Posities door Jan-A

    inderdaad, dat bedoel ik.


    is het ook niet, wel hinderlijk :D

    @sanbels en @Masterblaster dat weet ik, maar dat is niet precies wat ik bedoel, ik snap dat als je statusmeldingen openzet, dan word het icoontje niet groen. (logisch want andersom is het namelijk wel zo, haha)
    Het punt wat ik bedoel is dat het icoontje vanaf groen weer rood zou moeten worden als de aanvraag afgehandeld is, zonder de statusmeldingen daarvoor te openen.

    er zit nog een klein verbeterpunt in het nieuwe design, als je het statusoverzicht niet open hebt staan en een spraakaanvraag krijgt, dan wordt het icoontje groen. Als je dan deze spraakaanvraag afhandelt zonder daarbij het statusoverzicht te openen, blijft het icoontje groen, ook al is de aanvraag al lang behandeld.


    Ga zo door!

    ik sluit met aan bij de mensen die het design top vinden, er is in korte tijd veel verbeterd. Toen het net uitkwam had ik even wat twijfels of het wel handiger was. Maar er zijn inmiddels veel verbetering doorgevoerd. Ga zo door!

    Als ik bijvoorbeeld het alarmeringenvenster open en dan het scrollbalkje gebruik om door de meldingen te scrollen, als ik het dan loslaat gaat hij automatisch over in de functie om het venster te verslepen naar een andere hoek in het scherm.
    Dit ook uitgeprobeerd bij het venster van de posten en daar gebeurt het ook.

    Dag,


    Is het een idee om een haakarmbak logistiek toe te voegen.
    Dit zorgt naar mijn idee voor het nog meer realistisch maken van het spel, omdat de mensen dan ook verzorgd moeten worden.


    Deze bak kan bijvoorbeeld ingezet worden bij de teaminzet, maar ook vanaf een bepaald aantal brandweerposten. (11 of meer)


    Graag hoor ik wat jullie hiervan vinden.