Lijkt weer te werken.
Posities door Kees B
-
-
Van proberen kun je leren

Ik heb pas één type berger rondrijden dus er valt nog niet veel te proberen

-
Ik zie berger bij brandweer, politie en dienst infra. onder brandweer zie ik ook "elke berger" ik neem voorzichtig aan dat dit alle drie de berger types inhoudt maar ik ben niet zeker daarover.
-
Gebeurd gewoonlijk als er een SIV-P ter plaatse is.
Helaas, dat kan het in dit geval niet zijn. Geen SIV-P in mijn organisatie.
-
Voorheen kwam na het afhandelen van de eerste arrestant het incident scherm terug met een voertuig minder (het voertuig gekoppeld aan de eerste arrestant) met de optie om andere voertuigen ook een arrestant te laten afvoeren. Op moment van schrijven ontbreken de afhandelings knoppen. En het incident blijft in de lijst staan, met de melding "Arrestanten moeten vervoerd worden.", tot de automatische afhandeling timer verloopt.
Wanneer voor de eerste arrestant een ander voertuig wordt gekozen dan het voertuig met status 7 blijft ook de melding "Een voertuig heeft een spraakaanvraag!" op het incident staan.
-
Ik zie dat jij 3x een DA Hond hebt ipv 2 DA en 2DB. Als je 1 DA hond weggooit zou je een OVDP moeten kunnen kopen. (Net even getest op mijn account. Het spel laat het toe om 3 DA hond te kopen maar blokkeert daarna alle andere wagens)
Dat werkte inderdaad. Apart

-
Ondanks dat de uitbreiding voor 2e OVD-P in het hoofdbureau (HB Breda, https://www.meldkamerspel.com/buildings/2394050) de status "Is al uitgebouwd" heeft kan ik het tweede OVD-P voertuig niet aanschaffen. In het voertuig koop scherm krijg ik de melding "Er zijn geen plaatsen vrij voor dit voertuig."'
-
Van Eijck Mobility B.V.
Langendijk 5
5652 AX EINDHOVENVestigingen van Van Eijck: https://www.eijck.com/vestigingen. Voornamelijk in Noord-Brabant maar ook een aantal in Utrecht.
-
Tekst op de foutmelding is in het Duits. Links naar Facebook en het forum gaan naar de Duitse versie. Derde link naar startsseite nog niet getest.
-
Eerder andersom vrees ik. Ik heb geen premium en gebruik geen scripts, maar zie wel de premium taken.