Posities door Piet2001

    Het was voor mijn idee ook geen noodzaak maar het leek mij een toevoeging om het nog meer naar de realiteit te kunnen brengen en vanuit deze personeelsleden kan er dan ook een melding komen voor uitbraak uit de gevangenis en een opstootje tussen verdachte. Het was ook maar een idee dat even in me op kwam zetten en ik dacht is misschien wel een grappige toevoeging en later dat je dan ook arrestanten kan verplaatsen van gevangenis voor als je ruimte wil maken in je gevangenis op een bepaalde plek.
    Maar iedereen toch bedankt voor het laten horen van je mening.

    Er zijn momenteel 3 sneltoetsen, w s x. Alle overige sneltoetsen kun je zelf maken via AU

    dan is het misschien iets om mee te nemen voor als er later meerdere sneltoetsen komen en zodat de nieuwe spelers deze dan makkelijk kunnen vinden en er gebruik van kunnen maken. Dan is er voor alle vaste sneltoetsen in ieder geval een duidelijke lijst zodat je het makkelijk kan opzoeken. Deze zouden eventueel ook in de handleiding geplaatst kunnen worden voor de mensen die daar kijken om dingen op te zoeken om te spelen.

    Jep , zodra het spel wegen/water uit elkaar kan halen! Dan kunnen ze ook verder uitbreiden. Dus op goed geluk!

    laten we maar hopen dat er uiteindelijk een manier komt zodat deze update kan komen en dat we dit nog realistischer kunnen gaan spelen.

    In een cellencomplex werken mensen, nu leek het mij een leuk idee om hier personeel voor te hebben.
    Dus dat je aan iedere cel een politie agent moet koppelen om hier mensen in op te sluiten.
    Deze persoon dient dan eigenlijk als een soort bewaker.


    Zou graag weten wat anderen hierover denken.


    Piet

    Er zitten wel meer van die rare meldingen in het spel.
    Ik krijg namelijk ook ooit de melding van keukenbrand of brand in kelder midden op een snelweg.
    Maar ik denk dat we gewoon moeten afwachten of er iets aan gedaan kan worden.
    Of gewoon blijven denken het is een spel en daar kan niet alles zoals het in het echt ook gaat.

    Hoi Piet,
    Ja, CTRL, dat bedoelde ik ook in mijn eerste post, niet helemaal scherp, sorry ;-). CTRL doet het dus niet. Net ook geprobeerd, hij doet het helaas niet. Ik zal mijn eerste post even wijzigen.


    Dankjewel voor je reactie!

    Als CTRL niet werkt kan ik helaas niet helpen, omdat ik zoals ik al zei geen gebruik maak van MAC.
    Hopelijk is er iemand die je nog kan helpen met je probleem. suc6.