Posities door juriaanvv

    Super update voor PC! Alleen ik merk al dat het voor telefoon niks is. Zouden jullie misschien in de meldkamer de instellingen apart kunnen toevoegen met alleen voor app net zoals bij voertuigen weergeven op de kaart. Want op PC wil ik het zeker gaan gebruiken maar anders moet ik het elke keer weer aan en uit gaan zetten als ik switch naar telefoon.

    Eens met je reactie @Bernhard_VNOG. Dat zou top zijn. Op mobiel inderdaad minder handig dan op pc.

    de balk is volgens mij de duur van het evenement+de aanloop. Dus de balk kan zo 7uur lang zijn terwijl het event maar 4uur duurt. de drie uur van het starten van de melding tot het begin van het event zitten er dan ook nog bij.

    Ik dacht dat de balk pas gaat lopen als Event begint.

    Ik ben niet echt voorstander van het idee, ik denk dat er andere dingen zijn die meer prio moeten krijgen.

    Eens. Ik denk dat het rommigeler wordt als er steeds meer functies komen in de chat. De chat moet wel de chat blijven.


    Misschien op het forum van het team een topic neerzetten zodat leden die kunnen Lexen alz ze online zijn en dan reageren.

    Dit kan technisch denk ik niet. Omdat als er voertuigen verplaats worden er geen personeel op de voertuigen zitten.


    Het personeel met wellicht een opleiding blijven verboden aan de oude post en daarom zou het niet kunnen denk ik.



    Eerlijk gezegd wat ik altijd totdat het voertuig op de post is voordat ik hem verplaats. En ruilen en/of verplaatsten van voertuigen doe ik niet dagelijks maar meer 1 per maand als ik al mijn posten naga of alle voertuigen goed staan.

    je krijgt gewoon random meldingen. meestal zijn dit dan wel de kleine. er wordt gewoon vanuit gegaan dat er iemand in het team is die een bepaald voertuig heeft. Hier wordt dus geen rekening mee gehouden. Maar de enige voertuigen die je volgens mij kan krijgen zijn: TS, HV, red, watertr. ben volgens mij nog geen andere tegen gekomen.

    Één toeging hieraan dat bij sommige Event meldingen soms een kleine kans is op een OvD-B. Bijv. 10% tot 30%.

    Vandaag hebben we 4 kleinere updates voor jullie klaar staan:
    - In het opleidingoverzicht wordt nu ook de starter van de opleiding weergegeven.
    - In de lijst met "Mogelijke incidenten" is de zoekfunctie toegevoegd. Want de lijst word natuurlijk elke vrijdag langer!
    - In het alarmvenster kan nu ook de 'Dooralarmeren' tabblad gesorteerd worden zoals andere tabbladen.
    - Een aantal teksten in het Donker-design weer leesbaar gemaakt.

    Deze keer weer een kleine verbetering waar om gevraagd werd; Namelijk wanneer je in je meldkamer bent, in het tabblad 'Uitbouwen' en een nieuwe uitbouw koopt, zou je elke keer doorgestuurd worden naar je gekozen gebouw. Maar omdat mensen meer posten tegelijkertijd wouden ombouwen hebben we dit aangepast dat je elke keer in de meldkamer Uitbouw tabblad blijft. Is dat een verbetering voor de grotere spelers?


    Altijd elk heel uur wordt er een gevangene vrijgelaten of een patiënt ontslagen uit het ziekenhuis.


    Dus stel je houdt een arrestant aan om 14.15 u of 14.50 u. Hij zou in dit geval 15.00 u vrijgelaten worden. Als je meer arrestanten hebt. Bijv. 3 dan duurt dit: 1ste arrestant 15.00 u, 2de arrestant 16.00 u, 3de arrestant 17.00 u.

    Een aantal hebben het gister geraden, maar we zijn er eindelijk klaar voor: de Hondengeleider gaat zijn intrede maken in ons Meldkamerspel!
    Wie wil Bumper nou niet?
    In de update van vandaag kun je alvast de afdeling Levende Have kopen op het Hoofdbureau.
    Overige onderdelen als voertuigen volgen komende dagen.