Posities door CreditCollect

    Beste gameadmins,


    Zowel het huidige team als de mensen van het eerste uur die nog actief zijn.

    Van harte gefeliciteerd met het 5 jarige jubileum.

    Ik wil jullie bedanken voor het mooie spel wat jullie ons in jullie vrije tijd brengen.

    De gamers zijn goed in commentaar geven, maar in dit geval... Chapeau.


    Ga zo door.


    Bedankt!

    Sommige mensen plaatsen die poi ook om meldingen te krijgen.... Wan een poi rivier in een sloot? Dat is het lastige dat we geen gebruik maken van vooraf vastgestelde poi. Maar als jij wel grote vliegongevallen wil, maar geen regio met vliegveld te hebben... Dan zal je de poi gewoon in moeten stellen.


    Je kan dit voorkomen door de poi's van anderen niet langer te gebruiken en alleen eigen poi's te gebruiken.

    Wel of niet... het boeit me niet... Ik heb er 25 bijgeschreven gekregen.... en ja ik was om 00.09 op de 24e december klaar met het kerstevent... lk weet niet wat 25 en 26 de kerstopdracht was... omdat ik reeds klaar was...

    Ik kan het niet altijd vinden met Money... Maar ben het verder wel eens met hem... Of je nou wel of niet koopt... Je hoeft niet te kopen om dit spel gewoon te spelen... Dan maar niet alle missies doen! Je komt er dus niet als er 25 en 26 december geen nieuwe kersttaken zijn geweest...

    Met de term "pay to win" bedoel ik dat mensen de portemonnee moeten trekken als ze alle opdrachten voor voltooid willen hebben. Bij het stukje "win" refereer ik nu naar die laatste opdracht (25 coins) en niet naar monsters of dergelijke.

    Maar dat geef ik dus al meerdere malen aan.... Het is gebleven bij die twee koop acties.... Zonder koop kon je het event voltooien. Uitgeven, dat waren volgens mij allemaal "gekregen" coins.

    "tis wel waar van dat je wordt gedwongen door het spel om coins te kopen maar goed.. dan maar een keertje niet"

    Dat is niet helemaal waar... Zoals het er nu naar uitziet kan je het kerst event volbrengen zonder "verplichte" aankopen. Er zijn namelijk meer dagen, dan benodigde complete evenementen om de bonus te krijgen. Als je geen coins gekocht hebt, maar wel alle andere taken volbracht hebt dan staat je teller op dit moment op 18/24. Op moment van schrijven staat er "Loopt af over 6 dagen - 12.**.**". Dit betekend dat je nog 6 dagen (en er ook nog vermoedelijk 6 events komen) hebt om de de taak te volbrengen. Doe je dit dan kom je op 24/24 en mag je 25 coins claimen. Dit had iedereen overigens ook op 6 december al uit kunnen rekenen toen dit topic geopend werd dat er dus kennelijk 2 taken gemist mogen worden.

    Ik ben hier ontevreden over omdat de speler nu word gedwongen tot aankoop. Oftewel: pay-to-win.

    Dit spel kent geen "winnaars". Het "pay-to-win" gaat ook niet op zoals je schrijft. Je hoeft namelijk niet te betalen om in dit spel gewoon normaal verder te kunnen. Het is niet zo dat je moet betalen om de beschikking te krijgen over een voertuig wat noodzakelijk is. Je hoeft niet te betalen om levels verder te komen. Omdat je hier ook geen tegenstanders te verslaan hebt hoef je ook niet te betalen om middelen te krijgen om die tegenstanders mogelijk te kunnen verslaan.


    En als je eerste wil worden op de "ranglijst".... Dat kan hier niet met geld... Je komt hier maar op één manier om hoog en dat is credits te verzamelen. Niet meer, niet minder. Het niet volbrengen van taken en of events heeft geen enkel gevolg anders dan het niet kunnen claimen van een extratje. Daarnaast heb ik hierboven al beschreven dat je niet hoeft te betalen voor als nog om het event te volbrengen.

    Lijkt me niet logisch....

    Deze teamopleidingen worden namelijk geopend door docenten of (co)Admins en geen premium spelers...

    Beetje raar dat premium spelers dat op die manier zouden kunnen...

    Het is ook geen teammeldkamer. Het is de meldkamer van jou als speler!

    Het lijkt mij dat zorgvervoer inderdaad niet meetelt voor de award "Levens gered". Zorgvervoer is alleen vervoer van punt a naar punt b. Dit zijn geen "patiënten" in de vorm van direct medisch handelen. Je zal nooit (regulier) zorgvervoer tegenkomen wat op A1 niveau wordt uitgevoerd. Zorgvervoerambulances kunnen ook niet ingezet worden bij A1 hulp, ze zijn daar immers niet voor ingericht.

    Beste Gameteam leden,


    het valt mij op dat vandaag bij meldingen met 1 slachtoffer ineens een OVD-G vereist is.

    Het is me opgevallen in meldingen waar ook meerdere slachtoffers kunnen zijn.

    Als voorbeeld bijvoorbeeld brand in restaurant.

    Is er iets veranderd?

    Ik zat te denken moet ik hier verder op reageren.. Nee niet echt...

    Ik hou de eer aan mijzelf!

    Misschien eens een nieuw leeg account gaan openen. Dan staat er: Bouw je eerste brandweer kazerne met een pijl naar de goede knop.

    Daar hoef ik geen nieuw account voor te openen...

    Wat komt er bij als je in een team komt?


    Een chat komt beschikbaar

    De deelknoppen komen beschikbaar en de knop team krijgt inhoud.

    Alle overige knoppen inclusief die van team heb je al vanaf de start

    Alles wat onder de "teamknop" zit is in woorden. Best te begrijpen.

    Veel van die zaken worden uitgelegd in de tutorial : Klik voor tutorials : Samenspelen in een Team inclusief – Meldingen openstellen - UGS en Grote meldingen


    Wat blijft er dan uit te leggen....

    Inderdaad de knopjes die ik eerder beschreef inclusief de knop delen, die al in de video zit.


    En ja.. ik snap echt wel dat je een to do tutorial bedoelt.... Alleen de vraag is moet dit daadwerkelijk ingebouwd zijn als je kan lezen en zien wat die knoppen doen.

    Ik val niet in herhaling. Jij gaat je bericht aanpassen, nadat er al commentaar was geweest op het achteraf aanpassen. Daarnaast klopt het lijstje niet, maar zo'n discussie gaan voeren hebben we volgens mij dit topic niet voor.


    Wel fijn dat je een oud bericht gaat aanpassen..


    Blijkbaar vind je het makkelijk om je bericht steeds aan te passen tussen andere berichten. Dat is het juist niet voor de begrijpelijkheid....


    Niets aangepast... een simpele constatering dat jij in een lopende discussie 2x wijst (en dus herhaalt) op het feit dat ik een aangepast bericht doe....