Kan je toch zelf maken als teaminzet dan?
Posities door Nitza
-
-
Niet iedereen is zo rijk he
Ohhh dacht dat dat voor alle leden was maar alleen premium dus? Excuses trek ik mij terug in mijn gouden bunker
-
-
Ik denk dat ze die net zo willen laten werken als de WOA van de brandweer.
Huh maar hoe dan als het ene word afgekeurd omdat de map geen water/wegen onderscheid maakt kan het bij die andere toch ook niet?
-
Poi is inmiddels toegevoegd aan de lijst zie andere topic.
Dus drop de verdere lijst van je haven shizzle maar
-
Denk niet dat vriend Sebastian dat gaat doen.
-
bedankt @sanbels Kom jij ook in ons team??
Nee Sanbels zit bij mij
-
Neem aan dat er POI Haven word bedoeld ? En niet een ugs?
-
Snap je punt maar mensen betalen 20coins (?) voor het opzetten van een team beetje lullig als dat dan verwijderd word?
-
Zo! Structuur . Good job guys!
-
-
Dat is iets waar wij altijd voorzorgen...In het ergste geval komen de opleiding en het voertuig tegelijkertijd, maar er zit altijd genoeg tijd tussen de opleiding en de melding.
Anders zou het natuurlijk niet te doen zijn om alles en iedereen op te leidenData
huh waarom niet ? Opleidingen afkopen? Personeel werven en evt afkopen beren op de weg..
-
Ah toff!! ik zou jullie bijna zoenen
-
Ohhh *happy dance* excitedd!! *happy dance*
-
Topic uit januari 2017.. is inmiddels natuurlijk wel al een tijdje later
-
-
Dus als ik het goed begrijp per voertuig beslissen wat het voertuig doet?
Dan heb je dus een x aantal klikken extra uit te voeren, kan je in theorie een noodhulp een 'bevrijding' van beknelling laten doen..Er van uitgaande dat elke hulpverlener weet wat zijn of haar taak is, lijkt mij dit niet echt een goede toevoeging.
-
Zie de vraag niet echt in uw comment....
Maarja als ik daar in uw signature 'vrouwbrein' zie staan dan besef ik plots dat ik van tactiek moet veranderen ;-). Ik knik volmondig ja en geef je gelijk ( meestal helpt dat bij de vrouwen )Zoals je kan lezen stellen zowel mastermind als pascal een vraag..
Top argument het brein van een man werkt inderdaad anders dat bevestig je maar weer. Ondanks dat, fijn dat jij mij gelijk geeft maar blijf je wel u zeggen? -
Je krijgt een award = mensen hier niet tevreden en zagen.
Stel dat je niets kreeg in Venlo was er wellicht ook ontevredenheid en gezaag....
Achja perfecte weerspiegeling van den hedendaagse maatschappij waar mensen altijd maar klagen en zagen, en er nooit nog iets goed is
Zagen doen we in een bos, dit zijn gewoon open vragen die gesteld worden..
-
Handig wel antwoord geven op je eigen vragen
Zijn er nog meningen nodig?