Posities door MeldkamerCentralist

    thomas als jouw afbeeldingen voldoen aan APNG ( geanimeerd) dan moet je dat doen, is er geen animatie dan heeft het geen zin volgens mij.


    voertuigdetails is heel wat anders dan aanpassingen maken in je voertuigverzameling, je weet waar je dat kan vinden, klik op een voertuig ovd-b en klik op het pennetje als je daar afbeeldingen ziet moet je deze verwijderen....ook nog even naar het vakje kijken wat ik eerder boven heb beschreven...


    als je het voertuig uit je voertuiafbeeldingen heb gehaald, dan zou theoretisch het standaard afbeelding terug moeten komen, zie je nog steeds een voertuig...klik dan wederom op die voertuig en ga kijken in je details....

    Als ik op het pennentje druk zie ik geen Afbeelding dat moet dan denk ik wel oke zijn?

    Hoe bedoel je dat precies?Als je geen verzameling gebruikt of een uit België, zie je nog steeds alle voertuigen uit jouw eerdere verzameling (die dus problemen geeft)?
    Wel gerefreshed?



    Data

    Als ik geen verzameling pakte net zag ik sommige zeg maar zonder afbeeldingen maar ook een paar met o.a de OVD-B. Pak ik van Belgie gaat het alleen om de OVD-B.

    Het is bij alle OVD-B/


    Nu heb ik geen verzameling maar alles blijft gewoon zo als het is. Ook als ik een Verzameling pak van Belgie.


    Nu weer op me eigen maar alle OVD-B hebben dat probleem dus niet bij 1 post.

    Beste,


    Ik dacht misschien ligt het aan de Afbeelding. Maar heb nu een andere gedaan maar dan blijft de Bus nog steeds zichtbaar op de kaart te zien.


    Dus de fout ligt bij de OVD-B, iedereen die mij verzameling gebruikt ziet dus de Bus ipv de auto.


    Probleempje dus :cursing:

    ja,


    Had eerst een Bus maar nu een auto zo landrover of Rang rover zeg maar maar die zie ik niet alleen die bus dan!

    Ik heb het zelf ooit gehad dat het alleen fout ging met een voertuig van 1 post.
    Toen bleek dat ik op die post apart had toegewezen en dat het probleem veroorzaakte.
    Heb je al gecontroleerd of dit misschien het probleem kan zijn?

    Wat bedoel je precies met Post apart toegewezen? En hoe doe ik dat dan?

    Ik heb er niet veel verstand van, maar heb je al gecontroleerd of je afbeeldingsverzameling goed is opgeslagen.
    Zo ja,
    Als het is toegewezen per post ook gekeken of hier toevallig de verkeerde verzameling staat. (Je kunt controleren of het alle ovd's van 1 post zijn of van alle posten)


    Hoop dat je er iets mee kunt.

    hey



    Ik heb alles goed opgeslagen. Heb ook paar aangepast o.a de HOVD die wel het doet maar de OVD niet alleen die helaas niet.


    Dus wat eris zou ik helaas niet weten.

    Beste,



    Ik had als eerste altijd bij de OVD-B een bus plaatje maar sinds kort een auto. Alleen die is opgeslagen en staat nu ook op de verzameling alleen zie ik de Auto zeg maar niet rijden maar de bus weer, terwijl ik de Auto als OVD-B hebt gedaan.


    Weet iemand hier iets van?



    Groet