Ik zie op de website van TomZulu dat Rotterdam Metaalhof 2 TS-en heeft.
17-1031 TS
17-1032 TS
17-1061 SB
Klopt dat?
Ik zie op de website van TomZulu dat Rotterdam Metaalhof 2 TS-en heeft.
17-1031 TS
17-1032 TS
17-1061 SB
Klopt dat?
In je credits overzicht: pasted-from-clipboard.png
130 credits per patiënt
Dan heb je waarschijnlijk een brandweerkazerne klein
Vreemde is nu wel dat ik 6 opgeleide personen heb met de uitbreiding op de brandweerkazerne.
Ik kan alleen nog geen voertuig NHT aanschaffen, hier toevallig ook de oplossing voor?
Én ambulance uitbreiding én NHT/GGB uitbreiding uitbouwen
Het probleem is niet opgelost. Alleen om het forum geen antwoorden meer heeft gezien, zet hij na xx aantal dagen de discussie zelf op opgelost.
Als je naar deze pagina kijkt: Overzicht openstaande fouten
Zie je dat probleem FMKS0165 niet is opgelost.
Die optie was er voorheen altijd, maar dat heeft XY verwijderd. Ik weet verder niet wat de status hiervan is, want het is wel al een paar keer gevraagd dit systeem terug te krijgen.
Wat is juist de functie van het NHT en GGB in het spel? Behandelen zij patiënten autonoom of verhogen ze de behandelsnelheid? Of is het net als de OvD-G een vereiste om een inzet af te kunnen ronden?
En is er speltechnisch een verschil tussen de A-ambulance en de MC-ambulance?
Zijn er inmiddels al inzetten die een van deze voertuigen vereisen?
Groeten en alvast bedankt!
Het is de bedoeling dat er een nieuw patiëntensysteem komt, maar dat was technisch nog te lastig voor de ontwikkelaar. Volgens mij is het nu alleen een toevoeging, GGB kan bijvoorbeeld 6 patiënten tegelijk helpen.
Ik heb een voorstel voor een uitbreiding op een politiepost.
FAC-Update. met een koffiezetapparaat, een wc en een kantine voor broodjes.
Mag ik dan de catering doen?
Ik lees op de website van de Dordtse Reddingsbrigade dat de DRD nummers onderdeel zijn van de Nationale Rampenbestrijdingsvloot
Rozenburg, Rozendaal, what's in the name ![]()
Weet iemand WAAR in rotterdam de schepen liggen? Ik bedoel niet die van HvH.
Anders kan ik dagenlang zoeken op google maps. Is een grote haven
Er zit een steunpunt van Rijkswaterstaat aan de Nieuwe Weg in Rozendaal. Daar heb ik schepen zien liggen.
Openbaar aan de schandpaal zetten is niet meer van deze tijd met al die privacy wetgeving.
Maar kan in het spel niet zo 123 een plek vinden waar ik het richting hogerhand kenbaar kan maken.
Is er ook niet, de enige manier hoe je het zou kunnen melden is via de Helpshift met alle bewijzen erbij, maar dan nog vraag ik me af of ze er wat mee gaan doen, want ze moeten de printscreens vanuit het Nederlands gaan vertalen naar het Engels. Daar gaat het al fout...
GT is hier niet toe bevoegd..
GT zet dit niet online, maar de ontwikkelaar
Ik weet dat Piet heel veel meldingen gaat herschrijven dit jaar. Dus wellicht kunnen de natuurbranden op een manier zoals ze in US doen beschreven worden:
Klein, groot, super groot, gigantisch groot, oh my wat groot.
En dan in andere benamingen
Nog een site gevonden met alle foto's bij de roepnummers, mocht iemand willen tekenen:
https://www.defensiebrandweer.nl/index.php/spreadsheet-test-5/
17-2021 OE > Wat betekent OE?
Ontsmetting Eenheid
Voor zover ik weet en kan vinden wel ja
Zit de reddingsbrigade/knrm op de maasvlakte in de kazerne van GB Maximaweg, of aan het strandgebouw bij het maasvlakte strand?
KNRM boothuis zit in de kazerne van de GB aan de Maximaweg
Rotterdamse Reddingsbrigade zit in het strandhuis aan de Maasvlakteboulevard 45
Aardig wat van je suggesties staan al op de lijst: Lijst Voertuig Suggesties