Posities door Masterblaster

    precies @Lazora, perfect verwoord


    het is wel zo dat als je account verwijder en je heb een premium account, een voertuigafbeeldinsg- enof een incidentenafbeeldingsbestand dat je dat ook kwijt raakt met een reset is dat dus niet het geval, ik kan natuurlijk niet instaan voor als je iets heb gekocht met coins maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat voor heel veel dingen in het spel de lol er snel af is, door die lol opnieuw uit te vinden kijk je naar alternatieven en verander je gameplay.


    met zo'n reset of hoe je het ook mag benoemen krijg je dus die kans, maarja wie zijn wij om dat te bepalen, men komt hier alleen maar als ze willen switchen en hetgeen wat ze in de eerdere gameplay hebben geleerd of iedergeval de fouten die ze hebben gemaakt in een nieuwe set te willen verbeteren.

    tja...je moet wat als je alle awards op goud heb staan, sommige gamers wissen hun account, melden zich opnieuw aan en beginnen weer overnieuw om met een schone lei te beginnen.


    Het lijkt mij dat dit makkelijker kan.

    tja @pascall31 je hebt een punt hierin, ik denk dat @lost het beste hierop antwoord kan geven, hij is ook de ontwikkelaar van deze app.


    ik ben maar een simpele gamer die alles uitprobeer en probeer het beste eruit te halen wat erin zit
    voor de beginnende gamers is het belangrijk een goede spreiding te hebbem uiteindelijk als je het spel begrijpt heb je de spreiding niet meer nodig of zo nu en dan alleen maar ff om te kijken of het nog goed in mekaar zit.

    waarom zou je je haasten met die award, als je goud heb bereikt komt er niets meer.


    en voor


    Moet je wel meldingen krijgen. Ben vandaag meer dan 12 uur online en heb nog maar 7 gehad hoe kan dat dan. Zo krijg je nooit de award in het goud.

    speel net een half uurtje....


    en hoppa 4 oud en nieuw meldingen


    1.106 Brandende struik 30 dec 21:09
    73 Brandende afvalbak 30 dec 21:14
    227 Brandende container 30 dec 21:23
    513 Brandende dixi 30 dec 21:23

    ja bedankt voor je bijdrage @Jay. ik zie geen uitrukregel van een politievoertuigen dit zou je probleem op kunnen lossen door deze aan te maken en toe te voegen, scheelt weer zoeken in de gigantische lijst


    - ME-eenheid ( 3 flex en 1 commando)
    - Politie noodhulp
    - OVD-P
    - Politiehelicopter


    hoe overzichtelijk je ook mag spelen, je bepaalt zelf de overzichtelijkheid.


    beetje klungelen kan geen kwaad met de uitrukregels uiteindelijk bepaal je zelf hoe jij het wilt indelen en gaat gebruiken
    op mijn helpsite staan nog meer voorbeelden van andere gamers over hun indelingen, wie weet staat er één tussen die je op weg kan helpen.

    je weet toch wel dat de nieuwe melding de poi park betreft


    en een speeltoestel in een park is normaliter niet meteen een speeltuin, een speeltuin hoort weer bij de recreatiepark, wat misschien toekomst is in dit spel met veel mogelijkheden zoals attractiepark, dierenpark(tuin), bungelowpark en ga zo maar door).

    het doel van uitrukregels is dat je meerdere voeruigen onder één noemer heb staan dit maakt je gameplay wat makkelijker en hoef je niet te zoeken in die gigantische onoverzichtelijke lijst, iedere speler gebruikt ze weer anders dan iemand anders.


    Door een simpele knop te maken in je uitrukregel snellen ze zich sneller naar het incident dan dat je eerst moet gaan zoeken.



    of als je geen uitrukregels gebruikt kan je natuurlijk de ALLES button gebruiken met de zoekbalk, door op de vergrootgllas te klikken krijg je een zoekbalk en kan je alles vinden wat je wilt vinden, kost je wat tijd maar ach jouw spel jouw gameplay


    Die optie van de uitrukregels uitschakelen is wel mogelijk echter alleen als je gebruik maakt van de lss manager.


    Het betreft de app:

    • AUR-ZOEKFUNCTIES

      • Maakt het mogelijk om de Alarm en Uitrukregels te doorzoeken met een dropdownmenu.
      • De aanwezige uitrukregels verdwijnt dan naar de achtegrond.

    Let wel op: deze uitbreiding en alle uitbreidingen zijn gemaakt door fanatiekelingen om het spel in hun ogen beter te maken en zijn doorgaans geen vaste onderdelen die in het spel terug zullen komen. Echter het zal je gameplay doorgaans wel veranderen met meer fun.


    In onderstaande video laat ik het je zien, en dan moet je het voor jezelf maar bekokstoven of je het gaat gebruiken of niet.


    Tip van de dag


    Als je meerdere water ongevallen voertuigen en aanhangers wilt hebben is de beste weg de uitbreiding van je parkeerplaatsen op de brw post. Het is niet echt realistisch als dat je gameplay is maar het werkt wel om bovengenoemde melding met 1 post op te lossen