Posities door Masterblaster

    welkom bij het spel zou ik maar zeggen, althans het is een beetje raar dat als je een nieuwe ambulance standplaats bouw dat je geen ambulance krijg, het is altijd in den beginne van het spel geweest dat je bij iedere standaard post een gratis voertuig tot je beschikking krijg, Dit heb je met brandweer / politie en ook ambulance.


    Ik heb net een ambulancepost geopend...zie afbeelding hieronder.... mijn advies aan jouw is....klik op gebouw verwijderen en krijg je credits terug, heb je coins gebruikt dan krijg je dat ook terug.



    Gezien je nieuw in het spel ben kan ik begrijpen waarom je hiervan niets weet, misschien de tip voor je om de handleiding eens door te nemen of adequate hulp te vragen bij je teamleden. Deze kan je vinden rechtsboven in je gameplay browser.


    Of ik wil je team niet bekritiseren maar waarschijnlijk is er ook geen ziekenhuis waardoor je nog minder omzet heb.


    Als je net begonnen bent, moet je al helemaal niet aan restvoertuigen denken zoals ambulance of politie, gezien je een basisinkomen moet opbouwen en met ambulancevervoer zal je nooit meer dan 800 credits maximaal verdienen per rit en gemiddeld liggen de kosten op ruim 400 credits, dus veel verdienen doe je al helemaal niet omdat er waarschijnlijk ook geen ziekenhuis is in je team.


    De basisinkomsten van het spel is de brandweer, hier verdien je je credits mee, pas als je wat verder bent in het spel moet je pas naar politie of ambulance gaan kijken niet eerder.


    Wees slim....ga uit het team waar je zit, en zoek een grotere team en leer daar de efforts van het spel kennen zodat zij je kunnen helpen en dat je het spel rustig kan begrijpen en opbouwen, als je wat groter bent kan je altijd weer terug naar deze team.


    De hulp bij inzet button geeft een venster weer met extra informatie om je melding af te ronden, gewoon wat extra informatie.


    Enne kan je niet meer het gebouw verwijderen omdat de 24uur verstreken is...kan je twee dingen doen, of helemaal opnieuw beginnen of hulp vragen bij een wat grotere team, het zal moeilijk worden voor je en het vraagt doorzettingsvermogen maar met de juiste hulp kan het goed gaan komen.


    Uiteindelijk is het jouw gameplay.

    je kan 2 dingen doen...afwachten op sebastian zijn onderzoeksresultaatrapport


    of je gaat zelf op onderzoek uit beginnend bij je eerste brandweerpost


    zorg dat je GEEN standaard voertuigverzameling gebruik

    • ( deze kan je uitzetten/niet meer gebruiken onder profiel en afbeeldingen enzo)


    • ga naar details van je eerste post zorg ervoor dat de voertuigverzameling op wit staat ( dus geen enkele geselecteerd)
    • je ziet meteen welke afbeeldingen de standaard afbeelding heb en welke gevuld is met een plaatje die je ooit zelf heb geplaatst
    • klik op het plaatje, en klik op het pennetje en klik op de rode button eigen voertuigafbeelding verwijderen
    • je ziet dan bovenaan....Voertuig afbeelding wordt verwijderd met daarnaast recht de standaard afbeelding van het spel, deze dus...
    • dit doe je met elke post zodat je de boel opschoon

    je kan het testen als je met de eerste post klaar bent dus alle voertuigen zijn , dan kan je die selecteren op je eigen voertuiverzameling en kijken of dit het probleem is die je zelf kan oplossen....of er is iets anders aan de hand waar de eerste keus van toepassing is.

    klopt er staan er maar 2 in, en de rest van de afbeeldingen zijn van jou ooit geplaatst in je selectieve aanpassing en das bij iedere speler weer anders. je weet wel ooit geplaatst per voertuigdetails het pennetje...deze komen nu naar voren.

    nou...als je noubij een brandweerpost deze voertuigverzameling pak : "speciaal voor thomas"


    heb je dan nog steeds die bewuste bus in je scherm? als je die ovd-b op pad stuur.

    ja precies wat @Data zeg, ik had dan spraakaanvraag op kaart, na de nieuwe deaign....verspringt ie steeds....ga je terug naar standaard design is ie weg....uiteindelijk terug gekregen na wat geklungel....als dit ook bij jou aan de orde is...moet ik ff kijken hoe ik dat ook alweer gefikst had

    het is jammer dat je geen screenshot gebruik, je maakt het erg moeilijk om je goed te helpen


    de ovd-b zie ik overigens nog steeds in je verzameling staan...ik zou die gewoon helemaal verwijderen uit je verzameling
    ff refreshen...even een paar meldingen doen waar een ovd benodigd is en kijken of de standaard afbeelding in je scherm komt

    thomas als jouw afbeeldingen voldoen aan APNG ( geanimeerd) dan moet je dat doen, is er geen animatie dan heeft het geen zin volgens mij.


    voertuigdetails is heel wat anders dan aanpassingen maken in je voertuigverzameling, je weet waar je dat kan vinden, klik op een voertuig ovd-b en klik op het pennetje als je daar afbeeldingen ziet moet je deze verwijderen....ook nog even naar het vakje kijken wat ik eerder boven heb beschreven...


    als je het voertuig uit je voertuiafbeeldingen heb gehaald, dan zou theoretisch het standaard afbeelding terug moeten komen, zie je nog steeds een voertuig...klik dan wederom op die voertuig en ga kijken in je details....

    okay duidelijk...dan zou je even in de voertuigdetails van de ovd-b moeten kijken


    of je daar ooit in t verleden een voertuigafbeelding erin heb geplaats dan moet je deze ook verwijderen en controleren of de vakje Foto voor alle voertuigen van het zelfde type gebruiken. uit staat gevinkt, zoniet even doen

    als je nu die bus....helemaal verwijder uit je voertuigverzameling, dan zou als het goed is de standaard meldkamerspel afbeelding terugkomen in het spel


    heb je dat al geprobeerd

    als ik bij jouw bus afbeelding kijk en ga die opslaan zegt ie dat t de afbeelding is van de hovd bestandnaam
    idem bij de voertuigafbeelding van de hovd zegt ie dat de afbeeldingsnaam ovd is


    heb je ze niet per ongeluk verwisseld

    nou ik had er even moeite mee met de uitbreiding van de luchthavenbrandweer, maar achteraf gezien kan ik met één uitbreiding meer dan 10 brandweerposten vullen en heb ik meer dan 10 luchthaveninzetjes tegelijk....wel leuk al die nieuwe meldingen tegelijk....



    als je dubbelklikt op de uitrukregel voor de afo of crashtender dan krijg je bovenstaande popup, lijkt mij makkelijk op te lossen door de voertuigbenaming erbij te zetten zoals je de popup ook krijg bij bijvoorbeeld een commandovoertuig, zie onderstaande voorbeeld.


    Thomas misschien kan je een screenshot maken om je probleem te verduidelijken eventueel met een link naar je voertuigverzameling ( dit omdat we twee soorten verzamelingen kennen, de openbare verzameling waar iedereen bij kan komen en de besloten verzamelingen die alleen voor jou beschikbaar zijn.


    link kopieren - je weet wel rechtermuisknop op voertuigverzameling en linkadres kopieren en in een nieuw bericht plakken.


    wat ook wel handig is om te weten, gezien met de vernieuwing van de voertuigverzameling is het belangrijk om te weten of het bij alle brandweerposten waar je die specifieke voertuig in een andere vorm ziet, of bewust bij één brandweerpost, dan kan je ook meteen de link kopieren van de brandweerpost en dit aan de support kenbaar maken zodat zij naar een oplossing kunnen zoeken.


    succes