Al 2 dagen geeft de app niet automatisch de voertuigen weer op de kaart.
Als je de kaart ververst dan willen ze wel te voorschijn komen.
Heb de app al opnieuw geïnstalleerd en heeft niet geholpen.
Zijn er nog meer mensen met dit probleem.
Op de desktop werkt het ook niet altijd even lekker. Icoontjes van meldingen worden wel geel, maar er komen geen voertuigen op de kaart. Dit is pas wel na refresh, maar van korte duur.
In mijn inzetvoorstellen, kan ik geen RB-K en/of RB-G aanklikken, hij zegt dat ik die niet heb, terwijl als ik op de waterreddingpost kijk, dan zie ik gewoon een boot.
Iemand die weet hoe dit zit?
Heb je al eens geprobeerd om op de oranje balk met de tekst "Voertuigweergave limiet is bereikt! Laad ontbrekende voertuigen!" te klikken? Is hij dan wel aanklikbaar?
Bij de melding trein ontspoord (we hebben deze pas sinds de Pro-rail update) zijn er dus meldingen waar de voorwaarde is twee kazernes met de uitbreiding STH. Maar als men dan 4 keer de HVH-STH vraagt gaat men er dus vanuit dat je als speler op de post 2 keer een HVH neer zet. Maar de spelers die realistisch spelen of dit zoveel mogelijk willen benaderen, komen hier dus niet mee uit.
Ik hoop dat de uitleg duidelijk is??
Dat is het vervelende van realistisch spelen. Dat gaat gewoon niet altijd meer.
Mijdrecht en Nieuwegein hebben geen VEB. Leersum wel, die miste nog.
Voertuigen werden aangeduid met **21 roepnummers in de bijzonderheden, maar maken tegenwoordig gewoon gebruik van DB nummers. Alles is aangepast op de website en klopt nu weer.
Ik heb het GT een aantal fimpjes bezorgd van wat er allemaal fout gaat. Dit hebben ze doorgestuurd naar XY. Laten we hopen dat het snel is opgelost, want het spel is totaal niet speelbaar zo.
De synchronisatie van mks blijft bij mij af en toe haperen, dit is sinds 2 weken, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Hij updatet sommige meldingen niet als ik eenheden aanstuur (blijft op rood staan), laat spraakaanvragen staan nadat ik hem beantwoord (alsof ik ze nog moet beantwoorden) en loopt achter met meldingen genereren (wel grip 1 randinzetten maar niet het hoofdincident laten zien). Dit kan ik nu alleen verhelpen door om de minuut de pagina handmatig te verversen. Ik gebruik geen mods.
Sinds de nieuwe update van gisteren heb ik dit ook
Roepnummers: B (Bravo) = Flexbus / Reguliere groep ME L (Lima) = Videoteam R (Romeo) = Arrestatie eenheid (AE) W (Whiskey) = Waterwerpers O (Oscar) = Hondengeleiders van de ME P (Papa) = Bereden ME T (Tango) = Technische Eenheid M (Mike) = Motorrijders ter ondersteuning aan de ME
Voorbeeld ME:
07-B3.10
B
Functie
07
Eenheidsnummer
3
Pelotonnummer
10
Groepsnummer
Groepsnummers gaan telkens met 10 omhoog. Een volledig peloton heeft dus de nummers 10 t/m 60. Pelotonscommandanten hebben een .00 roepnummer (1 peloton = 2 secties) Sectiecommandanten hebben een .01 en .02 roepnummer (1 sectie = 3 groepen)
Voor de eenheid Rotterdam gelden de volgende cijfers:
Eenheid
Aantal pelotons basiseenheden
Rotterdam
6
Eenheid
Aantallen watergetrainde eenheden
Rotterdam
1 peloton
Eenheid
Verkenningseenheid
Eenheid Beredenen
Eenheid hondengeleiders
Eenheid met de waterwerper
Aanhoudingseenheid
Technische eenheid
Bewakingsgroep
Rotterdam
4
–
5
4
5
3
7
Alles tonen
Is dit de standplaats voor heel de eenheid? Of heeft ZHZ zelf ook nog ergens wat staan dat jij weet?
Misschien mis ik iets, maar wat doet een springbemanning bij de brandweer? (omdat er gesproken wordt over TS en WO ga ik ervan uit dat hier de brandweer bedoeld wordt)
Bij de EOD kan het de groep die de ontdekte explosieven laat springen (gecontroleerd ontploffen)
Als het mensen zijn die overspringen naar een schip ("enteren"), dan hoort dat bij de Kustwacht.
Maar ik kan me niet voorstellen welke brandweermensen springen.
Springbemanning zie je vaak op beroepsposten. Die hebben per dienst vaak een bepaald aantal mensen aanwezig op de post. Om alle voertuigen te kunnen bemannen hebben de aanwezige mensen dan dubbele rollen. Zo kan een BV van de tankautospuit ook optreden als Bedienaar van de HW of chauffeur van de HV en HA. Het voertuig waar deze persoon in eerste instantie dan als BV op zit is dan buiten dienst en zo omgekeerd. Dat bedoelt men met springbemanning.
Kan je een gebouw koppelen aan 2 meldkamers tegelijkertijd? Ik heb nu een politie heli gekoppeld aan meldkamer AD maar die zou ook moeten opereren voor meldkamer NH
Nee, je kan gebouwen maar aan 1 meldkamer koppelen. Speel je realistisch? In dat geval zou je eigenlijk de politiehelikopter moeten koppelen aan de meldkamer Landelijke Eenheid in Driebergen. Speel je niet realistisch? Dan heb ik niets gezegd.
Ja het is een spelletje, maar het koppelen van personen aan meerdere voertuigen in plaats van nu 1 voertuig vind ik nog niet zo'n heel slecht idee eigenlijk.