Posities door MPR

    Jij bedankt voor je verhaal! Mooi om te horen dat het spel je zo goed bevalt en goed speelbaar voor je is!
    We hopen dat je er nog veel speelplezier aan zult beleven.
    Dit soort verhalen motiveren ons ook altijd weer extra om voor het spel bezig te zijn.
    Dankjewel!

    Dit is niet het geval. Het automatisch terugsturen van ambulances werkt voor alle geneeskundige voertuigen. Ook de OVD-G dus.
    Heb het hier net even getest en hier werkt het wel gewoon. Denk er wel om dat de OVD-G pas retour gaat als alle ambu's weg zijn.
    Het kan zijn dat de server even een hikje had en dat het voertuig daardoor niet teruggestuurd is.

    Mocht het vaker voorkomen dan horen we dat natuurlijk graag.

    OVD-B zie ik niet terugkomen in de screens? en ook niet in de vereisten van de inzet?

    OVD-P wel, maar die wordt dus alleen gevraagd bij meer dan 5 politiebureaus( evt onder dezelfde meldkamer als je gebruik maakt van een eigen inzetbereik)

    OVD-P wordt pas gevraagd als je 5 politiebureaus of meer hebt. Misschien dat het daar aan kan liggen? De melding-helper van LLSM houdt daar voor zover ik weet geen rekening mee.

    Welkom op de hoofdpagina van het nieuwe suggestieforum!

    We hebben een nieuwe indeling en weergave voor de suggesties. Met de ze nieuwe indeling hopen we de suggesties voor het spel inzichtelijker te maken en zodanig in te richten dat het categoriseren en reageren op nieuwe voorstellen gemakkelijker wordt.


    In het subforum suggesties vind je vier lijsten met de reeds aangedragen suggesties die zijn behandeld: Goedgekeurd/Afgerond/Afgekeurd



    Heb je een opmerking/vraag/suggestie over een voertuig/melding/functie die reeds in het spel zit?

    Hiervoor kun je een topic in het Hoofdforum openen.

    Wij proberen dan zo snel mogelijk antwoord te geven.


    Heb je een nieuwe suggestie?

    Plaats deze, ongeacht of het een suggestie voor een voertuig, melding of functie betreft, op de Overzichtspagina Suggesties

    Wij nemen de suggestie in behandeling, geven deze een referentienummer en zetten hem op de juiste lijst (voertuigen, incidenten, functies of POIs). Het topic verplaatsen we naar de juiste groep: (Goedgekeurd of afgekeurd).


    Heb je een opmerking/vraag/suggestie over een voertuig/melding/functie die nog niet in het spel zit, maar wél al op een van de ideeënlijsten staat?

    Plaats je vraag dan in het discussietopic dat achter het desbetreffende idee op de ideeënlijst is vermeld

    Staat er achter de suggestie GEEN link naar het discussietopic?

    Open dan een nieuw topic in het forum 'Suggesties'.


    Ideeënlijsten

    In het Overzichtspagina Suggesties vind je lijsten met de eerder aangedragen suggesties.

    Hier is per categorie een overzicht te vinden van:


    • Goedgekeurde ideeën: Deze ideeën zijn door Team Meldkamerspel goedgekeurd en zullen worden toegevoegd
    • Afgekeurde ideeën: Deze ideeën zijn door Team Meldkamerspel afgekeurd en zullen niet worden toegevoegd
    • Afgeronde ideeën: Deze ideeën zijn reeds door Team Meldkamerspel geïmplementeerd

    Team Meldkamerspel.com

    AED ole Allereerst; Welkom en veel plezier!

    Voor een aantal tips en tricks kan ik je het beste doorverwijzen naar de Blog en de FAQ van het spel. Daar vind je antwoorden op de meest gestelde vragen en goede tips over de verschillende functies van het spel!

    Blog: https://blog.meldkamerspel.com/
    FAQ: https://xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web

    Mocht je meer willen weten of nog tegen specifieke vragen hebben dan kun je die hier altijd stellen.

    is het mogelijk in het aankoopscherm bij de SL, SLH en DPH te vermelden hoeveel percent toegevoegde waarde ze leveren? Momenteel moet je daarvoor naar de blog over de update, en ik merk dat mijn teamleden de weg daarheen niet vinden laat staan nieuwe spelers. Ik vermoed dat we anders ook om de x aantal tijd de vraag gaan krijgen in het forum over hoeveel ze leveren aangezien dat wel bij WT en WTH als alle TS'en vermeld staat in het aankoopscherm.

    Ondertussen is dit voor de voertuigen en haakarmbakken geïmplementeerd, onder andere met iconen om het overzichtelijker te maken:


    Ik denk dat ik weet wat het probleem was. Het voertuig moet inderdaad status 5 zijn om de instellingen aan te kunnen passen.
    @112-Opa probeerde de instellingen te veranderen van het voertuig. Maar dat was vanmiddag terwijl het voertuig pas vanaf 20:00 beschikbaar is. voor 20:00 was het voertuig dus 'status 6 - niet beschikbaar' en konden de instellingen niet worden bewerkt omdat het voertuig dus niet status 5 was. Nu zal het voertuig tussen 20:00 en 00:00 wel inzetbaar zijn, dus status 5 op kazerne, en kunnen de instellingen dus ook weer aangepast worden.

    Voertuig moet inderdaad status 5 op post staan om de instellingen te kunnen veranderen. Dit heeft zoals hierboven wordt aangegeven te maken met het wisselen van instellingen voor trek/draagvoertuigen. Dit is dus geen fout maar een bewuste keuze, die gemaakt is om andere problemen in de spelcode te voorkomen.

    Bedankt voor je inhoudelijke reactie!

    Helaas kunnen we niet altijd iedereen 100% tevreden stellen met iedere update. Zie verder de eerdere reactie van Daan voor onderbouwing van deze update.