Posities door Masterblaster

    lss manager is gemaakt door fanatiekelingen die het spel beter willen maken, en meldkamerspel staat hier dus helemaal los van.


    wat met missiehelper vaak lastig is dat de meldingen komen vanuit duitsland en hun inzet criteria is totaal anders dan die van ons, dus ook de vergoedingen zijn anders.


    wat je kan doen is een bericht aan @lost sturen of één van de andere programmeurs die in de appstore staat vermeld, dat is de snelste weg die je kan bewandelen direct contact met de programmeurs.

    leuk, vandaag de vuurwerk incidenten online voor de vuurwerk award....maar wat blijkt deze heb ik al...van vorig jaar namelijk
    is het niet mogelijk om per jaar de awards te herzien of te vernieuwen naar het jaar
    dus dan je chronologisch bepaalde awards per jaargetijde kan zien, wel zo leuk om te zien wat je zo nu en dan doet, en elk jaar voor bepaalde seizoensmeldingen die award opnieuw moet behalen



    nou speciaal voor de gamers die houden van alles copieren en overal plaatsen en denken dat ze de allereerste zijn .....


    je bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet, kopieert en gebruikt. Sommige foto's/teksten zijn auteursrechtelijk beschermd en in de allerergste gevallen ben je dus daarvoor ook aansprakelijk voor hetgeen wat je doet.


    Speel safe, vraag toestemming voor foto's / teksten die je kan gebruiken enof vergeet nooit de referentie link te plaatsen, zo voorkom je veel narigheid voor jezelf en voor later.


    spelen is voor fun en tijdverdrijf laat dit niet verpesten door iets onnozels


    --------------------------------------
    Meer weten....

    Als er een nieuw gebouw voor in de plaats komt zou ik graag zien dat ik eenmalig gratis mijn al bestaande brandweerkazerne gebouwd op de luchthaven, kan verplaatsen.

    als er een nieuw gebouw komt, moet je dit zien als een sublieme uitbreiding zoals de Mobiele eenheid en ovd-p momenteel is.
    De bestaande brandweer gebouwen hoeven geen hinder te ondervinden alleen met t nieuwe gebouw zou je dus alleen de speciale voertuigen zoals crashtender of ander speciaal voertuig kunnen aanschaffen die mogelijk gebruikt kan worden in dit gebouw, de nieuwe poi werkt dan alleen voor dat specifieke gebouw, zoals je ook al bekend ben met de hoofdbureau politie.


    En misschien dat de optie als personeel verhuizen hier ook van toepassing zou kunnen zijn, dan kunnen we de medewerkers al voortijdig opleiden voordat het nieuwe gebouw er zou zijn. lijkt mij voortreffelijk, maarja wie ben ik.

    gebouwplanning heeft een conflict echter voertuigplanning doet het wel en denk dat dit het belangrijkste is.
    alleen deze moet je apart activeren, iets waar je heel snel overeen kijk.
    en dan kan je per voertuig selectie zien wat de beste spreiding is van die specifieke gebouw, komt eigenlijk op hetzelfde neer.

    maar nu het realisme in een spel, zie een hoop kreten voorbij komen, maar er moet toch een keus worden gemaakt wat een beetje realistisch over komt en toepasbaar voor dit spel.


    om eerlijk te zijn zou een brandweerpost die je bouwt op een vliegveld dan minder meldingen krijgen, dan de rest van de posten, de kans dat de voertuigen ook elders ingezet worden is groter, omdat de meldingen in dit spel gebaseerd zijn volgens de formule
    zie....wat heb ik nodig en jah we willen die kosten er toch uit spelen en niet wachten om op de 1000 meldingen een vliegtuig incident afhandelen op een vliegveld, a 1000 credits ( als voorbeeld)


    Zitat

    De locaties waar de inzetten plaatsvinden gaat als volgt: Bij één post bevinden de meldingen in een straal van 5 km rondom de post, bij twee posten is het 7 km, en vanaf 3 posten zullen ze 10 km rondom je post plaatsvinden. Gemeentegrenzen, obstakels zoals rivieren of spoorlijnen kunnen helaas niet onderscheiden worden wat betekend dat je auto’s verder om moeten rijden via een overgang of brug om aan de andere kant te komen.

    Dus als het spel over gaan naar meldingen die we vanuit t oogpunt van een totaal nieuw gebouw gaan uitvoeren, dan is meer mogelijk, zoals het gebouw hoofdbureau politie daar zijn we nu zo aan gewend dat we niet beter weten en de mogelijkheden zijn nu veel groter dan voorheen.


    het doet me verders deugd dat ik hier gamers ziet uit de luchthavenbestrijding zij weten waar ze t over hebben, luister naar hetgeen wat ze te zeggen hebben.

    nou zoals je kan zien is de weg 196906128 en 196906129 hebben een acces code wat op NO staat, dit wil dus zeggen dat het besloten wegen zijn, in dit geval betreft het een busbaan en deze is gesloten voor alle overige verkeer dan zij die door de wegbeheerder of gemeente een ontheffing hebben om op de busbaan te mogen rijden.


    Het klinkt heel raar, maar niet alle hulpdiensten hebben toestemming om op een busbaan te rijden, dit heeft ook weer te maken met een bussluis die op die route is ingesteld. Dat de hulpdiensten er misschien maling aan hebben dat heeft wat voor te zeggen gezien volgens artikel 91 van de RVV hebben zij dat recht ook om op een busbaan te rijden echter alleen op prio 1 en dus niet voor prio 2. Alleen als er een bussluis is kan dat een probleem geven dit in de achterhoofd houdende.


    De enige oplossing zou kunnen zijn, dat als er met prio 1 zou worden gereden dat de aanrijdende voertuigen de accescode: no naar yes verwijst en dus gebruik mogen maken van deze baan, gaan de voertuigen weer terug naar de post of op prio 2 dan hebben ze geen recht op de aanpassing en moeten ze gewoon gebruik maken zoals elke andere weggebruiker.


    Dit zijn maar 2 banen, maar gezien alle aanpassingen in banen in heel nederland en erbuiten, zou het realisme voor dit spel een gigantische wending krijgen, indien dat aangepast zou kunnen worden.







    nou...heel toevallig had ik een nieuw opleiding centrum geplaatst en de eerste uitbreiding gedaan van 400.000.


    achteraf wilde ik m toch ergens anders hebben, en verwijder het gebouw 500.000credits, en wat blijkt...400.000 credits van de uitbreiding
    krijg je dus ook niet terug, terwijl je bij een nieuw post met uitbouw wel de credits terugkrijg in de 24u.


    nu is die 400.000 credits een uurtje spelen dus daar kom ik wel overeen van dat verdriet
    maar denk misschien dat sommige andere spelers daar meer moeite mee hebben.


    het adres van de nieuwe gebouw : https://www.meldkamerspel.com/buildings/133355


    het oude was enkele minuten ervoor en zal waarschijnlijk https://www.meldkamerspel.com/buildings/133354 zijn geweest


    kunnen jullie hier wat mee....