Wij hebben in overleg dit topic gesloten. Er is op meerdere plekken aangegeven dat de speler het niet eens is met de huidige gang van zaken. Naar onze mening niet nodig om daar nog een extra discussie over te voeren.
Groeten en bedanken prima, maar niet nog een extra topic om een discussie te voeren.
Posities door Cahjo
-
-
Door de komst van RWS kunnen er meer meldingen snelweg gerelateerd komen:
- Auto brand op snelweg
- Vrachtwagenbrand op snelweg
- Persoon onwel in voertuig
- Vrachtwagen met klapband
- Auto met pech op vluchtstrook
- Vracht gevallen van aanhanger
- Vrachtwagen gekanteld op snelweg- Beknelling op snelweg
Uitbreidingen op andere meldingen:
- Afzetten snelwegWat mij betreft goedgekeurd.
-
Ik heb het nagevraagd bij de ontwikkelaar, maar het is momenteel niet mogelijk om geplande teaminzetten te maken. En ze gaan dit voorlopig ook niet toevoegen omdat ze daar veel te veel in de bron dingen moeten aanpassen. Geplande inzetten worden op een heel andere manier gegenereerd in het spel.
Dus suggestie is helaas afgewezen
-
Er is een vraag gesteld of ProRail toegevoegd kan worden vanuit meerdere spelers. Hier is door ons onderzoek gedaan wat mogelijk is binnen het spel en dat is gecommuniceerd. Er is voorlopig nog niks besloten en zijn we vooral bezig met content van politie, ambulance en brandweer. Maar op den duur raakt deze content uitgeput.
Ik denk dat ik namens de rest van GT kan spreken dat er inderdaad soms troep tussen zit, maar als je daar niet tegen kan, moet je stoppen denk ik. Dus laat het voor ons denken maar achterwege En er zit ook vaak minder troep tussen, waar we wel wat mee kunnen.
Voor nu lijkt de ProRail op 50-50 te staan, dus wij zullen hier nog naar gaan kijken, zodra we meer informatie hebben, zullen we dit met jullie delen.
-
Antwoord van de ontwikkelaar nadat wij nogmaals hebben aangekaart dat spelers er niet blij mee zijn:
Citaat van OntwikkelaarWe have discussed the patient generation again, but for us it just doesn't make sense to let stations generate patients that belong to deactivated dispatch centers. The option to deactivate wasn't intended to be used to "farm" patients.
Vertaling:
We hebben nogmaals de patiëntgeneratie bekeken, maar voor ons is het onzin om gebouwen patiënten te laten generen die toegevoegd zijn aan een inactieve meldkamer. De optie om gebouwen te deactiveren was niet bedoeld om patiënten te farmen (extra ermee te verdienen).
-
Ik heb hier laatst over contact gehad met de ontwikkelaar. In principe mogen we dit in het spel krijgen, als men dit wilt, maar het mag geen apart gebouw worden en enkel een uitbreiding op een brandweerkazerne.
-
Er zit (als de ontwikkelaar er eindelijk de mogelijkheid voor heeft) een update aan dat de MMT realistischer ingezet kan worden, ik kan hier nog niet heel veel over kwijt, maar er gaat een verandering aankomen. Zodat de MMT efficiënter kan worden ingezet.
-
In Nederland gebeurd dat voornamelijk door Dienst Vervoer en Ondersteuning van de Dienst Justitiële Inrichtingen en is dit niet zozeer een politietaak. Alleen bij zeer zware criminelen zal er politie begeleiding zijn.
-
Ik zal het nogmaals bij de ontwikkelaar neer leggen.
-
waarom kan amerikaans systeem (heb over missionchief) hier niet worden toegepast
Omdat wij op de "oude" code van de vorige ontwikkelaar zitten. Daardoor zitten er heel veel handmatig toegevoegde dingen in het spel.
Ze moeten de basis code eerst herschrijven/herstellen om problemen te voorkomen.
-
even een vraag betrekking tot ambulance vervoer,
Komt er ook een ambulance bus in het spel waarmee je meerdere patiënten kan vervoeren?
Deze bestaan in alle landen.
We zijn al geruime tijd met een content pack voor de ambulance, echter is deze wat lastiger voor de ontwikkelaar om in te voeren. Dus staat op de lijst, maar wanneer geen idee.
-
Is er al nieuws op dit bericht?
Verder hoe staat het om meldingen alleen aan een RV te koppelen? Die vraag is een jaar geleden gesteld (maart 2022, topic kan ik niet meer vinden?)
Ik denk als de ontwikkelaar onderstaande code toevoegt, dat we ook meldingen kunnen om buigen dat RV alleen meldingen kunnen afhandelen?
:allow_dlk_instead_of_lfIk heb recentelijk nogmaals gevraagd, maar geen antwoord opgekregen. Wat ik begreep zijn ze druk met andere contentpacks bezig op andere versies en dan zijn wij weer aan de beurt. Uiteraard blijven wij ze pushen tot hoe ver wij dat kunnen.
-
Is het misschien ook een handig idee om deze relatief belangrijke mededeling naar het persoonlijke postvak van alle spelers in het spel te sturen omdat bijlange na niet iedere speler op het forum kijkt ?
Dat kan alleen de ontwikkelaar. Ik kan het ze wel vragen.
-
Beste spelers,
We hebben nog niet officieel van de ontwikkelaar gehoord dat het compleet in het spel zit, er zitten namelijk nog wat vertaalfoutjes in. Maaarrr.... het werkt.
Vanaf nu kan je de OvD-P zo instellen dat hij/zij de arrestanten in een melding wegstuurt.
Hoe stel je ze in?
Net zoals bij de OvD-G kan je per voertuig instellen hoeveel procent afdracht, alleen eigen cellen etc.
Maar in je Meldkamer heb je nu ook de optie om een klok in te stellen na hoeveel minuten de arrestanten worden weggestuurd.
Als je dit heb ingevuld komt er in de melding een klokje te staan met de melding: Over xx minuten worden de arrestanten automatisch weggestuurd.
We hopen dat jullie hier blij mee zijn! Veel plezier.
-
Hallo,
is het een toevoeging om op een brandweerkazerne de specialisatie bedrijfsbrandweer te kunnen selecteren?
Ik heb even gezocht maar er is wel regelmatig gesproken over de bedrijfsbrandweer maar meer niet.
Zo zou je later ook specifieke meldingen kunnen maken voor de bedrijfsbrandweer.
Volgens mij is de planning om dit mee te nemen in de IBGS update. Alleen die is wat groter, dus zijn we afhankelijk van de ontwikkelaar.
michaelkraan Wil jij nog eens naar de papieren van IBGS kijken?
-
Beste spelers,
En met name onze Vlaamse spelers. Na veel heen en weer gepraat, en veel overtuigingskracht hebben we het voor elkaar! De MMT limieten op de auto zijn aangepast naar 1 per 10 gebouwen. Alle gebouwen tellen mee.
Veel plezier ermee!
-
Ah. Was dit een suggestie vanuit de community of een intern idee?
In de Amerikaanse versie zit dit al. En het lijkt mij wel een leuke uitdaging in het spel.
Er bestaan tegenwoordig ook CCFM voertuigen (binnenkort ook in Haaglanden bijv.) maar ook Veiligheidsregio Twente heeft deze ook al. Dit zijn voertuigen alleen voor natuurbranden en zijn NIET geschikt als gewone TS. Misschien dan een optie om die CCFM ook toe te voegen?
Tankinhoud 4000 Liter water
Max 4 personenWe kunnen inderdaad nog naar andere voertuigindelingen kijken. Zo heb je in US bijvoorbeeld een Type 3 die kan en normale en natuurbranden doen, een Type 1 die kan alleen normale branden en Type 5,6,7 alleen natuurbranden.
-
Betekent het 2e item dat de TST-NB alleen te koop is ná een 'Natuurbrandbestrijding' uitbreiding gekocht te hebben?
Dat natuurbranden niet meer met een TS te behandelen zijn. Volgens mij kan in Nederland de TST-NB ook als TS worden ingezet, maar een TS niet als TST-NB
-
Beste spelers,
Dit jaar zijn we weer een update rijker in het spel, namelijk Rijkswaterstaat/Signa, maar wij vinden als Gameteam dat er nog voldoende is toe te voegen. Maar daar willen we jullie hulp bij.
Er liggen nog wat grote updates bij de ontwikkelaar, maar wij willen ook nog wat kleinere aanleveren, zodat, zodra de ontwikkelaar tijd heeft, dit tussendoor kan doen.
Wij willen graag dat jullie kiezen uit de volgende updates:
Alvast bedankt
-
Dit heb ik nog gevonden.
Dordrecht: Laan der Verenigde Naties 115, 3331 Dordrecht
Assen: Balkendwarsweg 4, 9405PT AssenDelfgauw: Rijksstraatweg 47, 2645BS Pijnacker-Nootdorp
Gorinchem: Banneweg 22, 4205NL Gorinchem
Harlingen: Celciusstraat 10, 8861NE Harlingen
Hoogeveen: Buitenvaart 1005, 7905SB Hoogeveen