Posities door DHenk

    Waarschijnlijk al bekend, maar ik meld het toch maar even. De kaart werkt niet meer. Dit lijkt een regelrecht gevolg te zijn van het bericht wat hier te lezen valt: http://devblog.mapquest.com/20…nges-to-open-tile-access/
    Heel kort, Mapquest is net als Google geld gaan vragen om de kaart te benaderen. Dit in het kader van 'modernisering'. Modernisering is nog altijd vooruitgang volgens mij, maar goed...


    Hopelijk is het snel opgelost, hoewel ik vermoed het iets ingewikkelder ligt als alleen even een api key kopen.


    (Dit draadje kan op slot of samengevoegd worden met de andere: https://forum.meldkamerspel.co…hp/Thread/361-map-is-weg/)

    Dank voor je reactie. Als je 't niet erg vindt verbeter ik de vertaling een beetje.

    Citaat van Jannn

    Das ist schon seit einigen Tagen so dass die Einsätze nicht abgearbeitet werden.
    Am besserst ist es bis Montag zu Warten bis Sebastien wie im Büro ist
    Dann den Einsatz Link Online stellen unten den Einsatz Offen Lassen und nicht abarbeiten!


    Auf den Einsatz mit der rechten Maustaste antippen und Link Kopieren
    Und dann ins Forum Stellen!

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Het is al enige tijd zo dat de inzetten niet goed worden afgehandeld.
    In het beste geval zal het komende maandag door Sebastien worden opgelost, wanneer hij weer op kantoor is.


    Laat de inzet open staan en klik met er met de rechtermuisknop op. Kopieer de link en post die in het Forum.

    Goedemiddag,


    Sinds vorige week speel ik het Meldkamerspel. Nu heb ik m'n tweede kazerne een tweede uitbreiding gegeven en overweeg het SIV te kopen. Ik heb echter het gevoel, dat het gros van de meldingen een tankautospuit nodig heeft.
    Mijn vraag is concreet, heb ik er wat aan en zo ja waarvoor?


    Alvast bedankt voor een antwoord!


    Groeten van,


    Henk


    Ps. Mocht deze vraag eerder gesteld, excuus. Er zijn minimaal 4 tekens nodig om een zoekactie te starten, dus dat ging wat lastig.