Posities door gertds

    Hmmmm wie wilde graag een maximum instellen als oplossing?
    Wie wil hier een beperking voor anderen?


    Alleen jij gertds!

    je citeert een klein stuk uit mijn tekst.... er werd mij gesugereerd om het spel niet meer te spelen op één van de weinige momenten dat ik tijd heb, naast mijn gewone job en tijd met de kinderen door brengen.
    Ik zoek alleen maar achter mogelijke, werkbare oplossingen voor iedereen

    Heeft er hier iemand gesproken over het stoppen met spelen?


    Ik heb enkel een voorstel gedaan voor het verminderen van het aantal gedeelde inzetten omdat ik uit eigen ervaring merk dat het spel telkens problemen krijgt vanaf 21.00 en veel meer vastloopt na 22.00.

    Als je dan het bericht krijgt dat er op dat moment net heel veel gedeelde inzetten worden afgesloten, dan maak je vrij snel de conslusie dat 1+1 2 is.

    Of dit de correcte en enigste conclusie is, weet ik niet. Ik kan alleen maar vaststellen.


    Maar ach blijkbaar mag dit volgens sommige ook al niet en willen ze beperkingen opleggen voor anderen....


    En het spijtige blijft dat spelers afhaken door de serverproblemen...


    Het is blijkbaar allemaal de discussie niet meer waard....

    Geniet van de avond en nog veel spelplezier...

    Ik zal dat zeker doen, maar je gaat mij niet vertellen dat 1 speler die 1 keer per dag naar een teaminzet veel voertuigen stuurt om deze af te sluiten de server zwaarder zal belasten dan eender welk team dat veel inzetten op een dag deelt en die dan op hetzelfde moment afsluit.


    De voorstellen van routeberkening uitzetten zal ik zeker bij mij toepassen.


    We willen allemaal dit leuke spel blijven spelen, dus mss allemaal is nadenken wat we beter of anders kunnen doen.


    Niemand is zonder fouten, ook ik niet

    Dat verklaart nog niet de grote aantal storingen overdag

    deels wel...

    Speler X deelt 400 inzetten en het team telt 400 spelers (willekeurig aantallen gekozen, zonder hierbij iemand of een team te willen viseren, laat me duidelijk zijn) dan worden er voor deze gedeelde inzetten alleen al 160.000 voeruitg berekeningen gemaakt als elke speler slechts 1 voertuig maakt. En dat is uiteraard bij het opstarten van de inzet.

    Vandaar mijn voorstel om het aantal inzetten te beperken. Maar blijkbaar is dat voor sommige te stompzinnig en voelen ze zich meteen te kort gedaan. Ik signaleer het probleem maar en de frustraties die bij sommigen in het team leeft.... Maar als men liever allemaal op de boodschapper schiet.... mij niet gelaten.....

    Jij gaat er nog steeds vanuit dat het door de aantal gedeelde meldingen komt. Overdag zijn er al veel storingen voordat er veel gedeelt wordt. Dit probleem speelt al langer dan vandaag dus het wordt tijd dat ze de servers op orde gaan krijgen

    het komt, volgens mijn eigen bescheiden mening, niet door het delen van de inzetten zelf, maar door het massaal afsluiten van de inzetten op hetzelfde moment, waardoor er heel veel voertuigen van heel veel spelers op hetzelfde moment onderweg zijn. Elk voertuig dat onderweg is naar een inzet heeft een bepaalde ruimte op de server nodig voor het berekenen van de route.


    Als ik een teaminzet van het team waar ik in speel afsluit en ik stuur meer dan 600 voertuigen, ja dan krijg ik ook heel kort een melding van server probleem, maar dat is dan ook maar alleen bij het afsluiten van die inzet

    Dat is inderdaad een constructief voorstel: Maximum 10 inzetten delen per persoon per dag en, ik weet niet of het technisch gezien mogelijk is, maar indien de server een bepaalde capacitiet bereikt, natuurlijk voordat hij grote problemen heeft, het delen van inzetten verbieden, zodat er terug gewoon gespeeld kan worden.

    Uiteraard mag dit maar tijdelijk zijn en moet er dringend gekeken worden naar Duitsland om de server capaciteit enorm te verhogen.

    Het lijkt er meer op dat je baalt omdat er bij sommige teams alles gedeelt wordt zodat de kleine spelers ook kunnen groeien en dat dat bij jou team niet zo goed geregelt is

    daar heb ik geen enkel probleem mee en ik baal er zeker niet om... ik verdien credits genoeg in mijn eigen team .... het gaat mij gewoon over de spelervaring.


    Waarom wordt trouwens persoonlijk op mij gefocust als het toch een probleem voor iedereen is.... je moet niet op de boodschapper schieten...

    De server is inderdaad het grootste probleem, daar ben ik het volledig mee eens...


    Dit stond in mijn vorige post:
    Vandaar mijn voorstel om mss een maximum aantal gedeelde inzetten in te voeren tot het punt dat de servers het wel volledig aan kunnen om voor iedereen goed te functioneren. Voor mij mag het upgraden van de servers liever gisteren dan morgen ingevoerd worden.


    Maar jullie reacties zijn ook niet echt constructief.... we, en ik ben echt niet alleen, kunnen alleen maar vaststellen dat het spel redelijk normaal functioneert overdag, maar als al jullie inzetten worden afgesloten er heel veel problemen ontstaan. Ik ken zelfs mensen die hierdoor het spel nog amper spelen.... daarom constructief zoeken naar een oplossing... Maar een concreet voorstel heb ik van jullie nog niet vernomen.

    Ik probeer ook alleen maar naar een constructieve oplossing te zoeken voor iedereen, zodat iedereen zoveel mogelijk speelplezier kan hebben, zonder dat er vertragingen zijn.
    Ik weet uit goed ingelichte bron dat jullie je de gedeelde inzet meestal 's avonds afsluiten tussen 21.00 en 22.00 en het valt me alleen maar op dat bijna dagelijks de server de meeste problemen heeft tijdens deze uren.


    Vandaar mijn voorstel om mss een maximum aantal gedeelde inzetten in te voeren tot het punt dat de servers het wel volledig aan kunnen om voor iedereen goed te functioneren. Voor mij mag het upgraden van de servers liever gisteren dan morgen ingevoerd worden.


    maar ach als jullie het belang van één team belangrijker vinden dan het spelplezier voor iedereen in Nederland en België zegt dat misschien meer over jullie.

    hey,

    Ik heb inderdaad 2 opgeleide mensen in mijn nieuwe MUG post, dus dat kan het probleem niet zijn.


    MPR ik denk dat ik de oorzaak van het probleem gevonden heb. Doordat ik in mijn nieuwe MUG post geen voertuig meer kan kopen (door de beperking van het aantal MMT voertuigen per aantal ambulanceposten) maar wel een heli kan kopen, kan ik wel een MUG helikopter van een bestaande post verplaatsen naar deze nieuwe post.

    Waarschijnlijk is er in de scripts ergens geschreven dat er helemaal geen MUG voertuig mag komen in deze post, tot er hier een voertuig kan worden aangekocht.
    Ik kan je eventueel foto's van de post versturen.

    Wat is dit nou weer voor een redenatie?

    Mission Chief US heeft hetzelfde probleem. Niet alles is de schuld van 1 team

    Als 1 team het nodig vindt om het spel te vertragen voor al de rest mag het toch gesignaleerd worden... Als ze zelf het in een post beschouwen als voor de een gewoon grappig en voor de andere een droom....
    Misschien moet er een maximum komen op het aantal gedeelde meldingen want als elk team zo zou werken dan crasht het spel altijd.