd.

    We hopen dat jullie hier blij mee zijn! Veel plezier.

    Hallo,

    is het een toevoeging om op een brandweerkazerne de specialisatie bedrijfsbrandweer te kunnen selecteren?

    Ik heb even gezocht maar er is wel regelmatig gesproken over de bedrijfsbrandweer maar meer niet.

    Zo zou je later ook specifieke meldingen kunnen maken voor de bedrijfsbrandweer.

    Volgens mij is de planning om dit mee te nemen in de IBGS update. Alleen die is wat groter, dus zijn we afhankelijk van de ontwikkelaar.

    michaelkraan Wil jij nog eens naar de papieren van IBGS kijken?

    Beste spelers,

    En met name onze Vlaamse spelers. Na veel heen en weer gepraat, en veel overtuigingskracht hebben we het voor elkaar! De MMT limieten op de auto zijn aangepast naar 1 per 10 gebouwen. Alle gebouwen tellen mee.

    Veel plezier ermee!

    Ah. Was dit een suggestie vanuit de community of een intern idee?

    In de Amerikaanse versie zit dit al. En het lijkt mij wel een leuke uitdaging in het spel.


    Er bestaan tegenwoordig ook CCFM voertuigen (binnenkort ook in Haaglanden bijv.) maar ook Veiligheidsregio Twente heeft deze ook al. Dit zijn voertuigen alleen voor natuurbranden en zijn NIET geschikt als gewone TS. Misschien dan een optie om die CCFM ook toe te voegen?

    Tankinhoud 4000 Liter water
    Max 4 personen

    We kunnen inderdaad nog naar andere voertuigindelingen kijken. Zo heb je in US bijvoorbeeld een Type 3 die kan en normale en natuurbranden doen, een Type 1 die kan alleen normale branden en Type 5,6,7 alleen natuurbranden.

    Beste spelers,

    Dit jaar zijn we weer een update rijker in het spel, namelijk Rijkswaterstaat/Signa, maar wij vinden als Gameteam dat er nog voldoende is toe te voegen. Maar daar willen we jullie hulp bij.

    Er liggen nog wat grote updates bij de ontwikkelaar, maar wij willen ook nog wat kleinere aanleveren, zodat, zodra de ontwikkelaar tijd heeft, dit tussendoor kan doen.

    Wij willen graag dat jullie kiezen uit de volgende updates:

    Alvast bedankt

    Dit heb ik nog gevonden.

    Dordrecht: Laan der Verenigde Naties 115, 3331 Dordrecht
    Assen: Balkendwarsweg 4, 9405PT Assen

    Delfgauw: Rijksstraatweg 47, 2645BS Pijnacker-Nootdorp

    Gorinchem: Banneweg 22, 4205NL Gorinchem

    Harlingen: Celciusstraat 10, 8861NE Harlingen

    Hoogeveen: Buitenvaart 1005, 7905SB Hoogeveen