Ik zou zeggen houd de officiële kanalen in de gaten. En zodra het zover is zie je er vast wel een bericht over komen.
Momenteel liggen deze in ieder geval nog niet bij de ontwikkelaar.
Ik zou zeggen houd de officiële kanalen in de gaten. En zodra het zover is zie je er vast wel een bericht over komen.
Momenteel liggen deze in ieder geval nog niet bij de ontwikkelaar.
Bedankt Piet, fijn dat er zo snel een reactie is vanuit jullie.
zodra ik de berichten lees probeer ik ook te reageren. Alleen is mijn tijd dat ik het lees beperkt de laatste tijd.
Mijn foccus in de tijd die ik momenteel beschikbaar heb ligt meer op de communicatie met de ontwikkelaar dan het forum.
Dat editveld werkt dus niet bij mij..
heb je het ook geprobeerd zonder dat er scripts aan staan. Dit om er zeker van te zijn dat je probleem niet door een script wordt veroorzaakt?
Er valt idd weinig te zeggen over wanneer een update gaat komen. Wij leveren updates aan die wij graag specifiek voor NL willen zien. En op verschillende vlakken haken wij aan op wat er in andere versies naar voren komt.
Op deze manier kunnen we de meeste content naar voren halen.
Echter betekend dat ook dat we geen planning kunnen maken voor een volgorde van de meldingen die we gaan aanvragen.
Zodra deze update onderweg is zal hierover vanzelf een dev-blog door de ontwikkelaar aan besteed worden.
probleem iets over 11 aangemeld.
Oplossing is onderweg
en wat zou het technische verschil dan moeten zijn?
Zoals je zelf zegt varianten. De basis is dus allemaal gelijk. En daarmee de functie bij meldingen waarschijnlijk ook.
het doortellen gaat blijkbaar niet goed door het gebruik van spaties. Xy gaar kijken of ze dit kunnen verbeteren.
Een workaround voor nu is geen spaties gebruiken.
ik heb het aangegeven tijdens mijn gesprek met de community manager dat deze punten niet lekker lopen. Hij zal dit door zetten naar de verantwoordelijke dev.
Technisch blijft het een SB zoals hierboven genoemd.
Er zijn niet echt specifieke eisen dat er specifiek een sb met arm wordt opgeroepen.
Wanneer we een extra voertuig toevoegen willen we proberen dat deze ook een nieuwe functie toevoegt. Dat zie ik bij deze niet zo zeer het geval.
ja. Dus technisch zijn het dezelfde hondengeleiders die naar een melding komen en bij een ander voertuig instappen bij het incident.
Dank voor de toelichting. Toevoegen zal dan ook geen meerwaarde gaan hebben.
Er wordt gevraagd om aantal personen handcrew. Niet om handcrew bussen. (Al hebben we daar wel een mogelijkheid voor)
We hebben gekozen voor de personeel optie. Zodat we dit realistisch kunnen spelen. In het echt wordt namelijk ook gebruik gemaakt van de normale db of ts van een post.
Wanneer je je opgeleide personeel dus koppelde aan een ts en die naar de melding stuurt zullen deze personeelsleden meegerekend worden in de meldingsbehoefte.
Dus als reactie op je vraag.
Ja, waneer je 9 handcrew mensen in een ts plaatst tellen deze gewoon mee voor de melding.
Dit topic is net als andere mij ontschoten. Ik hoop de komende tijd een keer wat dingen na te kunnen gaan.
Maar alvast een begin.
Dit lijkt me niet heel veel meerwaarde hebben. Al durf ik niet te zeggen of er een verschil zit tussen de normale hondengeleiders en de ME hondengeleiders (als hier een verschil in is)
Mogelijk dat iemand uit het politie vak hier meer over kan zeggen.
Wat mij betreft is de suggestie voor nu afgekeurd. Maar mocht er een groot verschil zijn met me en normaal. En er is een groot draagvlak kunnen we dit altijd herzien.
Ja die status heeft die al een tijdje.
Zit in een update die al ruim een jaar bij XY ligt, maar wegens moeilijkheden steeds vooruit wordt geschoven.
Afgelopen week heb ik wel gesprekken gehad over hoe we iets met die update kunnen doen om er toch iets van te maken.
Al dan niet met het opknippen van 1 update in meerdere updates.
Momenteel staat deze dus niet bovenaan aan de planning, maar ik ben dus aan het kijken welke kant ik er mee op kan.
OPCO is geen los voertuig dus heeft ook niet direct meerwaarde om dan in een voertuig toe te voegen.
Verder weet ik ook niet wat melding technisch voor het spel de meerwaarde zal zijn.
Het weghalen van de limieten is eerder gezegd dan gedaan. Dit omdat we combi voertuigen meer als een speciaal voertuig zien.
Dit soort zaken blijven dus ook lastig met de vergelijking tussen NL en BE. Ondanks dat we proberen om het voor beide landen speelbaar te houden blijven er taken en diensten anders ingeregeld waardoor er toch afwijkingen gaan ontstaan.
Wat ik hierboven lees zou de MAS te vergelijken zijn met een Nederlandse TS.
Zelf ben ik niet heel erg thuis in de Belgische voertuigen, dus ik vertrouw op de expertise van de medeforumleden.
Maar als je naar een gemiddelde Nederlandse ts gaat kijken bevat deze naast de blusmiddelen ook een hydraulische spreider en schaar om bijvoorbeeld een auto open te knippen. Bij zwaardere taken kan er een HV bij komen met specialistischer materieel.
Hier vind je een foto van de bepakking van een voertuig. Mogelijk voorziet deze meer in de informatie:
https://www.vrijsselland.nl/tetris-challenge-en-open-dagen/
Dit is het systeem wat momenteel ook in duitsland meegenomen is.
Dit willen ze over alle versies gelijk proberen te houden (wat overigens bij US ooit al eens mis is gegaan)
En ook zeker niet alle posten zijn van deze grote. In principe kun je ver komen met de posten hoe ze er nu zijn.
Er zijn maar enkele kazernes waar vele voertuigen staan.
en waarom is gekozen voor 1 op de 10 kazernes? want dan hebben die andere 9 nog steeds parkeerproblemen
Er zijn verschillende gesprekken hierover geweest. De ontwikkelaar heeft uiteindelijk gekozen om deze optie over alle versies uit te rollen.
zie facebook
Beste spelers,
Op dit moment is het maximale aantal voertuigen dat je kunt plaatsen in je brandweerkazerne 25, ambulancepost 17 en politiebureau 20. Maar in werkelijkheid zijn posten soms groter en soms zou het leuk zijn om meer voertuigen te kunnen parkeren in je gebouwen in het spel.
We werken nu aan een nieuwe functie waarmee je meer voertuigparkeerplaatsen kunt hebben en die we in deze dev blog willen introduceren: grote posten.
Grote brandweer-, ambulance- en politieposten zijn uitbreidingen die je in je bestaande posten kunt bouwen. Je kunt één grote postuitbreiding krijgen per 10 posten van dat type. Met deze uitbreiding krijg je 10 extra parkeerplaatsen.
Samen met de grote posten introduceren we ook grote gevangenissen en grote ziekenhuizen. Dit zijn uitbreidingen voor politiebureaus en ziekenhuizen waarmee je respectievelijk 10 extra cellen of 10 extra bedden krijgt. Hierbij zit het limiet op 1 per 5 ziekenhuizen en voor cellen 1 per 10 gebouwen van het type.
In het huidige systeem betekenen extra ziekenhuisbedden dat patiënten langer in het ziekenhuis moeten blijven, omdat elk uur één patiënt het ziekenhuis kan verlaten. We werken ook aan een verbeterd systeem voor het vrijgeven van patiënten, maar dit komt wat later en we laten je er meer over weten in een van de volgende ontwikkelblogs. Dus blijf kijken!
Jullie Meldkamerspel.com Team
Hmm, vreemd.
Normaal zou een premium alles in de wachtrij moeten kunnen doen en een normaal account 1 in de wachtrij.
Het is me ook niet gelukt dit te herproduceren.
Je bedoeld dus eigenlijk iets zoals de TS-HV die we in het spel hebben. Tankautospuit en Hulpverleningsvoertuig in 1?