De 9191 staat regelmatig tijdens kantooruren idd op kazerne Vlaardingen
de 9024 staat achter bij kazerne Vlaardingen, dit betreft een reserve/stage AGS als ik het goed zeg
De 9023 betreft een reserve AGS voertuig en is zeker nog in dienst (zie screenshot)
de 9021/9022/9023 (ligt eraan welke rijdt) staat ook regelmatig op Vlaardingen tijdens kantooruren
Als we dan toch bezig zijn:
BV 17-0311 bestaat al jaren niet meer
(HV 17-0371 is al een zeker een maand buiten dienst momenteel, niet door de APK gekomen, onduidelijk of deze nog terugkomt)
DA 17-0501 bestaat niet
DB 17-0502 bestaat niet
DA 17-1301 uit dienst sinds 2021
DA 17-1401 uit dienst sinds 2021
DA 17-1501 uit dienst sinds 2021
DA 17-1701 uit dienst sinds 2021
DA 17-1901 uit dienst sinds 2021
GSH 17-1921 heeft ook een HVH functie (wordt bijv bij ongevallen ook ingezet)
DA 17-2001 uit dienst sinds 2020
DA 17-2101 uit dienst sinds 2021
SB 17-2161 is omgenummerd naar 17-2165
Roepnummer 17-2161 bestaat nog wel, als een AS voertuig (was voorheen de 17-1661)
DA 17-2201 uit dienst sinds 2019
TS 17-3731 is al maanden buiten dienst na een ongeval, hier staat nu de 17-0331 van Vlaardingen sindsdien, of de 3731 gerepareerd of vervangen gaat worden is onduidelijk. Op Vlaardingen staat reserve TS 17-9237, welke ook een TS-HV is
TS 17-4932 staat niet in de lijst, bestaat wel, is een dagdienst TS, staat ook niet op dezelfde kazerne als de 4931, weet zelf alleen niet waar dan wel
DB 17-8901 is sinds klein tijdje nieuw
TS 17-8931 heeft als 'extra roepnummer' geen B1 meer, dit is aangepast naar 31. Dit kun je ook zien in mijn video:
AL 17-9251 uit dienst sinds 2019
SIV 17-9261 al jaren niet meer in dienst, 17-2561 wordt gebruikt als reserve SIV
SLH 17-9262 al paar jaar uit dienst, wegbezuinigd sinds de komst van de nieuwe DPH's (of dit ook zo is met SLH 17-9263 durf ik niet te zeggen, denk het wel)
HA-KR 17-9282 uit dienst sinds 2022
HV 17-9371 uit dienst sinds 2021 (en geëxporteerd naar Argentinië)