Posities door Remundo

    Zitat

    Er zijn best wel veel meldingen voor evenementen om die allemaal in een inzetvoorstel te zetten met categorie,

    neem wel veel ruimte in beslag


    zeker mee eens, ik vind het zelf wel fijn werken met vooral de grotere meldingen van de evenementen. waar enkel een of 2 TS voor nodig is heb ik uiteraard niet gemaakt.

    maar mocht er dus behoefte aan zijn kan ik ze altijd delen.



    Zitat

    Klopt inderdaad dat zijn 3 meldingen, maar het spel heeft daar maar 1 plaatje voor. en geen 3

    Dus ik heb daar ook maar 1 plaatje voor gemaakt en dat doe ik met alle meldingen waar meer inzetten voor gemaakt worden.


    dat verklaart een hoop. het zou mooi zijn als dat nog toegevoegd wordt vanuit de makers

    ik ben inderdaad zo goed als bij met de huidige voorstellen, alleen aan gepast aan mijn behoefte zoals geen OVD-B maar alles op HoVD en personeel van handcrew omgerekend naar de auto's dus als er 18 handcrew nodig is staat dat bij mij op 2 ( x9 ) bij behoefte van dat te behouden zoals het was kan ik dat altijd aanpassen/overnemen.


    ik heb voor mezelf al een extra tabblad gemaakt voor evenement inzetten, is nog wel een beginsel

    ook bijvoorbeeld al voor BR zonnepalen 3 extra inzet voorstellen voor de vernieuwde meldingen van 12,19 en 26K Credits

    Voorbeeld van mijn evenement inzetvoorstel


    ik wacht ook nog wel in de hoop dat michael reageert

    Heb het dan over de afbeelding plaatjes.

    ook dat is zeer handig om te gebruiken! gebruik die afbeeldingen dagelijks om het te vergemakkelijken.


    ik wil wel even aangeven dat volgens mij de inzetvoorstellen niet meer helemaal compleet zijn.

    door omstandigheden had ik alles verwijderd en weer toegevoegd. maar mis/misste wel een aantal. ook op de nummering zie ik het terug