Posities door Barpske

    oke...dan had ik het verkeerd begrepen...
    En waar ik in mijn vorige reactie ziek zei, moet weg gelaten worden, weet niet waarom dat er staat!

    gaat mij alleen om de naam van de eigenaar, nu hebben wij in het team bijvoorbeeld 30 ziekenhuizen met de naam Breda, daarnaast 80 leden, vind dat best een zoekwerk. Jammer dat het niet lukt om die aanpassing te maken. Had veel ziek tijd gescheeld

    ja maar dan zie je nog niet of er credits gevraagd voor worden....en om nu alle ziekenhuizen en politiebureaus af te gaan is niet te doen....ik zie het wanneer ik een patient of gevangene naar de cel moet

    Is het een idee om als admin niet alleen in 1x de actieve bewoners te kunnen selecteren, maar ook in 1x de spelers die al een lange tijd niet spelen te selecteren! Dus niet alleen de groene poppetjes ook de rode.


    En hoe kun je als admin zien welk ziekenhuis of politiecel bij welke speler hoort. Wij hebben afspraak dat we niet aan teamgenoten afdrachtpercentage vragen, maar het is lastig te achterhalen wie dat dan op dat moment doet.


    Graag jullie reactie, alvast bedankt.
    Verder echt een top spel, speel het van het eerste uur en nog steeds niet verveeld!