Posities door ArianneP

    Zou voor mij niet echt toegevoegde waarde hebben. Als ik echt wil weten welke voertuigen nodig zijn, is dat ook zichtbaar onder 'hulp bij inzet' of op mobiel het vraagteken. In real is het ook niet direct bij de melding bekend welke voertuigen er exact nodig zijn.

    Om het jezelf makkelijker te maken, kun je eventueel wel met inzetvoorstellen gaan werken, waarin je elke melding al uitwerkt met benodigde voertuigen.

    Quote.... ??? Er zijn maar enkele kazernes waar vele voertuigen staan. ???? In de werkelijke wereld misschien wel ... Hier in dit spel is alle werkelijkheid ver te zoeken geeft niet daar is het een spel voor.


    Laat dan de spelers lekker zelf kiezen hoe ze hun spel willen spelen... wil je groot maak je die.. wil je het niet, doe je het lekker niet....


    Zeg dan, Er zit een verdienmodel achter.... Wil je er meer als 10 uitbreidingen dan zal je moeten spelen voor de credits om die kazernes te bouwen... wil je het sneller of heb je geen zin om zolang te moeten spelen..... koop coins....

    Je kunt het spel zo realistisch maken als je wilt. Natuurlijk is het voorkomen van sommige inzetten en de generatiesnelheid niet realistisch, maar er zijn genoeg spelers die wel realistisch bouwen.

    Als ik het goed heb, is de bedoeling van het gameteam ook om het spel qua gebouwen en voertuigen zo realistisch mogelijk te laten zijn qua invoering.

    ik denk dat deze incident keuze verder niet is aangepast. Ook de reeds bestaande meldingen 'Vliegtuig neergestort' hebben enkel de standaard brandweer als incident keuze.


    Natuurlijk kan een vliegtuig ook neerstorten op een vliegveld, maar de kans is groter dat er dan sprake is van een (mislukte) noodlanding. Ik vermoed dat de aanwezigheid van de melding noodlanding vliegtuig maakt dat vliegtuig neergestort niet specifiek aan de vbb is gekoppeld, icm het feit dat voor deze melding geen AFO/OSC of Crashtender benodigd is.

    Wat mij toevallig vanavond ook is opgevallen. Ik heb geen actieve ambulanceposten en krijg dus ook geen patiënten meer op mijn meldingen. Echter de vervolginzet 'Verdachte door politiehond gebeten' krijg ik nog wel mét een slachtoffer. Dit zou dan toch ook niet meer moeten kunnen?

    Ik kreeg zoveel extra verspreidingen, dat ik in de meldkamer de instelling voor verspreidingen uit heb gezet. Mijn lijst begint vanavond echter met een verspreiding van een inzet, terwijl ik die inzet zelf niet eens heb gekregen.

    per wanneer word dit doorgevoerd heb zelf meer dan 100 gebouwen want heb nu 4 mmt maar kan niet verder uitbouwen of kan een post maar max 3 levels dus 4 voertuigen hebben

    Een MMT standplaats kan inderdaad maximaal 3 levels en 4 voertuigen hebben. Je hebt wel de mogelijkheid om meer MMT standplaatsen te bouwen en op die manier kun je meer lifeliners/MMT-auto's in bezit hebben.

    Ik heb nu een RWS station, maar geen enkele van de bovenstaande meldingen ontvangen.

    Hoe kan dat?


    kan ik ergens nazien of de meldingen staan ingeschakeld?

    Of de meldingen beschikbaar zijn voor je, is zichtbaar onder mogelijke incidenten. Als de melding daar groengekleurd is, kun je deze krijgen in je lijst.

    Let er wel op dat je al de RWS stations ook op beschikbaar moet zetten in het gebouw zelf.

    Ik heb zelf in het verleden gemerkt dat als mijn OvD-G hun spraakaanvraag niet afhandelden als de ambulances al klaar waren om de patiënt te vervoeren voordat mijn OvD-G aanwezig was op locatie. Ik heb dat nu anders ingesteld staan, dus durf niet te zeggen of dit nog steeds op gaat. Maar misschien speelt dat ook een rol?

    Piet2001  Jrh1997 om even hierop terug te komen - >

    Getallen hoeveel meldingen voor of achter de melding waar je bent.


    Ik ben van mening dat je dit ook kan toevoegen aan het spel zonder dat je perse Premium moet hebben, als ik 60 meldingen open heb staan en ga verwerken dan vind ik het ook wel praktisch om in de melding te zien waar je bent, je blijft anders oneindig doorklikken op Alarmeren en doorverbinden waarop je dan denkt hmm hoeveel nu nog zonder eerst de melding te moeten wegklikken om te kijken

    Juist door zulke functies achter een betaalscherm te zetten - in dit geval door premium toe te passen - blijft het voor mensen aantrekkelijk om premium aan te schaffen. Hoe minder toegevoegde waarde premium is, des te minder mensen dit zullen aanschaffen. En als wij minder aanschaffen, zal er uiteindelijk ook minder investeringen worden gedaan door XY.

    Ik heb zojuist de op de achtergrond opgeslagen missiegegevens bijgewerkt (ik neem aan dat de wijziging van de missie van gisteren nog niet in ons systeem is opgeslagen). Dan zou de LSSM ook deze missie correct moeten afhandelen (herlaad indien nodig het spel met Ctrl+F5 en de herlaadknop in de missiehelper).

    Ik krijg nu inderdaad weer de juist inzethulp te zien, bedankt!

    Ik ben met de nieuwe uitbreiding van de melding brand in het station aangelopen tegen het feit dat de inzethelper de voertuigen voor de versie van 31k aangeeft, terwijl het spel voor mij een melding van 2k heeft gegenereerd. Ook onder hulp voor deze inzet krijg ik enkel de voertuigen voor de melding van 2k aangeduid.

    Ook heb ik de mogelijkheid aanstaan vanuit de uitgebreide meldingenlijst om direct meldingen vanaf 10.000 credits te delen en krijgt deze melding ook de optie om direct gedeeld te worden.

    In de bijlagen even de inzethelper + hulp bij inzet naast elkaar van 1 en dezelfde melding.

    Bij inzetvoorstellen heb ik tankautospuit ingesteld, alleen de msa wordt ook mee gealarmeerd. Kan deze fout opgelost worden?

    Wat ik persoonlijk als oplossing gebruik is om MSA als eigen voertuigtype in te stellen en hiervoor dan een eigen inzetvoorstel maken. Dan wordt deze niet meer als TS gezien.