Misschien handig om jullie plannen te omschrijven? Zodat mensen aanvullingen kunnen geven?
Posities door Nitza
-
-
Hoezo is dat voor grote spelers beter te financieren? Ik haal geen 1,5 mil binnen op een dag voor een gebouw uberhaupt.
Een 'kleinere' speler kan sneller dus aan een evt gebouw komen aangezien de eerste 25(?) Gewoon maar 100k kosten.Mijn voorkeur zou uitgaan naar een nieuw gebouw zoals we bij het Hoofdbureau hebben gezien een ieder die het zelfde bedrag neer moet leggen.
-
Zo dat klinkt goal
volgende keer even met je andere account reageren...
-
Nee, gewoon nee.
-
Demonstratie is demonstratie, dat ie er überhaupt in zit vind ik al twijfelachtig..
-
Nee zeg doe mij een lol..
-
Kunnen we inderdaad voorstellen bij Sebastian, maar dat doen we dan wel op het moment dat de meldingen ook geactiveerd worden...
En een event Sinterklaasintrede, zijn we daar niet iets te laat voor? Gezien ie nu al in het land isData
Tja, daar doen we natuurlijk nog geen uitspraken over...
Wat ik wel kan zeggen, is dat - zoals je zelf bij de desbetreffende meldingen ook kunt zien - de Sint-meldingen vorig jaar vanaf 29 november tot 5 december geactiveerd waren.
Het klopt dus dat we deze afgelopen jaar hadden, alleen nog niet zo vroeg als nuData
Gaan we nou links om of rechtsom? Of weet je het nog niet?
-
En als de ‘opperbaas’ er nou voor kan zorgen dat zodra je een teamlid verwijderd uit het team ook alle aanrijdende voertuigen verdwijnen? Want daar gaat het mis.
Kul argumenten van zoek dan maar een ander team of moet onderling opgelost worden.
Zodra je een teamlid verwijderd maak je een statement ja, alleen de voertuigen tuffen vrolijk verder..
-
Meh, nee man niet leuk.
-
-
Nou vond het wel gezellig zo die ''gasten' , moet je dan ook álles verpesten.
-
dit soort problemathiek doet zich met regelmaat voor in teams waarbij er geen goede afspraken zijn.
Spelers die ambulances sturen en dan offline gaan en het hele team moet wachten wanneer men weer komt kijken.
Spelers die denken dat ze god zijn en de enigste in de wereld zijn door meteen alles te sturen.je kan dit gewoon heel simpel oplossen, door duidelijke regels in het team niet verwijzen naar het spel want dit wil dat en dat is de schuld afschuiven.
iedereen wil aan een inzet een bihdrage leveren dus als je er 1 of 100 stuurt maakt op zich niet zoveel uit.wat je moet doen...is als starter meteen aangeven dat je alles mag sturen behalve bijvoorbeeld de commandowagens
de commando wagens kan je dan zelf sturen of een ander specifiek voertuig.geef het lid aan hier geen gehoor aan te geven, dan moet de team leiding daarop reageren, het is jammer voor de speler, maar dan
zit er een kick te wachten op zijn beurt. en dat is de oplossing folks....zonder in te loggenJa is dat ook de oplossing voor alle aanrijdende voertuigen die dan al onderweg zijn ondanks dat je het lid hebt verwijderd?
Nice try homie.
-
Potdikkie je doet je naam weer eer aan mastermind
-
4. Geen idee.
(Brandweerforum een optie om te zoeken? Google?)
-
En een alarm uitrukregel voor je zulu? Dan word de dichtsbijzijnde gepakt zou dus moeten voorkomen dat de zulu overuren maakt en naar de andere kant van de wereld vliegt.
-
Ik ben niet 100% op de hoogte van de Nederlandse situatie, maar ME voor een arrestatie ? Lijkt mij eerder iets voor een AT ?
Lijkt mij ook meer iets voor het AT..
Maar word zoiets uberhaupt via een meldkamer gedaan??
-
En buiten dat er zijn nog maar vrij weinig dierenambulances..
-
Ja heb ik al eens voorgesteld maar is er niet door heen gekomen. Helaash
-
Goed gesprek wel met die /
-
Alarm en uitrukregels en tadaaaaaaaaaa!!!!!