Posities door LordustOfficial

    Ik heb geen idee wat ik zou kunnen maken voor een hoofdbureau. Ideeën zijn welkom!
    Kustwacht heb ik al. Staat bovenin de draad. Defensiebrandweer heb ik ook; deze zal ik bijvoegen. Handhaving heb ik net gemaakt; ook die wordt bijgevoegd.


    Wat voor iconen zou je willen hebben voor bedrijfsbrandweer? En op wat voor gebouw wil je een veiligheidsregio icoon? Dat ligt dan ook weer per regio.


    Supergaaf! Thanks.<3


    Bij de bedrijfsbrandweer Kun je de GB doen voor de rotterdamse regio, en voor de rest simpel de letters BB of BHV bij het brandweerlogo? De veiligheidsregio icoon had ik in gedachten met een groene kleur en dan kun je een icoontje doen, of de letters VR. Misschien kun je hier ook een combilogo voor maken met het brandweer icoon?

    Voor het hoofdbureau kun je eventueel een kroontje doen zoals het rank van inspecteur?

    Heej Jaspert2


    Heb je ook een aparte icoon voor de Hoofdbureau Politie zo dat je die uit elkaar kan houden?

    Alvast bedankt

    Ik wilde het ook net vragen xD

    Heb jij tevens ook icoontjes voor bedrijfsbrandweer, handhaving/gemeente, kustwacht, cellencomplex, veiligheidsregio en defensie brandweer?

    Verschilt dit per regio? Ik neem aan dat voor bvb Rotterdam er wel meer dan 3 OvD-P's zijn?

    Ik mis hier nog de overige voertuigen zoals piket en bikes. Tevens was mijn vraag of met 'bikes' fietsen of motoren wordt bedoeld. Alvast bedankt!

    Beste developers,


    Ik zou graag de functie willen zien in de lijst van beschikbare voertuigen in het melding scherm, om als de voertuigen dezelfde aanrijtijd hebben, ze in alfabetische volgorde zetten ipv random?


    Of dit iig optioneel maken?:thumbup: