Posities door Centralist18

    Beste medespelers,


    Ik ben een realistische speler in veiligheidsregio 20, oftewel Midden- en West-Brabant. Naar aanleiding van de berichten rondom de Oppervlaktereddingsteams, die in de toekomst mogelijk ook in het spel zullen verschijnen, ben ik op zoek gegaan naar die teams in mijn regio. Tot nu toe kwam ik echter alleen het team in Made tegen (met de PM-OVR 20-5405) en de brandweer Hank, die vermoedelijk met de TS meerijden.


    Nu is mijn vraag of er nog andere teams in MWB te vinden zijn. Het scannerforum, Brandweerspotters, Brandweervoertuigenonline én brandweer.org heb ik er al op nageslagen, maar niks gevonden.
    Hopelijk weet één van jullie er meer van!


    Bij voorbaat dank voor de hulp :)

    Misschien een beetje (te) simpel gedacht van mij, maar zou het zo kunnen zijn dat de waterongevallen een heel lage frequentie van verschijnen hebben? Waterongevallen komen in het echt ook niet zo heel vaak voor, volgens mij.
    Maar goed, zoals ik al zei: misschien een beetje simpel gedacht.

    In WO/OvRT ben ik niet zo thuis, dus een heel gedetailleerde en deskundige reactie moet je niet verwachten :P


    Hoe dan ook, wat ik me dan als eerste afvraag: heeft een OvRT ook een speciaal voertuig, of rijdt 't met een TS/WO? Een OvRT-voertuig heb ik in mijn regio (ik speel realistisch) in ieder geval nog niet kunnen ontdekken.
    Wat betreft het Waterongevallenvoertuig: als je meldingen maakt die vaak voorkomen, denk ik dat er best een paar regio's in de problemen zullen komen. Als ik kijk naar mijn regio, heb ik 2 WO-voertuigen, waarvan er 1 reserve is. Maar goed, als er weinig meldingen komen, kan het natuurlijk makkelijk en lijkt het me ook erg leuk!


    Voor de spelers in het westen van ons land lijkt me de Reddingsbrigade zeker een leuke toevoeging.