Posities door 112deventer

    Ok jammer dat de credits niet kunnen worden aangepast want lijken me niet in verhouding. Ook denk ik niet qua Duitse maatstaven.
    Een gemiddelde ambulancerit kost minimaal namelijk 1000 euro, dat is basistarief,km vergoeding en kosten medicatie/behadeling.

    Thx voor de snelle reactie!


    Nog even een aanvulling, de credits voor zorgambu en ambu kunnen ook realistischer.
    Even voor jullie beeld;
    De kosten van besteld vervoer zijn in 2017: 311,24 euro basistarief + 3,81 euro per km
    De kosten A1/A2 spoedvervoer zijn in 2017: 687,74 euro basistarief + 3,81 euro per km ex kosten behandeling en medicatie. Bij een hartaanval of beroerte bijv. komt hier nog zo'n 400 bij.

    Het valt mij op dat er geen spraakaanvraag is bij de melding Beroerte. Terwijl er wel een patient wordt aangegeven.
    Na ''behandeling'' rijdt de ambulance leeg terug.
    Dit is niet echt realistisch. Ik werk zelf op de ambu en zelfs bij twijfel of bij een lichte TIA wordt de patient ALTIJD voor onderzoek naar ziekenhuis gebracht.
    Wellicht iets om naar te kijken.

    Ongelooflijk.. Eigenlijk zou je zulke mensen moeten laten liggen, als ze het zelf nodig hebben. Maar ja, je bent een ambulancebroeder om iedereen te helpen, niet waar? Helaas leven we in een land waar zulk gedrag nauwelijks wordt aangepakt..

    Laten liggen gebeurd zelfs sporadisch, net zo lang tot onze veiligheid is gegarandeerd. Eerder moesten we koste wat het kost hulpverlenen. Inmiddels zijn we zover dat als we naar bepaalde wijken (of families) toemoeten we eerst om assistentie moeten vragen. En inderdaad, het wordt altijd met krachtige woorden vanuit Den Haag aangepakt maar in de praktijk nauwelijks.


    Toch blijft het een mooi vak en houd ik altijd in gedachten de mensen die blij met ons waren toen we ze bijstonden in hun moeilijkste momenten.


    Maar heel soms nemen we ook een beetje wraak.....Zo moesten ik en mijn collega onlangs naar een eenzijdig ongeval. De patient was twee weken daarvoor ''erg vervelend'' geweest als omstander. En toen hij ons echt nodig had hebben we hem een klein beetje teruggepakt. Per ongeluk verkeerd geprikt voor een infuusje....

    Hoi,


    Ik ben al 18 jaar ambu broeder. Mooi en dankbaar werk. Echter de laatste tijd zijn we minder ''populair''. Vaak worden we gehinderd in ons werk door vooral omstanders.
    Ook verbaal en lichamelijk geweld is ons tegenwoordig niet vreemd meer. De maatschappij verhard en dat merken we dagelijks in ons werk.

    Dat zou goed kunnen maar zeker weten doe ik het niet. Het viel me op omdat ik op het punt stond twee kazernes te gaan bouwen van de gespaarde credits toen alles vastliep.
    Daarna opnieuw opgestart en toen was ik het gebouwde ziekenhuis kwijt en de credits. Dus eigenlijk weer zoals het was toen ik het spel begon die dag 10 uur ervoor.
    Dat het ongeveer de status was van 10 uur daarvoor was merkte ik doordat ik wat wagens had verplaatst en deze weer op de oude positie stonden en het gebouwde ziekenhuis weg was. Kortom de voortgang die ik die dag had gemaakt.

    Nou probeer er geen slaatje uit te slaan hoor. Probeer enkel een mogelijke bug in een spel wat nog uitgebouwd moet worden te melden.
    Echter het lijkt erop dat het probleem niet wordt begrepen. Het is niet zo dat er geld verdwijnt maar dat ik na het uitvallen van mijn internet 10 uur terug wordt gezet in het spel.
    Wat kan duiden alsof de server niets heeft opgeslagen. En ik zie wel dat er gekeken is naar het optelsysteem van credits maar niet naar eventuele server/time out problemen.


    Maar goed, ik laat het hierbij want probeer enkel mee te helpen aan verdere ontwikkeling van het spel. That's all. Ik zit verder niet te wachten op beschuldigingen of wat dan ook.
    Ik heb inmiddels een mail naar Sebastian gestuurd met uitleg en vermoedelijke oorzaak. Nogmaals zit niet te wachten op een ''refund'' van 250K. Want dit soort glitches is het risico wat je loopt bij online spellen.

    Nee ik wordt hier belachelijk gemaakt. Niet jullie.


    Nogmaals; ik had plus minus 280K aan credits. Internet viel uit en hij viel terug naar 32K.
    Tevens het ziekenhuis wat ik had gebouwd was weg. Ik ging letterlijk zo'n 10 uur terug in het spel.
    Alsof er niets was opgeslagen op de server.
    Dus alles wat ik had opgebouwd was weg. Ik verzin het niet, maar laat maar lekker zitten.
    Meldde het vooral omdat dit een glitch of time out kan zijn op een server.


    Dat er vervolgens iemand denkt grappig te zijn omtrent een ''oude van de maand'' geld grap en deze wordt geliked door een admin doet mij toch vermoeden dat het vooral grappig wordt gevonden of als onzin wordt gezien.
    Ik zal verder gewoon genieten van het spel maar zal me niet zo gauw meer geroepen voelen om een error te melden.
    Nogmaals ben niet boos maar vooral teleurgesteld.....