Posities door CreditCollect

    "Als ze zelf het in een post beschouwen als voor de een gewoon grappig en voor de andere een droom...."

    Ah kijk....
    Of je zit in het team... of je hebt een dubbel account. De tekst die je aanhaalt kwam namelijk rechtstreeks uit een gedeelde melding
    Maar in ieder geval; Wel de zaken in de juiste context plaatsen...


    De tekst was: "Het grootste aantal gedeelde meldingen binnen dit team. Gewoon omdat het kan. We gaan er voor 2000 gedeelde meldingen... Of misschien wel 2500.... Voor de een gewoon grappig om te doen en te zien of het kan... Voor de ander een lang gekoesterde, toch wel met vocht gepaard gaande droom."
    De natte droom is niet meer dan een "knipoog" naar een bepaald persoon. Degene om wie het ging, die kon er smakelijk om lachen in ieder geval....

    Maar laten we wel wezen....

    Een spel dat geen 2500 gedeelde meldingen aan kan?
    Een maximaal aantal te delen meldingen, omdat de ontwikkelaar de zaakjes niet in orde heeft?


    Maar zoals ik al eerder zei.... #Heelerggraaggedaan. Ik doe het graag nog een keer voor je.

    Misschien bespreken we het dan eerst wat nadrukkelijker in het team. Mij is verzekerd dat 2500 dan geen enkel probleem hoeft te zijn!

    al heel de dag last van vliegende voertuigen.... blijkbaar zou er weer een team de server aan het bestoken zijn....

    Zou het echt komen door bijna 1900 gedeelde meldingen en 4 events?
    Zou een server dat niet aan moeten kunnen.... Alleen al in Nederland...

    Al met al een leuke regenachtige zondag...
    #Heelerggraaggedaan.
    Overigens zal de ontwikkelaar blij zijn met de uitgegeven coins... Dit zijn namelijk gewoon betaalde coins!

    "Feit blijft dat ze een wanprestatie leveren, hetgeen eigenlijk al erkend is door XY, daar ze het niet weerleggen en zeggen de oorzaak nog niet gevonden te hebben.

    Eén klagende speler zal niet snel een zaak starten. Het aantal geïnvesteerde Euro's is daarvoor gewoon te laag. Echter, wanneer zij zich verenigen, gaat het om substantiële bedragen en loont het wel de moeite om XY te dwingen om de problemen op te lossen."

    Denk dat je je daar een heel klein beetje in vergist... Want welke wanprestatie leveren ze? Jij besteld coins, betaald ze en krijgt ze geleverd. Daar zit 0 wanprestatie in.
    De coins zijn voor premium, dat reken je af en daar krijg je premium voor. Dat is functioneel. Dus ook geen wanprestatie.
    De coins, daar kan je inzetten mee openen... Dat werkt gewoon. Dus ook geen wanprestatie.

    Kortom... het enige waar je nakoming voor kan afdwingen wordt nagekomen,

    Voor het spel zelf betaal je exact € 0. Dus je mag spelen zonder dat er wat gefactureerd wordt.
    Wil je niet spelen, dan staat het je vrij te stoppen. Je hebt geen opzegtermijn. Je betaalt geen contributie...

    Dus wanprestatie.. Ik wens je veel succes maar denk dat dat een dood spoor is...

    Als je veel wil verdienen is een team een goede optie ;)

    Dat dus... er zijn teams die bizar veel delen..... In ons team gaan er vanaf 22.00 weer dik 700 dichtgereden worden. Dan kom je inderdaad aan 3/4 miljoen per dag alleen maar aan teammeldingen.


    Toegegeven, speel je zonder team, dan wordt het steeds lastiger om op een dagje een kazerne te verdienen.

    Geen moeite mee met de stijgende prijzen. Mijn speelplezier was denk ik allang weggeweest als mijn kazernes nog steeds 200K gekost hadden.... Dan had heel Nederland, België en Duitsland vol gehad inmiddels...
    Als het geen moeite meer kost is een spelletje ook niet leuk.


    als je 25 gebouwen van politie, brandweer of ambu hebt. Wordt het indd duurder, maar dan kan je juist de posten die je hebt upgraden. Dan verdien je uiteindelijk steeds meer en vallen de prijzen van nieuwe gebouwen ook wel weer mee😉.

    Overigens is deze info een heel klein beetje onjuist.... Van politie en brandweer gaan de kosten omhoog.... De ambustandplaats blijft 200K

    Dit soort polls moeten meer op dit forum komen 🤔 maakt het een stuk sneller om te zien wat anderen ervan vinden.

    Ook erg representatief.... 16 stemmers.... Probleem is dat lang niet iedereen op het forum zit, misschien niet alles leest en misschien wel niet gewoon stemt.....
    Ook zijn deze stemmingen zeer makkelijk te manipuleren.
    Dus zo een poll.... dat zegt me niet veel.

    Ik laat de beoordeling wel over aan het gameteam.

    Ja met het invoeren van de reddingsbrigade is het meldkamerspel in mijn ogen uitgebreid tot niet meer alleen de 112 meldkamers en de aansturing van directe eerstelijns hulp. Het opent wat mijn betreft inderdaad de weg naar uitbreiding zoals EOD, RWS, Bergers, etc etc

    Je kan de instelling zo zetten dat de posten in je buitengebied het heel rustig hebben en je post in het centrum een stuk drukker. Door daar een grotere concentratie te hebben kan je sneller meldingen afwerken. OP deze manier zou je deels de het mechanisme wat is ingebouwd tegen vals spelen omzeilen...


    Zet 20 posten heel dicht bij elkaar en je krijgt meldingen op 100 km afstand van je posten. Dit zou je op die manier kunnen beinvloeden.....

    Punt 1, waarom zou je dat willen? Als je de meldingen verwerkt dan hoef je er niets bij te zetten lijkt me... Als je het deelt in het team heb je de beschikking over een tekstvenster. Hiermee kan je in zekere zin alle "aantekeningen" kwijt welke je bij een melding wil zetten. Wil je dat niet in de chat hebben? Even het vinkje uitzetten
    Punt 2, absoluut geen voorstander van. Hiermee zou je "valsspelen" in de hand kunnen werken. Iedere post een evenredige mogelijkheid tot het krijgen van dezelfde meldingen.
    Punt 3. Wat bedoel je daarmee? Door de ontwikkelaars is een gebied aangewezen rondom je post, wil je een ander gebied bedienen zal je daar een post neer moeten zetten.
    Punt 4, welk tabblad bedoel je? In de post? Daar kan je nu al met het roepnummer tot 40 karakters kwijt. Weinig meerwaarde denk ik...
    Punt 5. Zit al in het spel. Je kan de status handmatig op status 6 zetten (niet beschikbaar), dit doe je in bewerken voertuig.

    Just my two cents!

    IK heb dit topic een beetje gelezen...
    Ik snap niet helemaal wat nu het probleem is tussen een gedeelde en gekochte melding...


    Het delen van meldingen in oorsprong is dat teamleden elkaar kunnen helpen om de melding afgesloten te krijgen. Het feit dat in veel teams dit middel gebruikt wordt om voor veel spelers de mogelijkheid te bieden snel credits te vergaren hoeft voor mij niet tot aanpassingen te leiden vanuit de ontwikkelaar.


    Als je daar zo nodig onderscheid in wil maken.....

    Gebruik dan de tekstregel die je bij iedere gedeelde melding krijgt....

    Daar kan je inzetten...
    Gedeeld/gekocht


    Dan heb je daar je onderscheid. Je kan zelf nog kiezen of je dit in de teamchat wil hebben of niet...


    Overigens zijn er meer mogelijkheden om het te zien....

    De zelfgemaakte inzetten hebben geen credit indicatie. En ook als je scriptjes gebruikt zoals bijvoorbeeld LSSM staat er dit lijkt een grootschalige melding te zijn.
    Voor meldingen die je met coins opent die ook normaal in het spel voorkomen zou het onderscheid niet uitmaken lijkt me... gedeeld of gekocht, ze kennen dezelfde waarden.