Posities door Kai

    AT voor zover ik weet doet meestal geplande operaties. De DSI (Dienst speciale interventie) is beter in staat om een snelle respons te geven bij een terroristische aanslag of andere vormen van grof geweld ze hebben tegenwoordig ook rapid responders die zwaarder bewapend zijn die rijden vaak mee op meldingen.

    @KaiBen je dan niet teveel handelingen aan het doen voordat het personeel uitrukt??

    @'Gieske1985 nee ik ken mijn regio heel goed en meeste meldingen komen overeen met mijn groepen als ik bijvoorbeeld blusgroep kollum oproep dan heb ik een TS en een SIV dus weet ik dat die makkelijk naar een incident met 2 blusvoertuigen kan gaan ik heb in de algemeen tab dan ook nog losse onderdelen zoals +1TS of +1 Redvoertuig

    je kan wel onder categorie brandweer rijtjes maken waardoor je dan rijtje blusgroep en bevelgroep zou kunnen maken dat ziet er toch ook goed uit.
    Snap niet helemaal waarom je de tabjes brandweer, politie of ambulance zou willen aanpassen

    ik heb al allemaal rijtjes met groepen maar op het moment heb ik onder de tab brandweer al mijn blusgroepen onder ambu al mijn Hulpverlenings groepen en onder politie alle bevel groepen alleen voor de andere voertuigen zoals de Haakarm heb ik nog geen tabje dus daarom zou ik graag zien dat je zelf tabjes kan maken en zelf kan noemen

    Als er een Prio systeem komt zou het ook handig zijn als je dat in de uitrukregels kan zetten bijvoorbeeld als je een kop hebt waar je kan zetten of het vaartuig met prio 1 of prio 2 rijd
    als ik bijvoorbeeld een boom op de weg heb als ik dan op de uitrukregel 1TS (prio 2) klik dat hij dan ook meteen met prio 2 eruit gaat

    Beste mensen,
    In de alarmering en uitrukregels kan je een categorie instellen (brandweer ambu politie algemeen) het zou heel fijn zijn als je zelf kan kiezen wat de tekst daarvoor is. Ik zou bijvoorbeeld graag een tab voor blusgoepen en bevel groepen willen hebben jammergenoeg kan ik dit niet verandere. Daarom deze suggestie


    Mvg,
    Kai