Posities door MPR

    je kunt alle afbeeldingen gebruiken die je maar wilt. het is alleen wel verstandig om deze afbeeldingen eerst te verkleinen naar +- 40x40 pixels, mijn afbeeldingen voor gebouwen zijn standaard 30x30 anders zijn ze zo groot dat ze je hele kaart in beslag nemen en je niets meer kunt zien..

    Heb er even voor je naar gekeken in openstreetmap, ben daar namelijk al een tijdje actief. volgens mij komt het door de manier waarop de kaart werkt. om het MMC ligt het meanderpark. het naamlabel van het park verdrukt helaas de naam van het medisch centrum. zal kijken of er in openstreetmap iets aan te veranderen is. Het is natuurlijk wel zo mooi als dat soort dingen kloppen. Maar denk erom: maar de kaart gaat bij openstreetmap wel voor op het spel, de kaart moet dus kloppen en kan niet worden aangepast zodat hij beter in het spel past.



    ///EDIT: Marker MMC toegevoegd. Kan nog wel even duren tot hij zichtbaar is..

    Great minds think alike?





    Verward Persoon

    De tekst in de beschrijving is redelijk duidelijk zoals @Data al aangeeft..


    Maar om jullie gerust te stellen heb ik het even getest en je kunt inderdaad na het kopen van de uitbreiding meerdere WO's op een kazerne plaatsen.

    Bedankt mannen, ik heb nog wel wat vraagejs:


    6 man in een WO, en klopt het dat ik dat aantal niet zelf kan bijstellen? moeten die 6 man allemaal zijn opgeleid?

    wat nou als je een bootanhanger maakt, deze kan je dan achter een TS, DB of WO hangen. dan krijg je vervolgens meldingen die 1 of meerdere 'waterreddingsvoertuigen' nodig hebben. Hiervoor kun je dan of de WO, of een ts of DB met bootaanhanger sturen.


    of, iets compexer:


    2 soorten meldingen:


    oppervlakte en onderwatermeldingen.


    oppervlaktemeldingen kunnen zich uitbreiden tot onderwatermeldingen.


    voor oppervlaktemelding nodig:


    (1x TS of 1x DB) met bootaanhanger of een WO-bus(evt met aanhanger, naar eigen keus)


    Voor onderwatermeldingen nodig:


    altijd 1x WO en bij grote meldingen een of twee boten op aanhanger en 1x TS en OVD voor ondersteuning, dan nog ambulance en politie


    met deze combinatie kun je bijna alle vormen van WO, duikbus of OvRT/WOR invullen in je kazernes.