Posities door Cahjo

    Ik heb nog wat adressen gevonden. Standplaatsen LE

    Van Nieuwenhuijzenweg 3, Wolfheze

    Hoofdstraat 54, Driebergen

    Burgemeester Stramanweg 100D, Amsterdam

    Logistiekweg, Waddinxveen

    Graaf Engelbertlaan 165, Breda

    Oostvaardersdijk 8A, Lelystad

    Hoofdvaartseweg 91, Assen

    Vijfkamplaan 1, Eindhoven

    Sint Joosterweg 1A, Maasbracht

    Veilingweg 66, Rotterdam

    Velen werken met inzetvoorstellen en snelkoppelingen, die ineens niet meer kloppen. Naar mijn idee had de ontwikkelaar er ook voor kunnen kiezen om eerst, op de posten waar een DM aanwezig is, het vereiste aantal bemanningsleden een opleiding toe te kennen, de bemanningsleden te koppelen aan de bestaande DM en daarna de DM te hernoemen, om pas daarna de update uit te rollen qua eisen. Dan was alles blijven werken zoals velen gewend zijn, waren er geen meldingen dat het voertuig niet beschikbaar is, etc.

    Dat heeft Piet geprobeerd, maar dat was helaas aan dovemansoren gericht...

    Ik ben geen gameteam meer, maar ik wil toch even reageren.


    Piet zit tussen 2 kwaden in: Veel eisende spelers en een ontwikkelaar die nihil openstaat voor input. Hier moet hij mee werken.

    Dat deze update amateuristisch en ondoordacht kan ik 100% ontkrachten. Ik zit nog in de Discord groep met het GameTeam om zo nu en dan advies te geven. Zij zijn hier al een paar weken mee bezig geweest en de ontwikkelaar had allemaal eisen. Toen heeft Piet hier getracht een gulden middenweg te pakken.

    Dat een update jou niet aanstaat, wil niet per definitie zeggen dat het slecht is. De ontwikkelaar wilde per meteen opleiding en voertuigen vereisen, dit heeft Piet kunnen voorkomen. Nogmaals, het is een update voor het hele spel, niet alleen voor de hardst roepende spelers.


    Kijk het nu eerst eens een paar weken aan, dan ben je gewend en is er niks meer aan de hand.

    Ik kan me herinneren dat ik daar voorheen al eens contact over heb gehad met de ontwikkelaar en toen vonden zij het niet nodig. Wellicht dat het huidige GT hier wel wat mee kan.

    Onbegrijpelijk hè. Dat bedrijven zo kunnen werken. Ik heb het idd ook bij 1 van mijn leveranciers waar we altijd in productie moeten testen.

    Daarom zei ik er al bij, geen commentaar op jullie omdat ik weet dat jullie de mogelijkheid niet aangeboden krijgen.

    Maar voor veel problemen die nu spelen zou het wel een oplossing zijn. Nouja een oplossing moet dan nog volgen. Maar het analyseren en reproduceren zou een stuk makkelijker worden.

    Jup, iets met eigenwijze Duitsers ofzo?

    Beste spelers,


    Hierbij een berichtje vanuit het GameTeam. Momenteel bestaande uit Piet2001, MichaelKraan en ikzelf (Cahjo).

    Door omstandigheden ben ik genoodzaakt te moeten stoppen met het GameTeam. Ik merk dat het aardig wat tijd kost: Vertaalwerk, XYrality achter de broek aan zitten, suggesties en fouten verwerken en doorgeven en ga zo maar door.


    Mijn eigen bedrijf is zo hard aan het groeien dat ik die tijd niet meer kan opbrengen en het projectleiderschap doorgeef aan Piet. Vandaar dat er nu een open sollicatieronde komt om het gat wat in het team ontstaat op te vullen.


    Wat verwachten we van je:

    - Goede beheersing van de Nederlandse taal

    - Goede beheersing van de Engelse taal (schrift)

    - Meerdere uren per week beschikbaar voor het schrijven van nieuwe content en of het verwerken van suggesties en fouten

    - Bereikbaar wanneer er grote fouten in het spel zitten die snel verholpen moeten worden.

    - Basiskennis van het spel


    Wat kan jij verwachten:

    - Goed overleg met je teamleden

    - Inzicht in de "achterkant" van het spel

    - Af en toe een gift vanuit de ontwikkelaar als dank voor je inzet

    - Jouw contentsuggesties kunnen uitgewerkt worden tot contentpack


    Lijkt jouw dit iets?

    Stuur dan een bericht met je motivatie naar Piet2001 of naar Cahjo


    Ik wil een ieder bedanken voor het vertrouwen in mij de afgelopen tijd en ik hoop dat ik heb kunnen bijdragen aan het verbeteren van het spel.

    Het ga jullie goed!


    Cahjo

    Wij hebben in overleg dit topic gesloten. Er is op meerdere plekken aangegeven dat de speler het niet eens is met de huidige gang van zaken. Naar onze mening niet nodig om daar nog een extra discussie over te voeren.

    Groeten en bedanken prima, maar niet nog een extra topic om een discussie te voeren.

    Wat mij betreft goedgekeurd.