Posities door LordustOfficial

    Beste developers,

    Is het een idee om een aparte KMAR toe te voegen? Ik heb niet veel kennis hierover, maar ik weet wel dat als een militair in een ongeluk terechtkomt de KMAR ook meegestuurd wordt volgensmij? Ook misschien een idee om de KMAR meldingen te geven bij grensgebieden (een achtervolging uit belgie naar nederland of vice versa).

    Ook lijkt de douane mij wel een leuke toevoeging, maar ik heb niet veel kennis over hoe deze worden aangestuurd, maar misschien wel leuk bij de huidige voertuigcontroles, en andere geplande inzetten.

    Groetjes,

    Finn

    Naar mijn mening is het kunnen inzetten van de SAR om medisch transport te verrichten realistisch (wadden, etc)
    Het inzetten van de SAR door MMT doeleinden is vergezocht, maar kan in het echte leven wel eens voorkomen.
    Het inzetten van het MMT voor SAR doeleinden is onrealistisch.

    Misschien is het dus een idee om de SAR medisch transport te kunnen laten verrichten, maar niet als MMT voertuig beschikbaar te stellen, mits dit mogelijk is natuurlijk,

    Is de nieuwe AL van Oud-Beijerland de vervanging van de HW aangezien ze hetzelfde roepnummers hebben in de lijst? Ik dacht dat ze hem extra kregen, en dus nu een HW én AL hadden.

    De 18-9436 (Reserve TS) staat momenteel in klaaswaal. Ook is de eerdergenoemde aanhangwagen in klaaswaal de 18-5685.


    Beste Nick,


    In de Hoeksche Waard zijn Cromstrijen, Numansdorp, Binnenmaas, Strijen, en 's-Gravendeel inderdaad pauzeplekken, en geen echte bureaus.


    Inmiddels zijn deze voor zover ik weet allemaal gesloten (en gesloopt), behalve die in het Gemeentehuis bij Maasdam (Eerder genoemd Binnenmaas), die is nog in gebruik anno 2024.

    Dat klopt helemaal! Krappe bedoening daar dus, aangezien de post maar drie garagedeuren heeft en er vier voertuigen staan (VC, CO, TS, MP). Voorheen stonden de commandovoertuigen op het Oranjepark in Dordrecht, maar sinds de regionalisering zijn beide op 's-Gravendeel gestationeerd.

    Ik rij vrijwel elke dag langs de kazerne, en de DB staat altijd buiten op de parkeerplaats. Ook is er vaak nog een bus te vinden op de parkeerplaats die niet bij 's-gravendeel hoort, maar dat roepnummer kan ik mij niet zo snel herinneren. De CO, TS en ICU staan dus binnen.


    9494 heeft vandaag zijn laatste uitruk als ovd voor Gorinchem/Arkel/Hardinxveld-Giessendam gehad. Er zijn vanaf nu nog maar 3 ovd gebieden. 9493 neemt het gebied van de 9494 over. De 9492 krijgt er met Alblasserdam/Papendrecht/Nieuw-Lekkerland een klein stukje bij. 9491 blijft voor Hoeksche Waard. 9494 wordt reserve, onbekend of het nummer hetzelfde blijft.

    De 18-9494 volkswagen bus heb ik gister nog in poortwijk in Oud-Beijerland gezien met de letters OVD. Dit is dus waarschijnlijk een reserve/2e OvD geworden. Op dezelfde plek zie ik ook vaak een IM touran staan. (Geen idee wat een IM is, ik gok Informatie/Incident Manager?)




    Ook mis ik nog een aanhanger bij Klaaswaal. Dit is voor zover ik kon zien een lege aanhanger (autoambulance heet dat volgensmij?)