Posities door Casper_112

    Basisteam Drechtsteden-Buiten werkt vanuit bureau Papendrecht (Poldermolen 8). Wel wordt er overgedacht om te verhuizen naar een ander (nog te bouwen) bureau in wellicht een andere plaats. Het huidige bureau is te klein voor het gehele basisteam. De wijkagenten werken nog vanuit bureaus en steunpunten in "hun eigen" gemeente. In Sliedrecht zitten naast de wijkagenten nog agenten van de vreemdelingenpolitie, maar ook zij zullen in de toekomst wellicht ergens anders gehuisvest worden (als dat nog niet gebeurd is).

    Ik heb meerdere politiebureau's in het voormalig ZHZ gebied. In dit gebied hebben ze echter maar 1 bureau met cellencomplex. Omdat ik realistisch wil spelen heb ik daarom ook alleen op dat bureau de cellen uitgebouwd.


    Nu valt het mij op dat ik alleen rondom het bureau met de cellen meldingen met arrestanten krijg. Rondom de andere bureau's krijg ik wel de meldingen maar maak ik nooit een arrestant.
    Heeft dit te maken met een bepaalde km range rondom de cellen? Of zou er iets anders kunnen zijn?


    @Woukaa, @Timo641 of iemand? :D


    Mvg!

    Begrijpelijk verhaal Data, echter denk ik wel persoonlijk dat dit verhoogt mag worden.. als we dan realistisch gaan kijken zou het neerstorten van vliegtuigen ook naar beneden moeten om maar een voorbeeldje te noemen..
    Ik wil geen snauw geven naar wie ook maar als ik een hele week een X aantal uren speel en geen WO meldingen ontvang terwijl alles wel groen is, opgeleid is en gereed is om te rijden... tja ga ik wel me vraagtekens krijgen.

    Heb je ook aan de POI's gedacht? Voor WO meldingen zijn POI's nodig, als jij of een andere speler die niet toevoegd bij jouw in de omgeving verschijnen daar geen WO meldingen.

    Nu ben ik ook erg nieuwsgierig, waar heb je dit gevonden? :D


    Ik ken de adventskalender alleen van toen ik klein was met de stukjes chocolade erin.
    Iedere dag 1 vakje open maken en na 3 dagen niet meer kunnen wachten en dan die hele kalender maar meteen open.

    Ik was te vroeg. Zie hem nu ook bovenin staan! Ben benieuwd wat erin komt te zitten. :thumbsup:

    Nu ben ik ook erg nieuwsgierig, waar heb je dit gevonden? :D


    Ik ken de adventskalender alleen van toen ik klein was met de stukjes chocolade erin.
    Iedere dag 1 vakje open maken en na 3 dagen niet meer kunnen wachten en dan die hele kalender maar meteen open.

    Thx voor de snelle reactie!


    Nog even een aanvulling, de credits voor zorgambu en ambu kunnen ook realistischer.
    Even voor jullie beeld;
    De kosten van besteld vervoer zijn in 2017: 311,24 euro basistarief + 3,81 euro per km
    De kosten A1/A2 spoedvervoer zijn in 2017: 687,74 euro basistarief + 3,81 euro per km ex kosten behandeling en medicatie. Bij een hartaanval of beroerte bijv. komt hier nog zo'n 400 bij.

    Het aanpassen van de 50% lijkt mij een realistische toevoeging en waarschijnlijk ook wel mogelijk.
    Het aanpassen van de credits wordt lastiger, zijn gelijk aan de Duitse variant en Sebastian heeft hier bewust voor gekozen.

    Leuk idee! :)