Posities door ZaanseMartin

    Als je veel wil verdienen is een team een goede optie ;)

    Dat dus... er zijn teams die bizar veel delen..... In ons team gaan er vanaf 22.00 weer dik 700 dichtgereden worden. Dan kom je inderdaad aan 3/4 miljoen per dag alleen maar aan teammeldingen.


    Toegegeven, speel je zonder team, dan wordt het steeds lastiger om op een dagje een kazerne te verdienen.

    Geen moeite mee met de stijgende prijzen. Mijn speelplezier was denk ik allang weggeweest als mijn kazernes nog steeds 200K gekost hadden.... Dan had heel Nederland, België en Duitsland vol gehad inmiddels...
    Als het geen moeite meer kost is een spelletje ook niet leuk.


    als je 25 gebouwen van politie, brandweer of ambu hebt. Wordt het indd duurder, maar dan kan je juist de posten die je hebt upgraden. Dan verdien je uiteindelijk steeds meer en vallen de prijzen van nieuwe gebouwen ook wel weer mee😉.

    Overigens is deze info een heel klein beetje onjuist.... Van politie en brandweer gaan de kosten omhoog.... De ambustandplaats blijft 200K

    Dit soort polls moeten meer op dit forum komen 🤔 maakt het een stuk sneller om te zien wat anderen ervan vinden.

    Ook erg representatief.... 16 stemmers.... Probleem is dat lang niet iedereen op het forum zit, misschien niet alles leest en misschien wel niet gewoon stemt.....
    Ook zijn deze stemmingen zeer makkelijk te manipuleren.
    Dus zo een poll.... dat zegt me niet veel.

    Ik laat de beoordeling wel over aan het gameteam.

    Ja met het invoeren van de reddingsbrigade is het meldkamerspel in mijn ogen uitgebreid tot niet meer alleen de 112 meldkamers en de aansturing van directe eerstelijns hulp. Het opent wat mijn betreft inderdaad de weg naar uitbreiding zoals EOD, RWS, Bergers, etc etc

    Je kan de instelling zo zetten dat de posten in je buitengebied het heel rustig hebben en je post in het centrum een stuk drukker. Door daar een grotere concentratie te hebben kan je sneller meldingen afwerken. OP deze manier zou je deels de het mechanisme wat is ingebouwd tegen vals spelen omzeilen...


    Zet 20 posten heel dicht bij elkaar en je krijgt meldingen op 100 km afstand van je posten. Dit zou je op die manier kunnen beinvloeden.....

    Punt 1, waarom zou je dat willen? Als je de meldingen verwerkt dan hoef je er niets bij te zetten lijkt me... Als je het deelt in het team heb je de beschikking over een tekstvenster. Hiermee kan je in zekere zin alle "aantekeningen" kwijt welke je bij een melding wil zetten. Wil je dat niet in de chat hebben? Even het vinkje uitzetten
    Punt 2, absoluut geen voorstander van. Hiermee zou je "valsspelen" in de hand kunnen werken. Iedere post een evenredige mogelijkheid tot het krijgen van dezelfde meldingen.
    Punt 3. Wat bedoel je daarmee? Door de ontwikkelaars is een gebied aangewezen rondom je post, wil je een ander gebied bedienen zal je daar een post neer moeten zetten.
    Punt 4, welk tabblad bedoel je? In de post? Daar kan je nu al met het roepnummer tot 40 karakters kwijt. Weinig meerwaarde denk ik...
    Punt 5. Zit al in het spel. Je kan de status handmatig op status 6 zetten (niet beschikbaar), dit doe je in bewerken voertuig.

    Just my two cents!

    IK heb dit topic een beetje gelezen...
    Ik snap niet helemaal wat nu het probleem is tussen een gedeelde en gekochte melding...


    Het delen van meldingen in oorsprong is dat teamleden elkaar kunnen helpen om de melding afgesloten te krijgen. Het feit dat in veel teams dit middel gebruikt wordt om voor veel spelers de mogelijkheid te bieden snel credits te vergaren hoeft voor mij niet tot aanpassingen te leiden vanuit de ontwikkelaar.


    Als je daar zo nodig onderscheid in wil maken.....

    Gebruik dan de tekstregel die je bij iedere gedeelde melding krijgt....

    Daar kan je inzetten...
    Gedeeld/gekocht


    Dan heb je daar je onderscheid. Je kan zelf nog kiezen of je dit in de teamchat wil hebben of niet...


    Overigens zijn er meer mogelijkheden om het te zien....

    De zelfgemaakte inzetten hebben geen credit indicatie. En ook als je scriptjes gebruikt zoals bijvoorbeeld LSSM staat er dit lijkt een grootschalige melding te zijn.
    Voor meldingen die je met coins opent die ook normaal in het spel voorkomen zou het onderscheid niet uitmaken lijkt me... gedeeld of gekocht, ze kennen dezelfde waarden.

    Zoals in de chat al uitgelegd, heeft de sneltoets "N" niet met die 400km te maken. Dat is de beveiliging omdat het spel maar +- 250 voertuigen + heli's inlaadt. Boven de 400km, kan je geen enkele voertuig meer sturen. Ook niet na het indrukken van de N of de oranje/gele balk

    Technisch gezien is de heli geen voertuig.... Maar deze laat zich wel alarmeren buiten de 400 km grens

    Beste gameadmins,


    Zowel het huidige team als de mensen van het eerste uur die nog actief zijn.

    Van harte gefeliciteerd met het 5 jarige jubileum.

    Ik wil jullie bedanken voor het mooie spel wat jullie ons in jullie vrije tijd brengen.

    De gamers zijn goed in commentaar geven, maar in dit geval... Chapeau.


    Ga zo door.


    Bedankt!

    Hier ook.... 1x klikken....


    Slechts 13x.

    Mooie meevaller maar niet de bedoeling volgens mij...


    10.400.000 Credits800.000 Credits13 xTaak 'Voltooi 2000 missies' voltooid