Posities door Masterblaster

    meer HB's zijn ook tig meer meldingen erbij ( heb er zelf 48) als het je teveel wordt kan je altijd de 2e ovdp uitzetten deze blijft gewoon beschikbaar voor werk, alleen de hoeveelheid meldingen nemen wat af zodat je ze gewoon wat makkelijker kan afhandelen.

    nu de voertuig afbeeldingen een stuk makkelijk is geworden in gebruik
    kom je toch weer een principe tegen dat het erg onoverzichtelijk is, ik moet dagelijks altijd weer zoeken in die gigantische lijst en doordat alles doormekaar staat lijkt het wel of je er leesblind van wordt ( of ik word een dagje ouder)


    kunnen jullie hier niet iets op verzinnen?


    zoals alfabetisch of gecategoriseerd per uploader met een dropdown

    ja ik weet wat je bedoel @juriaanvv was daar ook al eerder aan t zoeken voor geweest, helaas heb ik geen goede afbeelding gevonden hiervoor die ik kan gebruiken ik heb er een paar getest maar was er niet tevreden over voor de gameplay, dus staat deze op de lijst om zelf de bird te maken, zoals ik al eender zei dat sommige afbeeldigen later komen, ik moet weer t ziekenhuis in dus probeer de resttijd zoveel mogelijk op te vullen. als je geluk hebt komen ze voor de operatie.

    @MPR gaf je al de goede richting in de diversiviteit van de afbeeldingen, in mijn gebouw afbeeldingen bestand "simpel design" staat al sinds feb 2017 ook de belgische tak van de hulpverlening beschikbaar voor medespelers


    Door op de link : Updates is met regelmaat te klikken kom je in de opengestelde drive terecht hier kan je eerst de afbeeldingen bekijken / downloaden in dit geval is het voor jou -> gebouwen -> belgie


    Je kan ook de zip downloaden en hier staan alle afbeeldingen in.

    duidelijk verhaal, zand erover en neem een bakje pinda's om na te lachen


    maar stel dat er in de toekomst weer uitbreidingen komen en voor gamers modules beschikbaar komen die nog niet in gebruik zijn hoe dan verder, je kan niet verwachten van elke gamer dat ze eerst op dit forum komen om te kijken of het in het spel is geimpliceerd voordat men het kan gebruiken


    ik hoef geen reactie hierop maar wat @derealdeal is overkomen is lastig van aard maar niet te voorkomen in de toekomst dat dit nog een keer zal gebeuren in deze lastige situatie, hier zitten natuurlijk geen winnaars bij.

    kan gewoon op een normale post @DonutDuncan



    jeetje wat een hoop meldingen @Woukaa ben er gewoon stil van.


    beetje jammer is dan wel weer dat je bij een klein vliegtuig neergestort ( zonder poi) meer slachtoffers heb dan de vliegveld melding (met poi), kunnen jullie hier eens naar kijken, zie ook dat er bij geen enkele melding MMT mee kom, tegenwoordig de dag is dat volgens mij standaard bij grootschalige vliegveld incidenten.

    wellicht al iemand opgevallen, vond het spel vanavond soms al moeilijk laden
    maar nu helemaal offline.


    maar weer een poging doen om verder te slapen, terwijl jullie het gaan oplossen.

    Nou @WouterZH dit is een probleem bij elk nieuwe speler, uiteindelijk zijn er alternatieven genoeg te vinden en uit te proberen wat voor jou het beste werkt


    • De Nitza way voertuig sturen en terug en je ziet het antwoord
    • De piet way gewoon standaard wat sturen en je ziet wel wat er nodig is.
    • De Beanie way spelen op een wat hoger niveau en cashen maar
    • Of je installeert LSS Manager , zie hier voor meer informatie
      • Let op: dit is niet standaard van meldkamerspel, het is gemaakt door fanatiekelingen die het spel met addons alleen maar beter en makkelijker maken voor iedere speler, het is aan jou wat voor jouw belangrijk is om te gebruiken.
      • En niet alle meldingen informatie komt overeen met de nederlandse standaard, maar goed genoeg voor beginners.



    nou als je snel credits wilt cashen is zo'n event leuk, kan je ruim 300 meldingen krijgen over een gigantisch uitgestrekt gebied (de kleinste keus is 20x30km) laat staan de aanrijtijd en de tijd dat je ermee bezig ben.


    kan ik je beter de tip geven om een eigen grote inzet te starten, ook dit kan vanuit het team 1x per 24u gratis of je betaal 10 coins dan kan je minstens 100.000 verdienen in een zeer korte tijd mits je over voldoende capaciteit beschikt heb je dat niet dat duurt t wat langer maar dan heb je wel meer lol.


    Als je een eigen inzet start, vergeet dan niet de waardes op 100 te zetten in de rode vakjes, t aantal percentage van patientenvervoer ligt altijd lager dan 100 dus schrik niet van het resultaat.


    Maar gemiddeld verdien je ongeveer 100.000 credits, let wel op, een grote inzet starten geef je wel de gelegenheid dat je andere teamleden erop mee kunnen liften, dit is iets om in je achterhoofd te houden en voor teamleden ook weer leuk om die ziekenhuizen vol te gooien idem de cellen.



    om de 30 sec 20 coints kwijt

    ben geen rekenkundige maar dat zijn een hoop coins...voor een 3 uur durende event


    miisschien de tip om je admins te vragen om zo'n event te starten in t nieuwe design, scheelt jouw weer coins en om de 7 dagen kan er vanuit het team er gratis één event gestart worden.

    perhaps its better for you to search a new alliance with more players in it
    they can help you with all your team questions and your gameplay
    to understand the dutch game, google translate is handy but its the answer for your gameplay