Posities door MeldkamerCentralist

    Zeker snap ik!


    Een Team oprichten kost dacht ik 25 Coins.


    Maar als je kijkt zie je Teams zonder Admin(s) tja wat heb je daaraan?
    En lege Teams die zie je ook. ( Maar die zouden als goed is wel kunnen verwijderen).


    Maar waar spelers inzitten met iemand als Rol Admin zou ik persoonlijk niet verwijderen maar die andere Lege Team en zonder Admin(s) zou ik persoonlijk dan wel verwijderen.


    Ik hoor graag!

    Zeker in snap wat je bedoelt. Zou sund zijn idd als ze terug komen en hun Team is weg.


    Maar zo zie je ook Teams waar geen Team(Co)-Admin erin is. Wat kan je daarmee dan? Eigenlijks NIKS want niemand kan zich aanmelden, tenzij de Team dat wilt dat ze allen geen Admin willen, maar dat lijkt me niet echt slim.


    :thumbsup:

    ADVERTEREN>>>>>


    Beste,



    Ik adverteer elke week meestal in onze Team.
    Alleen is het geen optie om bij te voegen dat je ook kan Adverteren voor een Maand of zelfs voor een jaar.


    Want niet elke dag om de tijdstip dat het weer kan ben ik online en is een Maand vind ik persoonlijk veel fijner dan dat je elke week kan doen.


    Ik hoor graag,


    Groet,


    MeldkamerCentralist........ :thumbsup:

    Beste Leden,.


    Ik dacht aan een voorstel van de Team Chat.
    Soms heb je wel eens mensen die wat in een Chat zeggen wat niet leuk is. En daaraan dacht dat dan de Team-Admins van het Team dat dan kunnen verwijderen.


    Dus dat je woorden/zinnen uit de Teamchat weg kan halen.
    Zodat andere leden niet dat kunnen lezen wat daar gezegd was.


    Ik hoor graag wat jullie daarvan vinden.


    Groet,

    Ja niet verkeerd.



    Eventueel ook
    - brand door vuurwerk
    - vuurwerk bunker in de brand. (kan ook tijdens de rest van het jaar als bijv. een grote inzet)

    Als grote inzet van de rest van het jaar vind ik nou net niet helemaal. Door heel het jaar gaan niet echt iedereen vuurwerk afknallen, en je kan zelf ook als grote Team-Inzet een Brand door Vuurwerk maken.

    Ja, dat zou inderdaad zo moeten zijn.
    Kun je ook zelf controleren, door bij elke meldkamer naar het tabblad "Statistieken" te gaan en de aantallen (posten) bij elkaar op te tellen.
    Dan weet je hoeveel je er hebt en nog moet


    Data

    Heb alles opgeteld maar dat zijn minder dan 75. Incl. Team gebouwen van uit de Teamkas dan. Heb tegen de 60 posten.
    Maar kan wel 3 meldkamers bouwen......

    Beste,


    Misschien staat het al op Forum maar kon zojuist het niet vinden.


    Ik was van plan me 4e Meldkamer te gaan plaatsen in Rotterdam. Heb er dus nu al 3 staan in Nederland.
    Maar ik kan de 4e momenteel niet bouwen.
    Weet iemand wanneer het wel zou kunnen?


    Groet,


    MeldkamerCentralist

    ja maar extra accounts waarom??
    Maak dan iets dat ieder iets moet bevestigen voor ze account. Dan gebeurt dat niet. En als teamleden dat doen dat ze dat zelf weten als dat niet in onze team gebeurt .

    Ik ben het met bovenstaande antwoorden wel eens.
    De manier zoals het nu is (evenredig aan inkomsten) is een prima manier.


    Data

    Ja dat snap ik ook!


    Maar ik bedoel je % gewoon laten en wat ik zei dat je zelf als je wilt in de Team-Kas zelf nog wat extra erin kan doen dat dat erbij kan als je dat wilt doen.......