op het moment gebruik ik zelf die plugin nog niet, zou ik maar ff keer naar moeten kijken dan
Posities door wespace
-
-
Ik zie nu net pas dat dit al als suggestie was geplaatst maar in het engels
TopicAdditional Category Vehicle List
While playing I often look for the emergency vehicles under the heading Police, because there are also other types of vehicles (think of AT, ME, ETC). It seems to me that it would be more convenient to create a separate category "Emergency aid" similar to how this was done with the fire engine.
This seems to me an addition that does not necessarily make the game too easy or unfair compared to the current system, but it does make it easier and clearer for players to send vehicles to reports.nicolasoto26 februari 2025 om 05:49 -
Ik heb ondertussen zoveel verschillende voertuigen van de politie dat ik bijna niet mijn noodhulp er tussen uit kan filteren.
Kan de politie net zoals de brandweer met het tabje tankautospuit en brandweer overig de tabje Noodhulp en politie overig kunnen krijgen? -
Ik had even gekeken en ik zag een suggestie van 2020 over de handhaving die afgekeurd was.
wellicht nu 5 jaar later een idee om deze suggestie opnieuw te bekijken gezien de handhaving nu ook via de meldkamer wordt aangestuurd en hun takenpakket ook steeds ruimer word.
Ook een idee om later toe tevoegen is dan de BOA opleiding, dan zijn er weer meerdere mogelijkheden zoals waterschap, staatsbosbeheer, RUD.
Paar toepassing meldingen:
Meerdere apv feiten (nieuwe meldingen)
afzettingstraat
Reanimatie
Evenementen
assistentie (overige hulpdiensten)
Denk aan volgende voertuigen:
Dienst auto
Dienst bus
Dienst bikerbus
Onopvallend Dienst auto
Dienst Motor