Posities door andy

    Goeden middag ik heb een melding die al heel lang open staat maar niet wil afsluiten.
    Dit is de melding

    HARDLOOPEVENEMENT

    Orionweg, 1975 Velsen | 11 feb 16:55 – 1 d 1 h 2 min geleden


    deze is wel afgehandeld maar sluit niet af.

    hier nog een print screen dat hij wel afgesloten moet zijn.


    Dit was tegen het begin van gisteren nacht dat de serveer een beetje op hol sloeg.

    Ik ben er op tegen.
    En ik denk niet dat Sebastiaan zijn tijd hier in wil steken als hij al moeilijk doet over de opschaling.
    Want hij is ook niet blij dat de prio 2 bijna niet word gebruikt dat heeft veel tijd gekost dus ik denk niet dat het gaat worden ingevoerd.

    Ja ik ga het even onderzoeken alvast bedankt voor het antwoord en de hulp.
    De conflict adon is gevonden was dus toch de lay out 1 die het probleem gaf.
    Dus als meer mensen dit hebben zet je layout uit en het probleem is opgelost.

    Ja als ik LSS uitschakel werkt het wel.
    Nu is de vraag welke adon blokkeert dit?
    Kan als ik lss uit schakel dus chatten en spraak regelen hoop dat iemand weet welke adon het is dan kan ik lss met het nieuwe disign werkend hebben.

    Ja die gebruik ik heb daar volgens mij layout 1 aan staan.
    Maar ik wilde kijken hoe het spelen was met de nieuwe design dat heeft dus niets met de layout te maken want die bleef het zelfde alleen de knoppen onderin kwamen er bij.

    zijn mijn eigen spraak aanvragen die ik ook in dit design niet kan afhandelen en ben geen admin voor de spraakaanvragen in mijn team.
    Maar kan dus niets in het chat venster typen en kan mijn eigen spraakaanvragen in het venster niet afhandelen.

    nee ik kan niets in de chat doen dus iets schrijven kan ik niet in de chat.
    en een spraak aanvraag aanklikken kan ik ook niet in dat scherm.
    Ik kan dus alleen vergroten en verkleinen dat is mijn probleem.
    Bij de meldingen en de posten kan ik in het scherm wel wat doen dus dat werkt wel alleen dus met de chat kan ik niets plaatsen en met de spraak kan ik ze niet afhandelen als ik dat zou willen.

    Goeden middag heren.


    Ik heb sinds gisteren het nieuwe venster design is vrij gegeven in dat design problemen met chatten kan dat venster alleen vergroten met muis zie ik 2 pijltjes.
    Het zelfde probleem heb ik ook in het venster van de spraak aanvragen hoe kan dit en wat kan ik er tegen doen?
    in het standaard design heb ik geen enkel probleem en functioneert alles naar wens.

    Vandaag is het disign ook voor de niet testers beschikbaar gemaakt.


    Ik stel hem nu in en ik kan alles alleen niet chatten en de status meldingen in het venster niet aan klikken.
    Ik kan alleen die 2 vensters vergroten dus er zit ergens een foutje.
    Ik zet hem weer terug op het oude standaard en alles werkt dan wel.
    Wat is hier aan te doen????

    Op Schiphol niet zo ver ik weet heb geen idee hoe het op de andere is maar Schiphol heeft zijn eigen opruimploeg daar voor.
    Heb het al een keer gezien catering truck lekte olie of iets dergelijks geen brandweer gezien alleen autority en milieu dienst.

    Crash/ongeval op land kan
    Crash/ongeval te water kan
    Noodsituatie kan
    Klein incident kan
    Voorzorg kan
    Onbeheerde bagage NVT doet aparte dienst van de KLM zelf de afhandelaars!
    Security incident NVT marechaussee doet dit dus is niet nodig of deze moet er bij komen.
    Startverbod vliegtuig NVT is aparte dienst van Schiphol zelf /marechaussee die dit regelt
    Steekproef security NVT is beveiliging bedrijf zelf die dit doet
    Vluchtafhandeling NVT klm of andere afhandelaar doet dit
    Bedreiging NVT weer [b]marechaussee[/b]
    Gijzeling NVT [b]marechaussee[/b]
    Kaping NVT [b]marechaussee[/b]
    Mishandeling NVT [b]marechaussee[/b]
    Laag vliegen NVT is toren en autorty van vliegveld die dit afhandeld komt geen meldkamer aan te pas
    Onbevoegde landing NVT is toren en autorty van vliegveld die dit afhandeld komt geen meldkamer aan te pas
    Onder invloed NVT is toren en autorty van vliegveld die dit afhandeld komt geen meldkamer aan te pas of [b]marechaussee handelt dit af[/b]
    Runway incursion NVT is autorty van vliegveld die dit afhandeld.


    hoe ik dit weet werk in de beveiliging op Schiphol op het platform dus heb dit mee gekregen tijdens opleiding/pas ophalen Schiphol.


    Brand Hangar kan
    Brand Overgangsgebied (de ruimte tussen 2 Terminals) kan
    Brand Puschback Voertuig kan
    Brand Terminal kan
    Kerosine Lekage NVT dit regelt milieu dienst met autorty van het vleigveld.
    Ongeval Puschback Voertuig kan
    Brand Luchtverkeersleiding kan
    Aanrijding vrt kan
    Brand voertuig kan
    Brand De-icer trucks kan
    Vloeistof lekage De-icer trucks NVT dit regelt milieu dienst met autorty van het vleigveld.
    Persoon onwel De-icer trucks kan
    Aanrijding De-icer trucks - vliegtuig NVT is onmogelijk komen elkaar niet tegen als het vliegtuig taxiet dan is het platform leeg deze komen niet op de startbaan als deze open is.
    Brand NS Staion kan
    Trein tegen trein Ns Schiphol kan
    Brand Spoortunnel Schiphol kan
    Ongeval verschillende soorten voertuigen op Luchthaven kan


    hoe ik dit weet werk in de beveiliging op Schiphol op het platform dus heb dit mee gekregen tijdens opleiding/pas ophalen Schiphol.

    Ik ben benieuwd wat jullie in petto hebben.


    Ik zelf heb een idee om inderdaad een nieuw gebouw voor de neer te zetten tevens kan je daar de voertuigen neer zetten die je nodig heb zo als:
    crashtendens opleiding vereist
    een rups voertuig zoals op Schiphol is word gebruikt hoeft niet.
    reddingstrap
    afo dus een ovd met speciale training
    HV met luchthaven training kan ook in de omgeving worden gebruikt
    TS met luchthaven training kan ook in de omgeving worden gebruikt
    hoogwerker minimaal 24 meter geen idee wat de lengte is van de standaard hoogwerker die we nu gebruiken met luchthaven training kan ook in de omgeving worden gebruikt
    ts/sb combi alleen vliegvelden of SB met luchthaven training kan ook in de omgeving worden gebruikt
    eventueel ook de schuim in container form kan ook.


    Zo zie ik het veel op Schiphol in gebruik en dat is denk ik ook wel op de kleinere vliegvelden in Nederland.
    Verder hoop ik dat we veel poi krijgen zo als


    Startbaan
    Terminal
    Taxibaan
    Platform
    brug/slurf
    Buffer
    vrachtgebouw
    Hangar


    En eventueel kan je daar voor verschillende meldingen voor de brandweer maken.
    Terminal brand
    vliegtuig brand zelfde classificatie als neerstorten.
    neer gestort vliegtuig klein (cesna) middel (767) groot (777) heel groot (Airbus A380)
    Gebouwbrand/hagar
    vliegtuig in problemen
    Noodlanding
    enz enz


    De politie meldingen zou ik ook wel willen alleen is dat dan alleen de Marechaussee die daar loopt geen gewone politie dus daar moet wel over na gedacht worden of dit wenselijk is.
    mocht dit wenselijk zijn daar dan ook een nieuw gebouw met opleiding voor bedenken.


    Ambu is ook wenselijk en die moeten dan ook een opleiding hebben om daar te mogen worden komen
    dus ook nieuw gebouw en opleiding en deze moeten ook in de omgeving gebruikt kunnen worden zeg straal van 10 km want in de omgeving Schiphol rijden alleen deze ambus en geen gewone dacht ik niet zeker.


    Zo zie ik het een beetje voor me ben benieuwd wat andere er van denken en vinden.
    Ben wel werkzaam op Schiphol in de beveiliging en zie ze regelmatig rijden daar dus een klein beetje ben ik wel bekend er mee.

    Goeden middag heren.


    Ik heb vandaag een zwemmer vermist met 2 wo terwijl ik maar 1 wo in mijn wagen park heb.
    Hoe kan dit en moet deze niet worden aangepast in 2 wo uitbreidingen nodig.
    Op zich is het niet zo erg zit in een team met genoeg hulp gelukkig maar het lijkt me wel vervelend voor mensen die maar 1 wo uitbreiding hebben met 1 wo en niet in een team zitten met hulp.
    Dus mijn vraag kan deze melding worden aangepast zodat dit niet meer kan voor komen.


    https://www.meldkamerspel.com/einsaetze/242 dit is de bewuste inzet die ik bedoel.

    lijkt me dat dan ook het kleine vliegtuig wat we nu hebben kan worden geupdate met een poi dan hebben we dat ook weer opgelost nu komen ze als bosje neer in woonwijken en zo.